Dank je..quote:Op maandag 2 april 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
hahaha... dit is wel de post van de week![]()
![]()
Ja, want anders heeft hij het iedere keer zo zwaarquote:Op maandag 2 april 2007 11:04 schreef 2live het volgende:
jammer dat huub niet wat volwassener reageert; maar wil lieke ontslaan![]()
logisch en terecht? Ik weet niet naar welke stream jij kijkt.quote:Op maandag 2 april 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
In het spel ben ik voor Huub, maar qua persoonlijkheid ben ik 100x meer voor Lieke.
Zij reageert zéér logisch en terecht overal op. huub reageert belachelijk.
Nooit heeft ze Huub informatie gegeven.quote:Op maandag 2 april 2007 11:03 schreef Katewalker het volgende:
Het kreng Lieke staat nu bij Brian te lullen over Huub .... wat een kutwijf...![]()
ze doet haar werk niet goed, logisch dusquote:Op maandag 2 april 2007 11:04 schreef 2live het volgende:
jammer dat huub niet wat volwassener reageert; maar wil lieke ontslaan![]()
Jaloezie zou een motief kunnen zijn. En ook al zoú dat zo zijn, dan zou dat alleen maar heel menselijk zijn na een half jaar zó close met Huub te zijn geweest.quote:Op maandag 2 april 2007 11:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Syl zal zich wel verkneukelen nu. Dat jaloerse mens kan ik even niet zien.
Volgens mij was jij degene die het hardste riep dat Huub zich aan zijn afspraken had gehouden en nu is Lieke helemaal geweldig nu ze het niet goed vindt?quote:Op maandag 2 april 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
In het spel ben ik voor Huub, maar qua persoonlijkheid ben ik 100x meer voor Lieke.
Brains tellerstand komt op 4?quote:Op maandag 2 april 2007 11:06 schreef pullup het volgende:
Ik zie Lieke nog wel bewerkstelligd worden door Brian.
Alles om maar veelbesproken te blijjven
Ok Scan even inspelen op je romantische inborst.... Stel dat Syl meer voelt voor Huub dan zeeigenlijk wil laten merken. Dan is dat toch ook een heel mooi scriptquote:Op maandag 2 april 2007 11:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Syl zal zich wel verkneukelen nu. Dat jaloerse mens kan ik even niet zien.
Huub is aan het televisie maken. Je neemt Huub veel te serieus.quote:Op maandag 2 april 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
Logisch, door met Brian te praten, ik vat hem niet hoor?quote:Op maandag 2 april 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
Waarom niet?quote:Op maandag 2 april 2007 11:06 schreef Clank het volgende:
En bij wie stort Lieke haar hart uit.. en geeft ze zo veel spelinfo... Brian!!!![]()
![]()
Die is nu al weer hoofdpijn vrij hoor, reken je nou maar niet rijkquote:Op maandag 2 april 2007 11:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Huub ging toch ook vol op de bek met die domme kut uit Oldenzaal, die net daarvoor fijntjes had verteld over haar berichtje op Lieke's hyves.
Wat mij betreft gaat Huub hier nog heeeeeeeel veel hoofdpijn van krijgen.
Het is Huub die Brian walgelijk vindt. Lieke heeft nog niets met hem meegemaakt waardoor ze een hekel aan hem zou moeten hebben en neemt niet ongezien het oordeel van iemand anders over.quote:Op maandag 2 april 2007 11:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Logisch, door met Brian te praten, ik vat hem niet hoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |