Lijkt mij ook niet hoor, volgens mij kan dat gewoon. Je kan alleen dan niet meer terug naar vaginaal.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:15 schreef SuperDuper3 het volgende:
Ik wil met mijn vriendin ook graag anale sex proberen.
We zijn al zo ver dat ik 2 vingers erin heb gestopt tijdens de sex, en dat leek ze wel lekker te vinden, maar ik had wat gelezen dat je bij het wisselen tussen vaginale en anale sex van condoom moet wisselen.
Nu had ik er op dat moment maar 1 bij me, dus een nieuwe pakken was lastig.
Van anaal naar vaginaal snap ik dat je moet wisselen, maar andersom niet helemaal. Voor zover ik heb kunnen vinden zitten er geen schadelijke bacterien oid in de vagina die slecht zijn voor in d'r kont.
Kan iemand dat voor me ophelderen?
Deze post is helemaal op de eerste pagina maar toch quote ik hem.quote:Op zondag 29 april 2007 15:07 schreef Adore het volgende:
Maar als je als man anaal lekker vind maakt toch niet uit of het een mannelijke of vrouwelijke kont is ??
Aan de ene kant wel aan de andere kant snap ik ook niet waarom een man, die al een gat tot zijn beschikking heeft er nog eentje moet hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Deze post is helemaal op de eerste pagina maar toch quote ik hem.
Deze gast is echt het absolute toppunt van domheid en ontwetendheid!![]()
![]()
![]()
Oh ja, een mannelijke anus is natuurlijk veel strakker en kleiner dan een vrouwenkontje. Ze poepen ook veel kleinere drolletjes wist je dat ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:17 schreef kissable4you het volgende:
Bij de man ligt het wat anders...en is de kont natuurlijk nog strakker.
Dat bedoelt ze denk ik nietquote:Op maandag 21 januari 2008 08:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh ja, een mannelijke anus is natuurlijk veel strakker en kleiner dan een vrouwenkontje. Ze poepen ook veel kleinere drolletjes wist je dat ?
quote:Op maandag 21 januari 2008 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoelt ze denk ik niet
Ze bedoelt dat anale seks voor een man lekkerder zou zijn omdat een anus strakker is dan een vagina
Nee, dat is een gebrek aan schriftelijk uitdrukkingsvermogenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat bedoelt ze waarschijnlijk wél, want in dr voorgaande post had ze het erover dat je bij vrouwen tenminste nog keuze hebt, terwijl mannen maar 1 gat hebben.
Vandaar dat ze zegt "bij de man ligt het anders... en is de kont nog strakker "
Dat dus....quote:Op maandag 21 januari 2008 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoelt ze denk ik niet
Ze bedoelt dat anale seks voor een man lekkerder zou zijn omdat een anus strakker is dan een vagina
Een vrouwlijke homo danquote:Op maandag 17 maart 2008 12:57 schreef SlimShady het volgende:
homo worden?.
het lijkt me dat het plezier van vaginaal niet afneemt als je anaal hebt geprobeerd.
Je hebt vast ook een voorkeur voor orale of vaginale seks... of liever een bepaald standje. Dan is het toch (hoop ik) ook niet zo dat je alleen maar dat standje doet of alleen orale seks?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:25 schreef Lola1 het volgende:
[..]
Een vrouwlijke homo dan![]()
Nee maar als het zoveel strakker is kan ik me voorstellen dat dat de voorkeur krijgt?
coocooquote:Op maandag 17 maart 2008 12:53 schreef Lola1 het volgende:
Wat ik me afvraag is of de mannen eenmaal gewent aan anale sex nog wel vaginaal willen?
Ik begrijp uit veel verhalen dat het lekkerder is dan vaginaal....en wat doe je dan als je vriendin het gewoon echt niet wil?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |