Ik herinner me een Frans meisje..quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
Naja bij jouw werkt het dus wel ja. Alles verbieden.
Helaas gaat dat voor 80% van de mensen niet op, en is het alleen maar meer redenen om "verboden" dingen te doen.
Zowieso slaan die verwijten van "ze zal wel drugs gebruikt hebben" nergens op.
Ik ben in me leven vaak zat stront lazerus geweest. Heb ook wel eens pillen/speed/wiet/ghb etc. op. Ook tripmiddelen als paddo's en lsd heb ik ook al meerdere keren gedaan.
En onder invloed van deze drugs zou ik NOOIT zulke beslissingen maken die ik onder invloed van alcohol zou maken. Als ik een pilletje op heb dan voel ik me niet dommer als wanneer ik dronken ben. Sterker nog van al deze drugs is alcohol verre weg het gevaarlijkst vind ik.
Geen enkele van deze volgens de wet hard drugs wordt je zo lazerus dat je jezelf de sloot inloopt. Dat is pas echt gevaarlijk, als je echt goed dronken ben en je gaat in je eentje naar huis dan is het gewoon ronduit gevaarlijk. Je valt zo van je fiets, en dan kunnen er erg fouten dingen gebeuren. Je overschat jezelf altijd van drank, als ik een zegel lsd op heb: natuurlijk ben ik dan onder invloed, maar ik weet dondersgoed dat fietsen dan NIET slim is). Terwijl sommige mensen gewoon dronken achter het stuur kruipen en volledig overtuigd zijn van hun eigen kunnen. Levensgevaarlijk dus.
Als ik een pilletje opheb zal dat nooit van me leven gebeuren (ook niet als ik stoned ben, een lijn speed op heb of een zegel lsd etc.)
Ik probeer hier echt niet patsen met wat ik in mijn leven al wel eens gedaan heb, ik probeer alleen de dingen een beetje in perspectief te zetten.
Zowieso is alles wat je teveel doet gewoon slecht. Geniet met mate he.
Kunnen er geen "vermist, zoek hier uw favoriete breezah meisje terug" subforum aangemaakt worden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:20 schreef Klonk het volgende:
Zo alle bagger en onnodige zooi weggehaald en nu het vriendelijke verzoekje:
HEB JE NIETS ZINNIGS TE MELDEN BLIJF DAN MET JE FIKKEN VAN JE TOETSENBORD AF
quote:De zoektocht naar de vermiste Cassandra van Schayk uit Almere is rond 9:30 uur hervat.
Vrijdag gaat de politie vooral op en rond het water van de Noorderplassen bij Almere zoeken. Daarbij wordt een boot ingezet, ook wordt er gebruik gemaakt van honden. De zoekactie concentreert zich opnieuw op het gebied rondom de Trekvogelpad, Schateiland, de Aquacamping en het Lepelaarpad.
Donderdag heeft een ploeg van de Mobiele Eenheid het gebied ook afgezocht, daarbij is niets concreets gevonden, zo meldt de politie. De 17-jarige Cassandra is sinds zaterdagochtend 24 maart vermist.
Gisteren is de hele dag gezocht bij de noorderplassen en het gebied eromheen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Kunnen Kan er geen "vermist, zoek hier uw favoriete breezah meisje terug" subforum aangemaakt worden?
Jawel. niet te hopen dat ze dood gevonden wordquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Is dit trouwens niet een beetje lang voor een opstandige puber om weg te blijven
Ja. Hoe langer iemand wegblijft hoe groter de kans dat er iets vreselijks is gebeurd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Is dit trouwens niet een beetje lang voor een opstandige puber om weg te blijven
Wat een zinloze vergelijkingen: mijn ouders hebben mij strenger opgevoed en ik mocht niet van ze roken en drinken en daarom deed ik het ook niet. Nou, proficiat dan maar!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef hatsieflatsie het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik 23, en mijn moeder heeft me altijd verschrikkelijk goed in de gaten gehouden! Ik mocht niet eerder gaan stappen dan mijn 16e. En zelfs dan kwamen ze mij in de stad halen om 01:00. Later werd dat 02:00, en daarna alleen als ik beloofde met iemand mee te fietsen later. En door mij heel simpel te VERBIEDEN niet te roken of andere shit te nemen, heb ik het simpelweg ook niet gedaan. Ookal had je vrienden die ermee bezig waren. Gewoon een simpel: Nee dankje. Hetzelfde met drank: dat mocht wel, maar je lazarus zuipen: wat voor plezier heb je daarvan? En ik heb me evengoed vermaakt met het stappen. Want het ging uiteindelijk ook gewoon om het afspreken met vrienden.
Ik wil niet zeggen dat de ouders iets te verwijten zijn. Maar zo kom je er wel gemakkelijk vanaf: 'ze proberen het toch wel'. 'Je kan het niet verbieden'. Mij werd verteld dat drugs en roken gewoonweg je lichaam kapot maken, en ze hebben me uitgelegd hoe en wat. En ook een portie van wederzijds respect. Heeft mij 23 jaar van sigaretten, drugs en overdadig drankgebruik weggehouden. Dus als ouder heb je zeker wel invloed. Hangt er maar vanaf hoe je je kind beschermt en voorbereid op de 'buitenwereld'.
OT: hopelijk is ze snel thuis, dit wens je niemand toe. Waar waren haar vrienden btw? Die lieten haar buiten staan? Dan moet het toch een kwestie van een paar minuten geweest zijn dat ze verdween? (ze zal daar toch niet een half uur buiten op haar vrienden binnen gewacht hebben?)
zeker met alle nieuws over haar op tv, de pamfletten die in haar buurt zijn opgehangen, alle topics op internet, je hoeft haar maar te googlenen en je krijgt zat info terug, een beetje tiener belt dan iig haar ouders om te zeggen dat het goed gaat maar in dit geval vrees ik zelf ook het ergstequote:Op zaterdag 7 april 2007 08:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja. Hoe langer iemand wegblijft hoe groter de kans dat er iets vreselijks is gebeurd.![]()
Wat je zegt is echt ernstige bullcrap!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef hatsieflatsie het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik 23, en mijn moeder heeft me altijd verschrikkelijk goed in de gaten gehouden! Ik mocht niet eerder gaan stappen dan mijn 16e. En zelfs dan kwamen ze mij in de stad halen om 01:00. Later werd dat 02:00, en daarna alleen als ik beloofde met iemand mee te fietsen later. En door mij heel simpel te VERBIEDEN niet te roken of andere shit te nemen, heb ik het simpelweg ook niet gedaan. Ookal had je vrienden die ermee bezig waren. Gewoon een simpel: Nee dankje. Hetzelfde met drank: dat mocht wel, maar je lazarus zuipen: wat voor plezier heb je daarvan? En ik heb me evengoed vermaakt met het stappen. Want het ging uiteindelijk ook gewoon om het afspreken met vrienden.
Ik wil niet zeggen dat de ouders iets te verwijten zijn. Maar zo kom je er wel gemakkelijk vanaf: 'ze proberen het toch wel'. 'Je kan het niet verbieden'. Mij werd verteld dat drugs en roken gewoonweg je lichaam kapot maken, en ze hebben me uitgelegd hoe en wat. En ook een portie van wederzijds respect. Heeft mij 23 jaar van sigaretten, drugs en overdadig drankgebruik weggehouden. Dus als ouder heb je zeker wel invloed. Hangt er maar vanaf hoe je je kind beschermt en voorbereid op de 'buitenwereld'.
OT: hopelijk is ze snel thuis, dit wens je niemand toe. Waar waren haar vrienden btw? Die lieten haar buiten staan? Dan moet het toch een kwestie van een paar minuten geweest zijn dat ze verdween? (ze zal daar toch niet een half uur buiten op haar vrienden binnen gewacht hebben?)
Als je ze begint op te voeden als ze 16 zijn, dan niet nee.quote:Op maandag 2 april 2007 10:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg! Ze is 17 hoor, als ouders kun je een 17-jarige echt niet meer zo beteugelen.
Goed, maar toen we jong waren zullen we allemaal wel eens bezopen zijn geweest (misschien wel meer dan eens)quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:40 schreef milagro het volgende:
het is natuurlijk wel zo dat als je straalbezopen bent, de kans 'ietwat' vergroot wordt dat je in 7 sloten tegelijk gaat lopen, en het is heel erg te hopen dat dat niet letterlijk het geval is geweest.
klopt, alleen niet zodanig dat ik 3 keer op een avond door m'n hoeven zakte om vervolgens alleen het pand te verlaten al dan niet vrijwillig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goed, maar toen we jong waren zullen we allemaal wel eens bezopen zijn geweest (misschien wel meer dan eens)
niet als je onder water vast bent komen te zitten... en als je door de stroming ben meegenomen, kan het ook nog lang duren voor je wat vindt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:24 schreef MysticScorpio het volgende:
ALS, als ik een miljoen had dan was ik miljonair, Als hadden komt is hebben te laat. Als .....
Trouwens dan was ze nu al letterlijk en figuurlijk al boven water komen drijven. ALS ze in het water gelopen zou zijn dan komt ze binnen 10 dagen boven... er zijn er inmiddels 14 verstreken....
Jonge, ik zeg er alleen maar mee dat de schuld niet bij de ouders gelegd wordtquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:24 schreef MysticScorpio het volgende:
ALS, als ik een miljoen had dan was ik miljonair, Als hadden komt is hebben te laat. Als .....
Trouwens dan was ze nu al letterlijk en figuurlijk al boven water komen drijven. ALS ze in het water gelopen zou zijn dan komt ze binnen 10 dagen boven... er zijn er inmiddels 14 verstreken....
Hoe lang lag Daen ook alweer in het waterquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:27 schreef milagro het volgende:
[..]
niet als je onder water vast bent komen te zitten... en als je door de stroming ben meegenomen, kan het ook nog lang duren voor je wat vindt.
En jij loopt te oordelen dat wij allemaal zo zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:13 schreef sammy19 het volgende:
Jullie reageren zo dom alsof jullie weten waar jullie over praten
jullie oordelen te snel over dat meisje, gelijk over drugs en over andere dingen oordelen
misshien gaat het wel om een misdrijf en dat gun je niemand "zelfs een Gabber niet " hoe jullie het noemen en partyflock is geen stampertjesforum , het is een site wat over feesten gaan en nog veel andere dingen dus hou op met dat domme onvolwassen gedrag daar vinden we haar niet mee terug !
als jullie niks zinnigs kunnen zeggen reageer dan niet op deze topic want het is al moeilijk genoeg voor ouders fam en vrienden !
hou je meer bezig met iets nuttigs
neej dat hoor je mij niet zeggen voor de mensen die zich aangesproken voelen jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En jij loopt te oordelen dat wij allemaal zo zijn![]()
![]()
ja,. over het algemeen, maar dit was ms niet algemeen... je kan ook vast komen te zitten in puin wat er in het water ligt bijvoorbeeld, je kan te water geraakt zijn verder uit de buurt dan men nu nog zoekt, weetikwat... het is allemaal als als als, ook de eventuele gek die haar meegenomen heeft.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:29 schreef MysticScorpio het volgende:
Maar over het algemeen ALS iemand gewoon te water loopt en zeker in de watertjes in Almere, kom je niet zo snel vast te zitten. Op het moment is er geen wier, staat er weinig stroming. De enige stromende waters zijn de lage en hoge vaart. Maar dat is ALS ........... Ze zijn al met een helicopter de vaart langs gegaan.
ik hoop ook met je mee, hoor, anders kwam ik niet steeds even kijken hier.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:13 schreef MysticScorpio het volgende:
milagro, je hebt gelijk, maar ik heb liever geen van beide. Je kind verliezen is hoe dan ook, door ongeval, moord of ziekte een ellende.
Hoop doet leven en ik blijf hopen .......
dat is ook vrij normaal, lijkt me, om het je meer aan te trekken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:29 schreef MysticScorpio het volgende:
milagro:
is ook wel zo, en misschien trek ik me er eerder wat van aan omdat het onderwerp te dichtbij is.
Sommige uitlatingen komen erg hard en hersenloos over en of het gemeend is of niet, als het dicht bij jezelf komt dan gaan ze ineens anders praten.
In mijn schoonfamilie heeft er ooit ook zo'n drama plaatsgevonden en misschien trek ik me de ongezouten kritiek en uitlatingen meer aan dan een ander.
dit duurt te lang allemaalquote:Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef Daan79 het volgende:
Helaas is er nog geen enkele nieuwe info te melden.
Hoop doet leven, maar het duurt wel heel lang![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |