abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:31:59 #130
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_48091052
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:

[..]

Naja bij jouw werkt het dus wel ja. Alles verbieden.

Helaas gaat dat voor 80% van de mensen niet op, en is het alleen maar meer redenen om "verboden" dingen te doen.

Zowieso slaan die verwijten van "ze zal wel drugs gebruikt hebben" nergens op.

Ik ben in me leven vaak zat stront lazerus geweest. Heb ook wel eens pillen/speed/wiet/ghb etc. op. Ook tripmiddelen als paddo's en lsd heb ik ook al meerdere keren gedaan.

En onder invloed van deze drugs zou ik NOOIT zulke beslissingen maken die ik onder invloed van alcohol zou maken. Als ik een pilletje op heb dan voel ik me niet dommer als wanneer ik dronken ben. Sterker nog van al deze drugs is alcohol verre weg het gevaarlijkst vind ik.

Geen enkele van deze volgens de wet hard drugs wordt je zo lazerus dat je jezelf de sloot inloopt. Dat is pas echt gevaarlijk, als je echt goed dronken ben en je gaat in je eentje naar huis dan is het gewoon ronduit gevaarlijk. Je valt zo van je fiets, en dan kunnen er erg fouten dingen gebeuren. Je overschat jezelf altijd van drank, als ik een zegel lsd op heb: natuurlijk ben ik dan onder invloed, maar ik weet dondersgoed dat fietsen dan NIET slim is). Terwijl sommige mensen gewoon dronken achter het stuur kruipen en volledig overtuigd zijn van hun eigen kunnen. Levensgevaarlijk dus.

Als ik een pilletje opheb zal dat nooit van me leven gebeuren (ook niet als ik stoned ben, een lijn speed op heb of een zegel lsd etc.)

Ik probeer hier echt niet patsen met wat ik in mijn leven al wel eens gedaan heb, ik probeer alleen de dingen een beetje in perspectief te zetten.

Zowieso is alles wat je teveel doet gewoon slecht. Geniet met mate he.
Ik herinner me een Frans meisje..
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_48092984
Maat 42 is wel groot zeg !
pi_48093154
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:35 schreef firecow het volgende:
Maat 42 is wel groot zeg !
pi_48098270
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:20 schreef Klonk het volgende:
Zo alle bagger en onnodige zooi weggehaald en nu het vriendelijke verzoekje:

HEB JE NIETS ZINNIGS TE MELDEN BLIJF DAN MET JE FIKKEN VAN JE TOETSENBORD AF
Kunnen er geen "vermist, zoek hier uw favoriete breezah meisje terug" subforum aangemaakt worden?
hardcoholic
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:15:11 #134
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48098422
quote:
De zoektocht naar de vermiste Cassandra van Schayk uit Almere is rond 9:30 uur hervat.

Vrijdag gaat de politie vooral op en rond het water van de Noorderplassen bij Almere zoeken. Daarbij wordt een boot ingezet, ook wordt er gebruik gemaakt van honden. De zoekactie concentreert zich opnieuw op het gebied rondom de Trekvogelpad, Schateiland, de Aquacamping en het Lepelaarpad.

Donderdag heeft een ploeg van de Mobiele Eenheid het gebied ook afgezocht, daarbij is niets concreets gevonden, zo meldt de politie. De 17-jarige Cassandra is sinds zaterdagochtend 24 maart vermist.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:16:39 #135
150152 Queen_Bee
pi_48098477
Is dit trouwens niet een beetje lang voor een opstandige puber om weg te blijven
I'm super sonic man
pi_48102586
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:09 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Kunnen Kan er geen "vermist, zoek hier uw favoriete breezah meisje terug" subforum aangemaakt worden?
Gisteren is de hele dag gezocht bij de noorderplassen en het gebied eromheen.
Op een telefoonhoesje na (herkomst nog onduidelijk) is er niets gevonden.
Vandaag wordt er verder gezocht.
Het duurt nu echt te lang!
  zaterdag 7 april 2007 @ 08:32:14 #137
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48102625
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Is dit trouwens niet een beetje lang voor een opstandige puber om weg te blijven
Jawel. niet te hopen dat ze dood gevonden word
pi_48102644
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja. Hoe langer iemand wegblijft hoe groter de kans dat er iets vreselijks is gebeurd.
pi_48102724
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef hatsieflatsie het volgende:

[..]

Inmiddels ben ik 23, en mijn moeder heeft me altijd verschrikkelijk goed in de gaten gehouden! Ik mocht niet eerder gaan stappen dan mijn 16e. En zelfs dan kwamen ze mij in de stad halen om 01:00. Later werd dat 02:00, en daarna alleen als ik beloofde met iemand mee te fietsen later. En door mij heel simpel te VERBIEDEN niet te roken of andere shit te nemen, heb ik het simpelweg ook niet gedaan. Ookal had je vrienden die ermee bezig waren. Gewoon een simpel: Nee dankje. Hetzelfde met drank: dat mocht wel, maar je lazarus zuipen: wat voor plezier heb je daarvan? En ik heb me evengoed vermaakt met het stappen. Want het ging uiteindelijk ook gewoon om het afspreken met vrienden.

Ik wil niet zeggen dat de ouders iets te verwijten zijn. Maar zo kom je er wel gemakkelijk vanaf: 'ze proberen het toch wel'. 'Je kan het niet verbieden'. Mij werd verteld dat drugs en roken gewoonweg je lichaam kapot maken, en ze hebben me uitgelegd hoe en wat. En ook een portie van wederzijds respect. Heeft mij 23 jaar van sigaretten, drugs en overdadig drankgebruik weggehouden. Dus als ouder heb je zeker wel invloed. Hangt er maar vanaf hoe je je kind beschermt en voorbereid op de 'buitenwereld'.

OT: hopelijk is ze snel thuis, dit wens je niemand toe. Waar waren haar vrienden btw? Die lieten haar buiten staan? Dan moet het toch een kwestie van een paar minuten geweest zijn dat ze verdween? (ze zal daar toch niet een half uur buiten op haar vrienden binnen gewacht hebben?)
Wat een zinloze vergelijkingen: mijn ouders hebben mij strenger opgevoed en ik mocht niet van ze roken en drinken en daarom deed ik het ook niet. Nou, proficiat dan maar!

Denk je dat al die ouders het ok vinden dat hun kinderen roken, drinken en drugs gebruiken? Lekker naief weer, om te denken dat een simpel verbieden van dit soort dingen kinderen wel op het rechte spoor houdt. Of dat als je ouders je voorlichting geven over drank & drugs je dat maar niet gaat doen.
Wat zou opvoeden dan makkelijk zijn!

Maar zo werkt het nu eenmaal niet. Het ene kind is het andere niet. De een luistert naar wat paps en mams zeggen, voelen de behoefte niet om te experimenteren en nieuwe dingen te ontdekken, terwijl het andere kind dat wel heeft. En dan kunnen je ouders nog zo veel verbieden en voorlichten, als je een nieuwsgierig kind bent wat graag wat wil experimenteren en z'n grenzen verleggen heeft dat weinig zin.
pi_48104818
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 08:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja. Hoe langer iemand wegblijft hoe groter de kans dat er iets vreselijks is gebeurd.
zeker met alle nieuws over haar op tv, de pamfletten die in haar buurt zijn opgehangen, alle topics op internet, je hoeft haar maar te googlenen en je krijgt zat info terug, een beetje tiener belt dan iig haar ouders om te zeggen dat het goed gaat maar in dit geval vrees ik zelf ook het ergste
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:50:20 #141
122788 Alet
Born to Rave!
pi_48106977
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef hatsieflatsie het volgende:

[..]

Inmiddels ben ik 23, en mijn moeder heeft me altijd verschrikkelijk goed in de gaten gehouden! Ik mocht niet eerder gaan stappen dan mijn 16e. En zelfs dan kwamen ze mij in de stad halen om 01:00. Later werd dat 02:00, en daarna alleen als ik beloofde met iemand mee te fietsen later. En door mij heel simpel te VERBIEDEN niet te roken of andere shit te nemen, heb ik het simpelweg ook niet gedaan. Ookal had je vrienden die ermee bezig waren. Gewoon een simpel: Nee dankje. Hetzelfde met drank: dat mocht wel, maar je lazarus zuipen: wat voor plezier heb je daarvan? En ik heb me evengoed vermaakt met het stappen. Want het ging uiteindelijk ook gewoon om het afspreken met vrienden.

Ik wil niet zeggen dat de ouders iets te verwijten zijn. Maar zo kom je er wel gemakkelijk vanaf: 'ze proberen het toch wel'. 'Je kan het niet verbieden'. Mij werd verteld dat drugs en roken gewoonweg je lichaam kapot maken, en ze hebben me uitgelegd hoe en wat. En ook een portie van wederzijds respect. Heeft mij 23 jaar van sigaretten, drugs en overdadig drankgebruik weggehouden. Dus als ouder heb je zeker wel invloed. Hangt er maar vanaf hoe je je kind beschermt en voorbereid op de 'buitenwereld'.

OT: hopelijk is ze snel thuis, dit wens je niemand toe. Waar waren haar vrienden btw? Die lieten haar buiten staan? Dan moet het toch een kwestie van een paar minuten geweest zijn dat ze verdween? (ze zal daar toch niet een half uur buiten op haar vrienden binnen gewacht hebben?)
Wat je zegt is echt ernstige bullcrap!

Dit slaat werkelijk nergens op, alsof andere ouders tegen hun kinderen zeggen: "Ach joh, drugs is niet zo slecht neem maar wat" en daarom aan de drugs gaan.
Iedere ouder zegt tegen zijn kinderen dat drank en drugs slecht zijn, netzoals je dat leert op school en in de media.
Dat jouw ouders je het verboden en jij volgens jou in wederzijds respect handelde door het daarom niet te gebruiken komt op mij echt heel erg over dat je daarmee duidelijk probeert te maken dat of de ouders slecht waren door het niet te verbieden of de kinderen slecht zijn door geen wederzijdsrespect te tonen als ze wat uitproberen.
Zo werkt het gewoon niet, en dat heeft niets met slechte opvoeding of respect te maken.

Mijn ouders zijn zeer tegen drugs en hebben mij dat ook duidelijk gemaakt, maar zijn er wel zo dusdanig open in geweest dat ik wel met ze over alles kon praten ook over drugs.
Ondanks dat mijn ouders er tegen zijn heb ik toch het een en ander geprobeerd, niet omdat zij mij er te vrij in lieten of niet duidelijk genoeg hebben gemaakt het niet te willen en ook niet omdat ik geen respect heb voor mijn ouders maar gewoon simpelweg uit nieuwsgierigheid.
Ik zag het een en ander om me heen en dacht dat wil ik ook wel eens ervaren.

Je zal het vast niet zo bedoeld hebben (hoop ik) maar het komt wel erg kut over wat je nu zegt.
En wat meerdere mensen ookal eerder zeiden, drank en drugs hebben niks te maken met dat het meisje verdwenen is dat kan iedereen overkomen, en als er wat met haar gebeurd is is dit net zo erg wanneer er wat met een braaf meisje op VWO niveau die ontwetend is gelaten door haar omgeving wat drank en drugs daadwerkelijk is.
En nogmaals, Hardcore al helemaal niet!
pi_48108248
het is natuurlijk wel zo dat als je straalbezopen bent, de kans 'ietwat' vergroot wordt dat je in 7 sloten tegelijk gaat lopen, en het is heel erg te hopen dat dat niet letterlijk het geval is geweest.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48109144
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:20 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg! Ze is 17 hoor, als ouders kun je een 17-jarige echt niet meer zo beteugelen.
Als je ze begint op te voeden als ze 16 zijn, dan niet nee.
pi_48109270
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:40 schreef milagro het volgende:
het is natuurlijk wel zo dat als je straalbezopen bent, de kans 'ietwat' vergroot wordt dat je in 7 sloten tegelijk gaat lopen, en het is heel erg te hopen dat dat niet letterlijk het geval is geweest.
Goed, maar toen we jong waren zullen we allemaal wel eens bezopen zijn geweest (misschien wel meer dan eens)
pi_48109381
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 14:24 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Goed, maar toen we jong waren zullen we allemaal wel eens bezopen zijn geweest (misschien wel meer dan eens)
klopt, alleen niet zodanig dat ik 3 keer op een avond door m'n hoeven zakte om vervolgens alleen het pand te verlaten al dan niet vrijwillig.

er zijn mensen die een portier dat verwijten, dronken, stijf van pillen staande jongelui eruit gooien, zo las ik elders (en wel vaker met dit soort situaties) maar dat is natuurlijk ook een beetje hypocriet, wel gaan lopen gillen dat men niet betutteld wil worden inzake drugs en drankgebruik, paddos, pillen, bier, maar als het dan uit de hand loopt dan mag, nee, dan moet er ineens wel ingegrepen worden.

als je teveel zuipt, slikt, snuift, ja dan weet je niet altijd meer precies wat je doet en dus kunnen er ook nare dingen gebeuren als je in je dronken overmoed alleen naar huis gaat lopen...het is nu al 2 weken toch, ik vrees het ergste, en dan niet zozeer een misdrijf, als wel een ongeluk.
  zaterdag 7 april 2007 @ 15:58:45 #146
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_48111448
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:34 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ze was niet alleen.
Toch is ze weg, ze is dus toch uit het oog verloren.
Because they will last that long.
  zaterdag 7 april 2007 @ 16:48:12 #147
175754 MysticScorpio
Ik ben ook maar een moeder
pi_48112624
Ik vind ( d ) dat je de ouder niet met een verwijtend vingertje mag nawijzen. We proberen als ouder allemaal onze kinderen zo goed mogelijk op te voeden, met de juiste normen en waarden. Ik als ouder kan mijn kinderen gaan verbieden dat ze bepaalde dingen niet mogen doen. Maar een kind blijft een kind en pubers blijven pubers. Ze willen allemaal hun grenzen verleggen en als ze in aanraking komen met vrienden die het niet zo nauw nemen met het ouderlijk gezag, dan loop je de kans dat je door diezelfde vrienden wordt overgehaald om dingen te doen die je misschien je ouders beloofd hebt niet te doen. Ik weet uit ervaring, dat het verbieden van roken, blowen , slikken en drinken soms makkelijker gezegd is dan gedaan. Als ouder kunnen wij met al onze levenservaring onze kinderen gaan uitleggen wat goed en slecht voor ze is. Maar ze nemen het alleen niet zo makkelijk van je aan. Ze zijn op een feestje en die oh zo leuke knul met die mooie kijkers verleid je om iets te gebruiken of drinken. Hij kan het zo mooi vertellen allemaal; "je vriendin doet het toch ook en je je maatje slikt toch ook, ahhh joh watje kom op neem een hijs'. Voor je het weet ga je overstag en drink je een slok, of neemt een trek. En alles wordt zo leuk en gezellig om je heen....

Natuurlijk zijn er hele gehoorzame en verstandige kinderen die nemen niks aan, slikken niks enz.. Ik zelf rookte voor het eerst op me 16e me eerste sigaret en ik was gelijk de lu, want me pa had het gezien.
UIt gaan deed ik ook op me 16e en niet op tijd thuis dan stond pa al te wachten, en 15 min te laat dan kwam pa me de kroeg uithalen. 11 uur was 11 uur en geen minuut later. Moet je tegenwoordig mee aankomen !!!!!! Ma ik ga stappen, (niet mag ik stappen). Hoe laat kom je thuis?, weet ik niet, nou je bent 1 uur thuis, dan begint het pas, 1 uur is een mooie tijd voor een 16 jarige. en dan kwam de hele serenade; ja maaaaaaaaaaar die en die mag om 3 uur thuis zijn, en ik loop weer voor lul want ik moet om 1 uur thuis zijn , ik wil niet voor gek staan, daar pas ik voor......

En dan zwichten we als ouder voor de argumenten van onze kinderen, je wilt toch ook niet weer dat die kids bij hun vrienden afgaan...... Manipuleren heet zoiets

Je laat ze los en hoopt dat ze de wijze lessen die hun ouders ze meegeven hanteren.
Ja ja de wijze lessen van een paar ouwe knarren die denken dat ze het allemaal wel weten. Die zogenaamd het beste met ze voor hebben. Nou pa en ma ik doe toch wat ik wil.....

Het is zo makkelijk gezegd en gedaan die wijsvinger naar de ouders toe... Er moet toch iemand de schuld krijgen van die verdwijning en ligt het niet aan haar dan ligt het aan de ouders... ZO WERKT DAT DUS NIET.. Je hebt met meerdere factoren te maken. Wij als ouders kunnen onze kinderen nog zulke goede raad meegeven, maar zodra ze uit het gezichtsveld zijn doen ze vaak toch wat ze zelf willen. Wel of niet onder invloed van 'drank, drugs of pillen' 1 tegen meerdere is nooit gelijk en verlies je altijd.

Wat er ook gebeurd is die nacht, we weten het niet en het blijft nog steeds speculeren, zolang ze verdwenen is en dat is een feit. Ik hoop echt dat ze heel snel gevonden wordt, want hoe langer het duurt des te groter de angst en zorg dat er iets ernstigs aan de hand is. Dan wil niemand die verwijtende vinger naar zich gericht hebben.
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:02:12 #148
150152 Queen_Bee
pi_48112956
Als zij pillen en grote hoeveelheden drank genomen heeft en in een sloot gelopen is heeft ze dat helemaal aan zichzelf te danken.
I'm super sonic man
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:24:24 #149
175754 MysticScorpio
pi_48113462
ALS, als ik een miljoen had dan was ik miljonair, Als hadden komt is hebben te laat. Als .....

Trouwens dan was ze nu al letterlijk en figuurlijk al boven water komen drijven. ALS ze in het water gelopen zou zijn dan komt ze binnen 10 dagen boven... er zijn er inmiddels 14 verstreken....
pi_48113559
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:24 schreef MysticScorpio het volgende:
ALS, als ik een miljoen had dan was ik miljonair, Als hadden komt is hebben te laat. Als .....

Trouwens dan was ze nu al letterlijk en figuurlijk al boven water komen drijven. ALS ze in het water gelopen zou zijn dan komt ze binnen 10 dagen boven... er zijn er inmiddels 14 verstreken....
niet als je onder water vast bent komen te zitten... en als je door de stroming ben meegenomen, kan het ook nog lang duren voor je wat vindt.
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:01:53 #151
150152 Queen_Bee
pi_48115786
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:24 schreef MysticScorpio het volgende:

Jonge, ik zeg er alleen maar mee dat de schuld niet bij de ouders gelegd wordt
I'm super sonic man
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:02:26 #152
150152 Queen_Bee
pi_48115805
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:27 schreef milagro het volgende:

[..]

niet als je onder water vast bent komen te zitten... en als je door de stroming ben meegenomen, kan het ook nog lang duren voor je wat vindt.
Hoe lang lag Daen ook alweer in het water
I'm super sonic man
pi_48116094
Jullie reageren zo dom alsof jullie weten waar jullie over praten
jullie oordelen te snel over dat meisje, gelijk over drugs en over andere dingen oordelen
misshien gaat het wel om een misdrijf en dat gun je niemand "zelfs een Gabber niet " hoe jullie het noemen en partyflock is geen stampertjesforum , het is een site wat over feesten gaan en nog veel andere dingen dus hou op met dat domme onvolwassen gedrag daar vinden we haar niet mee terug !

als jullie niks zinnigs kunnen zeggen reageer dan niet op deze topic want het is al moeilijk genoeg voor ouders fam en vrienden !

hou je meer bezig met iets nuttigs
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:28:18 #154
150152 Queen_Bee
pi_48116485
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 19:13 schreef sammy19 het volgende:
Jullie reageren zo dom alsof jullie weten waar jullie over praten
jullie oordelen te snel over dat meisje, gelijk over drugs en over andere dingen oordelen
misshien gaat het wel om een misdrijf en dat gun je niemand "zelfs een Gabber niet " hoe jullie het noemen en partyflock is geen stampertjesforum , het is een site wat over feesten gaan en nog veel andere dingen dus hou op met dat domme onvolwassen gedrag daar vinden we haar niet mee terug !

als jullie niks zinnigs kunnen zeggen reageer dan niet op deze topic want het is al moeilijk genoeg voor ouders fam en vrienden !

hou je meer bezig met iets nuttigs
En jij loopt te oordelen dat wij allemaal zo zijn
I'm super sonic man
pi_48116867
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 19:28 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

En jij loopt te oordelen dat wij allemaal zo zijn
neej dat hoor je mij niet zeggen voor de mensen die zich aangesproken voelen ja
pi_48117352
Partyflockers zijn natuurlijk gewoon allemaal stampertjes, maar ook als stampertjes vermist zijn, is dat zorgelijk, en hopen we allemaal dat ze heelhuids en zonder al te veel schade terug gevonden worden opdat ze vrolijk door kunnen stampen, met hopelijk een volgende keer wat minder pillen en alcohol zodat ze iig die rottige 7 sloten kunnen zíen.
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:29:50 #157
175754 MysticScorpio
pi_48118631
Maar over het algemeen ALS iemand gewoon te water loopt en zeker in de watertjes in Almere, kom je niet zo snel vast te zitten. Op het moment is er geen wier, staat er weinig stroming. De enige stromende waters zijn de lage en hoge vaart. Maar dat is ALS ........... Ze zijn al met een helicopter de vaart langs gegaan.
pi_48119393
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:29 schreef MysticScorpio het volgende:
Maar over het algemeen ALS iemand gewoon te water loopt en zeker in de watertjes in Almere, kom je niet zo snel vast te zitten. Op het moment is er geen wier, staat er weinig stroming. De enige stromende waters zijn de lage en hoge vaart. Maar dat is ALS ........... Ze zijn al met een helicopter de vaart langs gegaan.
ja,. over het algemeen, maar dit was ms niet algemeen... je kan ook vast komen te zitten in puin wat er in het water ligt bijvoorbeeld, je kan te water geraakt zijn verder uit de buurt dan men nu nog zoekt, weetikwat... het is allemaal als als als, ook de eventuele gek die haar meegenomen heeft.

ik vrees het ergste als iemand al 2 weken spoorloos is, en hoe cru het ook klinkt, liever kwijt aan het water dan door de hand van een of andere gek.
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:13:54 #159
175754 MysticScorpio
pi_48123396
milagro, je hebt gelijk, maar ik heb liever geen van beide. Je kind verliezen is hoe dan ook, door ongeval, moord of ziekte een ellende.
Hoop doet leven en ik blijf hopen .......
pi_48123587
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:13 schreef MysticScorpio het volgende:
milagro, je hebt gelijk, maar ik heb liever geen van beide. Je kind verliezen is hoe dan ook, door ongeval, moord of ziekte een ellende.
Hoop doet leven en ik blijf hopen .......
ik hoop ook met je mee, hoor, anders kwam ik niet steeds even kijken hier.
hopelijk zit ik er naast en is ze gewoon wel zo dwars én dom dat ze niets van zich laat horen en bij een of ander vriendje zit.

van evt reacties die minder leuk overkomen, ook als die van mij zijn, moet je je niet zoveel aantrekken, het is niet altijd zo bedoeld, en bij wie het wel zo bedoeld is, ach diens uitlatingen doen er dan sowieso niet toe.
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:29:09 #161
175754 MysticScorpio
pi_48123852
milagro:
is ook wel zo, en misschien trek ik me er eerder wat van aan omdat het onderwerp te dichtbij is.
Sommige uitlatingen komen erg hard en hersenloos over en of het gemeend is of niet, als het dicht bij jezelf komt dan gaan ze ineens anders praten.
In mijn schoonfamilie heeft er ooit ook zo'n drama plaatsgevonden en misschien trek ik me de ongezouten kritiek en uitlatingen meer aan dan een ander.
pi_48123985
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef MysticScorpio het volgende:
milagro:
is ook wel zo, en misschien trek ik me er eerder wat van aan omdat het onderwerp te dichtbij is.
Sommige uitlatingen komen erg hard en hersenloos over en of het gemeend is of niet, als het dicht bij jezelf komt dan gaan ze ineens anders praten.
In mijn schoonfamilie heeft er ooit ook zo'n drama plaatsgevonden en misschien trek ik me de ongezouten kritiek en uitlatingen meer aan dan een ander.
dat is ook vrij normaal, lijkt me, om het je meer aan te trekken.
net zo goed als het normaal is om het je minder en soms zelfs niet aan te trekken als het ver van je bed is.

en niet iedereen is even taktvol, onbedoeld soms, niet iedereen heeft hetzelfde inlevingsvermogen, en sommigen kunnen zich iets pas voorstellen als het ze zelf overkomt, dus ergens moeten ze dus van geluk spreken dat ze zich niet kunnen inleven nog.

is de politie nog steeds bezig met zoeken in die plassen?
ik ken de omgeving daar totaal niet, is het een groot gebied?
  zaterdag 7 april 2007 @ 23:55:56 #163
175754 MysticScorpio
pi_48126350
Flevoland heeft vele natuur gebieden. De Noorderplassen is een recreatiegebied langs de Oostvaarderdijk (aan het Markermeer) Als je de kaart van Flevoland zou pakken dan ligt links tegenover Muiden het 1e natuurgebied, Almeerderstrand overlopend in Pampushou,t wat weer overloopt in de Noorderplassen en dat gaat over in het Wilgenbos. Noorderplassen en Wilgenbos wordt gescheiden door de Hogevaart en de Lage vaar. Het wilgenbos grenst aan industriegebied de Vaart wat weer overloopt in de Oostvaardersplassen, dat gaat weer over in het Kottersbos en Hollandsche hout en dan zit je in Lelystad. links loopt het dus langs de dijk en rechts gescheiden door de 'Ring en spoorbaan' richting Lelystad. Een heel groot gebied dus, alleen ze hebben bij de Noorderplassen op een paar locaties gezocht waarvan men weet dat het een ontmoetingsplaats is voor jongelui. Dat is niet zo heel groot 500x 500m denk ik (misschien zelfs groter). Ik kom dr ook niet dagelijks, ik denk dat ik daar in me hele Almere tijd (25 jaar) pas een keer of 6 daar geweest ben.
Ze hebben tips gehad dat ze daar nog snachts is gezien. Stel dat ze bij iemand is in gestapt, dan ligt het gebied op ongeveer 10 min van de discotheek, lopend duurt het veel langer.
Ik zei eerder al Flevoland heeft vele natuurgebieden en die makkelijk toegankelijk
pi_48143452
Helaas is er nog geen enkele nieuwe info te melden.

Hoop doet leven, maar het duurt wel heel lang
pi_48261508
Nog steeds niets bekend?
  donderdag 12 april 2007 @ 21:56:51 #166
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_48271395
Is de politie nog steeds aan het zoeken?
  donderdag 12 april 2007 @ 23:21:57 #167
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48275011
quote:
Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef Daan79 het volgende:
Helaas is er nog geen enkele nieuwe info te melden.

Hoop doet leven, maar het duurt wel heel lang
dit duurt te lang allemaal
In ieder geval heel veel sterkte, ik krijg nog rillingen als ik terugdenk aan januari
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_48300290
Vind het ook lang duren.
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:12:53 #169
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_48301260
Arme familie
  vrijdag 13 april 2007 @ 23:10:31 #170
84328 Lllaura
painting pictures
pi_48308979
Sjeemp, het duurt nu wel erg lang... Ik hoop zo dat ze snel gevonden wordt.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  vrijdag 13 april 2007 @ 23:15:35 #171
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48309189
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:12 schreef SHE het volgende:
Arme familie
Dat zeker, zo lang moeten wachten
  vrijdag 13 april 2007 @ 23:17:05 #172
150152 Queen_Bee
pi_48309257