Zulke dingen durf ik nooit hardop te zeggen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Mijn hoop is nu wel vervlogen.
Niks miis met een beetje realismequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:18 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Zulke dingen durf ik nooit hardop te zeggen...![]()
Het was vanavond nog bij Vermist; die zijn dus nog wel op zoek.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:56 schreef poohy het volgende:
Is de politie nog steeds aan het zoeken?
Verdoriequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/104(...)meisje_gevonden.html
Nou ja, een eind aan de onzekerheid... Kan ook wat waard zijnquote:
Dat is waar, had het alleen fijner gevonden als het meisje nog leefde.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, een eind aan de onzekerheid... Kan ook wat waard zijn
Ja tuurlijk, wie niet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is waar, had het alleen fijner gevonden als het meisje nog leefde.
Geen idee, wat is het probleem eigenlijk?quote:
Niks, we hadden hooguit misschien een klein misverstandje. Verder zijn we het volkomen eens in dat dit een uitermate trieste ontwikkeling in een uitermate trieste zaak is. Ik kan er alleen ff geen toepasselijke smileys of PIs voor vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:32 schreef senesta het volgende:
Geen idee, wat is het probleem eigenlijk?
Dat ik verdorie zeg omdat het meisje niet meer leeft of het arme familie gedeelte?![]()
Volgens mij heb je helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks, we hadden hooguit misschien een klein misverstandje. Verder zijn we het volkomen eens in dat dit een uitermate trieste ontwikkeling in een uitermate trieste zaak is. Ik kan er alleen ff geen toepasselijke smileys of PIs voor vinden.
Treurnis gewoon.
Niet om jouw reactie, maar om dit hele verhaal, ook al ken ik de betrokkenen niet, verder.
Weinig kans dat het een ongeluk is? Waaromquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij heb je helemaal gelijk.![]()
Ik neem ook aan dat er weinig kans is dat dit gewoon een ongeluk of iets dergelijks is?
OKquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:43 schreef senesta het volgende:
Volgens mij heb je helemaal gelijk.![]()
Ik neem ook aan dat er weinig kans is dat dit gewoon een ongeluk of iets dergelijks is?
Hmm een beetje een voorbarige conclusie van mijn kant geloof ik.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weinig kans dat het een ongeluk is? Waarom
Ahquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm een beetje een voorbarige conclusie van mijn kant geloof ik.![]()
Ik heb ergens gelezen dat ze met mannen in de auto was gestapt en lees nu dit.
Ik lees nu net het hele topic door en begrijp dat dat helemaal geen zeker verhaal was.
Inderdaad, we moeten maar gewoon afwachten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
AhNou ik weet het niet. Een ongeluk zou ik nog niet zo raar vinden. Drank/pillen en een gebied met veel water
Dat zegt niemand en dat ontkent niemand.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:12 schreef Suko het volgende:
Kan het verrotten dat ze misschien een feestbeest was, het is gewoon verschrikkelijk. R.I.P.
dat zijn speculaties dat ze met mannen in de auto zou zijn gestapt. maar ja je kan het niet uitsluiten dat dit ook is gebeurt. hopelijk zullen we snel te weten komen wat er precies is gebeurd met Cassandra.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm een beetje een voorbarige conclusie van mijn kant geloof ik.![]()
Ik heb ergens gelezen dat ze met mannen in de auto was gestapt en lees nu dit.
Ik lees nu net het hele topic door en begrijp dat dat helemaal geen zeker verhaal was.
Zelfs een puber laat na zo een lange tijd wel wat horen als je zoveel in de media bent.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:19 schreef alors het volgende:
Wat?! Jesus joh, ik dacht die komt wel weer terug, pubers lopen wel vaker weg enzo, sneu zeg...
en Partyflockquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |