De Grieken vonden het anders heel gewoonquote:
Ben benieuwd, misschien interessant voor een nieuw topic?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:46 schreef lord_sylus het volgende:
heb nog nooit gemeten, maar ni zo diep! maar ja dildo hing vast aan een blonde stoot die enorm geil aan het kreunen was
Als dat gebeurd, is het toch de taak van de mod, om het in goede banen te leiden?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:41 schreef lord_sylus het volgende:
Misschien wel een leuke nieuwe Topic maar dan zit het ineens weer vol homofoben die denken dat als ze een keer teveel hun poeper afvegen ze misschien Bi zijn!
Daar hoop ik ni opquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:11 schreef lucithai het volgende:
[..]
Als dat gebeurd, is het toch de taak van de mod, om het in goede banen te leiden?
het is uiteindelijk een spier, hoe meer je traint je meer je gaat kunnen maar daar krijg je normaal geen problemen van , of je moet telkens de grenzen willen verleggen en grotere en grotere 'objecten' erin willen steken, maar in mijn ogen is dat nooit de bedoeling denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:15 schreef RobRobert het volgende:
Hoe zit het nou trouwens met de herstelbaarheid van de anus?
Krijg je na een aantal jaar regelmatig anale sex nou bijvoorbeeld een wijdere anus? Kun je daar problemen mee krijgen enzo?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:34 schreef ditchhare het volgende:
Als ik zin heb in anale sex kan ik het gewoon doen zonder mijn vrouw om toestemming te vragen. Het hoeft voor mij ook niet elke keer maar ze heeft er geen moeite mee. Haar anus is eigenlijk nog ruimer dan haar kut en met wat glijmiddel doet het haar zeker geen pijn. Ze kreunt er tenminste altijd lekker geil bij en ik vind het heerlijk om in haar reet te ejaculeren en het er daarna uit te zien lopen.
Dat slaat werkelijk nergens op.. Er zijn momenten dat ik hem ook goed kan hebben zonder waarschuwing.. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik ruimer ben maar wel ontspannen.. En waarom zou een kont niet ruimer kunnen zijn dan een kut..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
![]()
ieder is uw vrouw constant geconstipeerd of een anale hoer in de rosse buurt... da is gewoon ni normaal
thanks. Mijn vrouw is zeker geen anale hoer maar heeft nooit gebaard. Haar kut is nog altijd lekker strak en ze kan zich idd anaal goed ontspannen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat slaat werkelijk nergens op.. Er zijn momenten dat ik hem ook goed kan hebben zonder waarschuwing.. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik ruimer ben maar wel ontspannen.. En waarom zou een kont niet ruimer kunnen zijn dan een kut..
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:34 schreef ditchhare het volgende:
Als ik zin heb in anale sex kan ik het gewoon doen zonder mijn vrouw om toestemming te vragen. Het hoeft voor mij ook niet elke keer maar ze heeft er geen moeite mee. Haar anus is eigenlijk nog ruimer dan haar kut en met wat glijmiddel doet het haar zeker geen pijn. Ze kreunt er tenminste altijd lekker geil bij en ik vind het heerlijk om in haar reet te ejaculeren en het er daarna uit te zien lopen.
ik begrijp niet wat er vulgair aan is alleen omdat jij er niet van houdtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:30 schreef RosalieVerbrug het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze haar endeldarm wel ''leegt'' voordat jij je vulgaire fantasien op haar loslaat. Zo niet
het is vulgair als je lul uit haar kont haalt en die vol met poep plakt omdat ge ze zomaar pakt zonder dat zij daarop voorbereid is!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:13 schreef ditchhare het volgende:
[..]
ik begrijp niet wat er vulgair aan is alleen omdat jij er niet van houdt
ik doe het niet zonder haar instemming en volgens mij ben je niet goed bij je hoofd als je mijn vrouw uitmaakt voor anale hoer.quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:12 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
het is vulgair als je lul uit haar kont haalt en die vol met poep plakt omdat ge ze zomaar pakt zonder dat zij daarop voorbereid is!
Ik ben er dan ook al mee gestopt he!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:17 schreef ditchhare het volgende:
[..]
ik doe het niet zonder haar instemming en volgens mij ben je niet goed bij je hoofd als je mijn vrouw uitmaakt voor anale hoer.
Een kaars? Daar zijn speeltjes voor. Je kan ze bestellen op verschillende websites en die versturen hun producten dan heel discreet naar je toe.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:29 schreef fraxono het volgende:
hmm anale sex lijkt mij zo lekker he.. jammer genoeg kom ik nooit verder dan een vinger of een kaars. Mocht er een man of vrouw geinteresseerd zijn om het uit te proberen(iemand anaal nemen).. ik biedt mij vrijwillig aan. Stuur maar een bericht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |