Word tijd dat Huub in staking gaat.quote:Op maandag 2 april 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat de redactie heeft gezegd dat er helemaal geen tv van komt, van het feest.
Ik denk dat ze liegen, want al die zoenen komen vast wel in de uitzending. Al was het alleen maar om de verhaallijn Huub/Lieke af te ronden.
Sowieso.. hoe willen ze het verantwoorden dat de voorbereiding er naartoe wel op tv is geweest, dat er op tv is geweest dat ze feest(en)! mogen organiseren en dat er vervolgens geen enkel beeld van te zien isquote:Op maandag 2 april 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat de redactie heeft gezegd dat er helemaal geen tv van komt, van het feest.
Ik denk dat ze liegen, want al die zoenen komen vast wel in de uitzending. Al was het alleen maar om de verhaallijn Huub/Lieke af te ronden.
hahaha... dit is wel de post van de weekquote:Op maandag 2 april 2007 10:59 schreef Katewalker het volgende:
Ik kijk nu ff op de stream en zie Huub met hangend hoofd...en dat doet me pijn want ik mag hem graag.
Idd.........het doet me pijn.......quote:Op maandag 2 april 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
hahaha... dit is wel de post van de week![]()
![]()
Ze stond te stofzuigen in de sportzaal waar Brian aan het rennen was .quote:Op maandag 2 april 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
Is ze naar brian gelopen dan, omdat ik lees dat hij stond te juichen ?
quote:Op maandag 2 april 2007 11:02 schreef Varen het volgende:
Silvia is niet jaloers, maar zag dit al aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |