Als het in Leeuwarden is, kom ik niet hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nou vooruit dan maar,![]()
gaan we naar leeuwarden.
Maar alleen omdat Kuukske zo graag wil
![]()
Ik ook niet...quote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als het in Leeuwarden is, kom ik niet hoor.
Ik vind Den Bosch ook wel goed hoorquote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als het in Leeuwarden is, kom ik niet hoor.
Oja, daar ben ik nooit geweest. Althans, niet dat ik me kan herinneren.quote:Op maandag 2 april 2007 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind Den Bosch ook wel goed hoor![]()
Whehehquote:
een week voor mijn verjaardag....quote:Op maandag 2 april 2007 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh ja, tot iemand heel hard NEE! roept hebben we 6 mei de koffie-meet.![]()
Dat zou ik onthouden...quote:Op maandag 2 april 2007 16:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een week voor mijn verjaardag....![]()
Is dat een hint?quote:Op maandag 2 april 2007 16:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een week voor mijn verjaardag....![]()
Mits slaapplaats, anders moet ik tegen 22:30 ofzo langzaamaan op huis aan 13.gifquote:Op maandag 2 april 2007 16:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik zeg: Breda, Douwe Egberts cafe. En daarna een ander cafe.
nee hoor...just an info....quote:Op maandag 2 april 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat een hint?![]()
*bekijkt spaarbankboekje*
Dat wordt straf, te bepalen door JJquote:
Slapen? Wat is dat?quote:Op maandag 2 april 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Mits slaapplaats, anders moet ik tegen 22:30 ofzo langzaamaan op huis aan 13.gif
Dt wat je doet nadat de kroegen dichtgaanquote:
Ik ook !quote:Op maandag 2 april 2007 16:58 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens naar huis!![]()
Hard genoeg gewerkt voor vandaag...![]()
Tot vanavond in het jubileumnummer #50!!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |