abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2008 @ 18:49:28 #176
104696 Anus
lik m'n roze anjer!
pi_60079777
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:33 schreef TubewayDigital het volgende:
Wat is er mis met gewone sex
De Grieken vonden het anders heel gewoon
smoelenboek
.
Een dag niet ge(re)laxeerd is een dag niet geleefd.
En ja ik ben een vrouw, wat dacht je dan?
pi_60604919
quote:
Op zondag 13 juli 2008 18:49 schreef Anus het volgende:

[..]

De Grieken vonden het anders heel gewoon
Wat vindt jij gewoon?
Thailand the power of dreams
pi_60647866
ik heb eigenlijk een vraagske

zijn er hier vrouwen die zeggen "ja ik heb graag anale sex, en ik zou het niet erg vinden om af en toe een hele avond eigenlijk enkel in mijn anus gepenetreerd te worden en enkel klitoraal klaar te komen"?
pi_60676219
Weet iemand misschien hoeveel cm je een dildo in je anus kan steken?

Ik kwam zelf tot 28 cm met behoorlijk veel moeite.

En kan het je ingewanden beschadigen?
pi_60685669
heb nog nooit gemeten, maar ni zo diep! maar ja dildo hing vast aan een blonde stoot die enorm geil aan het kreunen was
pi_60685756
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:46 schreef lord_sylus het volgende:
heb nog nooit gemeten, maar ni zo diep! maar ja dildo hing vast aan een blonde stoot die enorm geil aan het kreunen was
Ben benieuwd, misschien interessant voor een nieuw topic?

Of gooien ze dan weer na 1 dag er een slotje op?

[ Bericht 3% gewijzigd door lucithai op 09-08-2008 23:14:27 ]
pi_60725813
Misschien wel een leuke nieuwe Topic maar dan zit het ineens weer vol homofoben die denken dat als ze een keer teveel hun poeper afvegen ze misschien Bi zijn!

ik zal morge eens zien hoeveel ze erin krijgt, ga namelijk nogeens lekker uitgebreid in mijn kont genomen worden door mijn vriendin
pi_60732355
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:41 schreef lord_sylus het volgende:
Misschien wel een leuke nieuwe Topic maar dan zit het ineens weer vol homofoben die denken dat als ze een keer teveel hun poeper afvegen ze misschien Bi zijn!
Als dat gebeurd, is het toch de taak van de mod, om het in goede banen te leiden?
pi_60732422
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:11 schreef lucithai het volgende:

[..]

Als dat gebeurd, is het toch de taak van de mod, om het in goede banen te leiden?
Daar hoop ik ni op
maar je gaat dan ook al die ventjes krijgen die zitten te roepen 30cm 35cm 50cm en die eigenlijk nauwelijks een potlood erin krijgen, best gewoon samenkomen en om ter diepst spelen
3 potten anal lube en een dildo met diepte meting!
pi_60903981
Hoe zit het nou trouwens met de herstelbaarheid van de anus?

Krijg je na een aantal jaar regelmatig anale sex nou bijvoorbeeld een wijdere anus? Kun je daar problemen mee krijgen enzo?
pi_60923218
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:15 schreef RobRobert het volgende:
Hoe zit het nou trouwens met de herstelbaarheid van de anus?

Krijg je na een aantal jaar regelmatig anale sex nou bijvoorbeeld een wijdere anus? Kun je daar problemen mee krijgen enzo?
het is uiteindelijk een spier, hoe meer je traint je meer je gaat kunnen maar daar krijg je normaal geen problemen van , of je moet telkens de grenzen willen verleggen en grotere en grotere 'objecten' erin willen steken, maar in mijn ogen is dat nooit de bedoeling denk ik
pi_61023280
Als ik zin heb in anale sex kan ik het gewoon doen zonder mijn vrouw om toestemming te vragen. Het hoeft voor mij ook niet elke keer maar ze heeft er geen moeite mee. Haar anus is eigenlijk nog ruimer dan haar kut en met wat glijmiddel doet het haar zeker geen pijn. Ze kreunt er tenminste altijd lekker geil bij en ik vind het heerlijk om in haar reet te ejaculeren en het er daarna uit te zien lopen.
pi_61024340
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:34 schreef ditchhare het volgende:
Als ik zin heb in anale sex kan ik het gewoon doen zonder mijn vrouw om toestemming te vragen. Het hoeft voor mij ook niet elke keer maar ze heeft er geen moeite mee. Haar anus is eigenlijk nog ruimer dan haar kut en met wat glijmiddel doet het haar zeker geen pijn. Ze kreunt er tenminste altijd lekker geil bij en ik vind het heerlijk om in haar reet te ejaculeren en het er daarna uit te zien lopen.

ieder is uw vrouw constant geconstipeerd of een anale hoer in de rosse buurt... da is gewoon ni normaal
pi_61024690
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

ieder is uw vrouw constant geconstipeerd of een anale hoer in de rosse buurt... da is gewoon ni normaal
Dat slaat werkelijk nergens op.. Er zijn momenten dat ik hem ook goed kan hebben zonder waarschuwing.. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik ruimer ben maar wel ontspannen.. En waarom zou een kont niet ruimer kunnen zijn dan een kut..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_61024940
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:11 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat slaat werkelijk nergens op.. Er zijn momenten dat ik hem ook goed kan hebben zonder waarschuwing.. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik ruimer ben maar wel ontspannen.. En waarom zou een kont niet ruimer kunnen zijn dan een kut..
thanks. Mijn vrouw is zeker geen anale hoer maar heeft nooit gebaard. Haar kut is nog altijd lekker strak en ze kan zich idd anaal goed ontspannen.
pi_61074510
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:34 schreef ditchhare het volgende:
Ik neem aan dat ze haar endeldarm wel ''leegt'' voordat jij je vulgaire fantasien op haar loslaat. Zo niet
pi_61094290
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:30 schreef RosalieVerbrug het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze haar endeldarm wel ''leegt'' voordat jij je vulgaire fantasien op haar loslaat. Zo niet
ik begrijp niet wat er vulgair aan is alleen omdat jij er niet van houdt
pi_61102671
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 21:13 schreef ditchhare het volgende:

[..]

ik begrijp niet wat er vulgair aan is alleen omdat jij er niet van houdt
het is vulgair als je lul uit haar kont haalt en die vol met poep plakt omdat ge ze zomaar pakt zonder dat zij daarop voorbereid is!
pi_61116470
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 08:12 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

het is vulgair als je lul uit haar kont haalt en die vol met poep plakt omdat ge ze zomaar pakt zonder dat zij daarop voorbereid is!
ik doe het niet zonder haar instemming en volgens mij ben je niet goed bij je hoofd als je mijn vrouw uitmaakt voor anale hoer.
pi_61118093
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:17 schreef ditchhare het volgende:

[..]

ik doe het niet zonder haar instemming en volgens mij ben je niet goed bij je hoofd als je mijn vrouw uitmaakt voor anale hoer.
Ik ben er dan ook al mee gestopt he!
pi_61143774
hmm anale sex lijkt mij zo lekker he.. jammer genoeg kom ik nooit verder dan een vinger of een kaars. Mocht er een man of vrouw geinteresseerd zijn om het uit te proberen(iemand anaal nemen).. ik biedt mij vrijwillig aan. Stuur maar een bericht.
pi_61144099
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:29 schreef fraxono het volgende:
hmm anale sex lijkt mij zo lekker he.. jammer genoeg kom ik nooit verder dan een vinger of een kaars. Mocht er een man of vrouw geinteresseerd zijn om het uit te proberen(iemand anaal nemen).. ik biedt mij vrijwillig aan. Stuur maar een bericht.
Een kaars? Daar zijn speeltjes voor. Je kan ze bestellen op verschillende websites en die versturen hun producten dan heel discreet naar je toe.
pi_61262322
HA anale sex lekker!
gisteren verwend door vriend en hij deed het met respect en zo lekker
dat ik genoot.ben vroeger wel eens te hard te grazen genomen,
maar als je je ontspant! en daar gaat het om,dan is het top
desnoods eerst goed beffen of een orgasme er tegen aan flikkeren,dan wordt ze zo zacht als boter.
groetjes van meisje
houd van plezier
pi_63793613
ik heb geen goede ervaring met anaal sex. De eerste keer dat mijn vriend en ik het deden was het gewoon heerlijk! De tweede keer ging het goed mis, waarschijnlijk was het te droog, en ik heb een anaal fissuur aangehouden anderhalf jaar lang moest ik echt zorgen dat ik aan de dunne was anders ging het bloeden. Elke keer pijn na een bezoekje zalfje voor gekregen ook maar niet veel geholpen. Daardoor een aambei ook gekregen.
Ik wil het wel graag nog een keer maar omdat ik tijdens de sex weer aan de eerste keer denk gaat mijn anus gelijk strak zitten... Ik heb nu allerlei spelletjes gekocht om te beginnen en dan maar kijken wat er van komt.

Wat ik als pijnlijk ervaar is niet als hij in zit, maar de beweging van de voorhuid. Alsof het scheurt. Dan krijg ik ook een brandend / koude gevoel en wil ik gelijk stoppen. Ben gelijk bang dat het weer gaat scheuren.
ik oefen wel steeds meer met butpluggs tijdens het mastuberen en dat is dan wel heerlijk. Misschien moeten we gewoon geduldig zijn met mijn vriend maar het is nu 3 jaar geleden dat we het voor het eerst hebben geprobeerd en ik vind het wel tijd voor een nieuw experiment!

Ik las ook een opmerking: als je een vrouw anaal heeft geneukt of gevingered, je pik of vinger niet weer in haar kut steken! Daardoor heb ik ook meerdere keer een schimmelinfectie gehad. Ik wist eerst niet waar het vandaan kwam maar sinds een tijdje wel. En zo een gevoel is echt niet lekker! en voor mannen ook niet want het kan de pik ook aantasten (heb mijn vriend toen ook besmet). Gelukkig alles goed nu
  zondag 7 december 2008 @ 18:35:12 #200
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_63829549
Het is ook niet slim om anale sex te hebben (vooral bij de eerste keren) zonder dat je genoeg glijmiddel of spuug gebruikt. Het is ook niet slim om van je anus naar je vagina te gaan door alle bacterien die in je anus zitten, nooit bij nagedacht?
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')