En wanneer ga jij mee naar het circuit ?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:41 schreef -XX- het volgende:
Broemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Met opstapdag als het goed is !quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:31 schreef speedstar het volgende:
[..]
En wanneer ga jij mee naar het circuit ?![]()
Je moet je bij AF nog even aanmelden voor de 22equote:Op zaterdag 7 april 2007 19:31 schreef speedstar het volgende:
[..]
En wanneer ga jij mee naar het circuit ?![]()
GA je niet gezellig mee met de auto's dan ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Met opstapdag als het goed is !
en als ik een eigen bike heb .![]()
![]()
Wooto![]()
Ja ik zag het.. heb me aangemeldquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je moet je bij AF nog even aanmelden voor de 22e
Mja, de tweede clubspecials vorig jaar hadden ze echt gewoon te vol ingedeeld. Eerste keer was er prima te rijden, keertje door de pits en dan had je weer ff ruim baan om lekker lijnen te rijden. Maar de tweede keer zat het hele veld gewoon stampvol (iig de eerste paar sessies in de ochtend). Dat gaat wellicht prima met prof coureurs, maar de deelnemers aan een (vooral recreatieve) sessie op een clubspecialsdag zijn dat over het algemeen nietquote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef daNpy het volgende:
Ik was aan het geinen, maar je hebt zeer zeker gelijk mbt veiligheid.
Vanuit onze vereniging heb ik echter gehoord dat de organisatie van Clubspecials ook te wensen over laat, vandaar mijn eerste gok
Yepz it is me.... zie je ook de 22e danquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef johnwoo het volgende:
speedstar = VLA I presume?
[..]
Mja, de tweede clubspecials vorig jaar hadden ze echt gewoon te vol ingedeeld. Eerste keer was er prima te rijden, keertje door de pits en dan had je weer ff ruim baan om lekker lijnen te rijden. Maar de tweede keer zat het hele veld gewoon stampvol (iig de eerste paar sessies in de ochtend). Dat gaat wellicht prima met prof coureurs, maar de deelnemers aan een (vooral recreatieve) sessie op een clubspecialsdag zijn dat over het algemeen niet
Ik ben d'r ook weer bij de 22e, hopelijk is het veld nu niet zo druk als de tweede CS vorig jaar.
Eens kijken of het een beetje lukt met de AW11 zonder al teveel te schuiven in de bochten (hard compound bandjes)
Komende zondag ben ik al volquote:Op maandag 16 april 2007 20:05 schreef Party_P het volgende:
Mag ik een keer met iemand mee rijden op een circuit?![]()
Nee, valt tegen inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:04 schreef Party_P het volgende:
Ah tof![]()
En Mex_, jouw Elise heeft ook niet veel zitplaatsen he
Ach, lekker scheuren op Zandvoort is minstens zo leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nee, valt tegen inderdaadVakantie met vrouw/kids/hond naar Spanje zit er helaas niet in
Tuurlijk wel, niet zo negatief he!quote:
De Pumadrivers zitten direct in de allereerste sessie. We moeten om 08.30u aanwezig zijn. 05.15u gaat mijn wekker morgenvroegquote:Op donderdag 19 april 2007 10:43 schreef Mex_ het volgende:
Ik/wij rijden om 17:15
*meldtquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:38 schreef Paladijn het volgende:
Welke fokkers zijn er zondag allemaal aanwezig op CPZ?
Als het meezit qua weer kom ik misschien in de middag wel even buurten met mijn camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |