Ik zal er over nadenkenquote:Op maandag 2 april 2007 11:56 schreef vanhal het volgende:
Opsturen is eventueel mogelijk hoor, ik denk alleen dat het verzendbedrag dan rond de 11,95 euro gaat worden. Dat of ik moet (vanwege de omvang) de spullen in 2 aparte dozen versturen, dan zou het verzendbedrag op 12,40 euro komen.
Alles is natuurlijk in overleg mogelijk
Volgens mij kan dat niet wat je wilt, en heeft je autoradio een audio uitgang nodig.quote:Op maandag 2 april 2007 12:09 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik heb twee lijnen vanuit de huidige autoradio lopen, naar de speakers in de kofferbak (4weg cdspeler zit er nu in).
Kan ik de 2 speakerdraden die daar dus nu al liggen, op deze versterker zetten en dan splitsen naar de 2 speakers die jij erbij hebt (voor in de hoedenplank) en naar de sub?
Of moet er echt een audio out vanuit de cdspeler naar de versterker toe?
Ga ik uitzoeken voor je!quote:Op maandag 2 april 2007 12:09 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik heb twee lijnen vanuit de huidige autoradio lopen, naar de speakers in de kofferbak (4weg cdspeler zit er nu in).
Kan ik de 2 speakerdraden die daar dus nu al liggen, op deze versterker zetten en dan splitsen naar de 2 speakers die jij erbij hebt (voor in de hoedenplank) en naar de sub?
Of moet er echt een audio out vanuit de cdspeler naar de versterker toe?
Nopequote:Op maandag 2 april 2007 12:21 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ga ik uitzoeken voor je!
De situatie bij mij was dat ik de autoradio via tulppuggen met de versterker had verbonden, vervolgens de speakers + sub op de versterker had aangesloten.
Je autoradio heeft geen tulpplug uitgang/versterker aansluit mogelijkheden?
natuurlijk kan dat niet... en je heb zowiezo een zuig radio al heb je geen tulpingangetjes dan heb je een ding wat werkelijk crap isquote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef vanhal het volgende:
Ok, ik zal vanavond uitzoeken of je uberhaubt speaker draden uit de speakeruitgang van een autoradio aan kunt sluiten aan de versterker om vervolgens speakers aan te sturen. Volgens mij was dit wel mogelijk omdat je op 2 manieren een autoradio kon aansluiten op deze versterker. Via de tulpingangen en via andere ingangen.
Je hoort nog van me!!
In feite wel. Je moet wel weten hoe je hem moet aansluiten, alsin er zit een verdeelblokje tussen de powercap en de versterker (die powercap scheelt enorm in het laagweergaaf en is enorm vriendelijk voor je accu). Je moet wel weten hoe je de kabels op het verdeelblokje moet aansluiten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:58 schreef MdMa98 het volgende:
maar het geheel is dus compleet? zo plug en boomboom zeg maar ..
Vrijdagnacht 0:00u loopt de veiling afquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:28 schreef Trevor het volgende:
tvp *overweeg nog te bieden*
Powercab gaat toch gewoon parallel over de + en - poweringangen van je versterker,...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef vanhal het volgende:
[..]
In feite wel. Je moet wel weten hoe je hem moet aansluiten, alsin er zit een verdeelblokje tussen de powercap en de versterker (die powercap scheelt enorm in het laagweergaaf en is enorm vriendelijk voor je accu). Je moet wel weten hoe je de kabels op het verdeelblokje moet aansluiten.
Er zijn lijkt mij wel schema's op internet te vinden hoe je het 1 en ander moet aansluiten.
Ik heb de set al te lang op m'n zolder liggen om me nog te herinneren hoe ie aangesloten moet worden.
Versterker op accu + autoradio en speakers + sub op versterker is natuurlijk peace of cake
Dus ja, redelijk compleet.
Kort gezegd, het voorkomt dat je verlichting gaat knipperen op de maat van de muziekquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:10 schreef vanhal het volgende:
Die powercap? Dat is een grote eelco, een buffer tussen je accu en de versterker. Die zorgt ervoor dat de (enorme) power bij zware bassen niet rechtstreeks van de accu komt. Het voorkomt dus stroomklappen op de accu wat je accu spaart. Een powerreserve.
Het zorgt daarnaast ook voor een mooiere gecontroleerde bass.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:27 schreef vanhal het volgende:
[..]
Vrijdagnacht 0:00u loopt de veiling af
ik dacht dat ik tot nu toe hoogste bod had?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:05 schreef MdMa98 het volgende:
aan wie?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:27 schreef vanhal het volgende:
[..]
Vrijdagnacht 0:00u loopt de veiling af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |