abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53316275
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:56 schreef SushiSushi het volgende:

[..]

Ja die vinger-techniek heb ik onderhand al geprobeerd maar het werkt niet. Ik was van plan om de volgende keer tegen hem te zeggen dat ie gewoon moet rammen maar bij nader inzien doe ik dat toch maar niet.
PM mij even..
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53344071
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:56 schreef SushiSushi het volgende:

[..]

Ja die vinger-techniek heb ik onderhand al geprobeerd maar het werkt niet. Ik was van plan om de volgende keer tegen hem te zeggen dat ie gewoon moet rammen maar bij nader inzien doe ik dat toch maar niet.
Gewoon rammen!?!! Hoe cool, doe mij ook zo'n vriendin
Niet dat ik het echt zou doen dan, maar gewoon 't idee...
Gone.... :')
  maandag 24 september 2007 @ 00:43:44 #128
189336 joekels
Is de honderd voorbij
pi_53422039
quote:
Op maandag 2 april 2007 04:17 schreef stribe het volgende:
Mijn vriendin en ik proberen wel eens anale sex. Het probleem is echter dat haar kontje te krap is en als ik te ver naar binnen wil gaan, dat het dan pijn doet. Heeft iemand tips of advies zodat het voor haar geen pijn meer doet en dat ze er ook van kan genieten. (en nee ze moet het niet van mij, ze wil het zelf ook, en ja doe ook eerst haar kontje beetje vingeren).
Zal ik het eens een keer komen voordoen?
"Vrouwelijk schoon kun je nooit in cijfers achter de komma uitdrukken,want juist de afronding maakt het zo mooi."
pi_53599376
Hallo,

Ik zoek een anaal speeltje om mezelf te verwennen bij het masturberen.
Alleen weet ik niet precies wat ik moet nemen.

Ik zat aan zo'n plug pakket te denken, zodat ik het rustig op kan bouwen.
Wat zijn nog meer aanraders?
Met zo'n plug kan je het wel lekker opbouwen, maar het wordt steeds wijder en miisschien zoek ik wel meer iets rechters waarbij hij niet steeds dikker wordt...(zoals een echte lul)

vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:17:35 #130
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_53714311
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:40 schreef VDH het volgende:
Hallo,

Ik zoek een anaal speeltje om mezelf te verwennen bij het masturberen.
Alleen weet ik niet precies wat ik moet nemen.

Ik zat aan zo'n plug pakket te denken, zodat ik het rustig op kan bouwen.
Wat zijn nog meer aanraders?
Met zo'n plug kan je het wel lekker opbouwen, maar het wordt steeds wijder en miisschien zoek ik wel meer iets rechters waarbij hij niet steeds dikker wordt...(zoals een echte lul)

[afbeelding]
Mijn vriendin en ik zijn begonnen met zo een balletjesketting. Later hebben we er een klein plugje bij gekocht en weer later zo een setje als je in je post hebt staan. Ik moet zeggen dat dat setje best leuk is, maar die grootste wel erg groot is . Als ik jou was zou ik beginnen met een klein maat plugje (dat is heftig genoeg!) en zo een balletjesketting. Voordeel van zo een balletjesketting is dat die net als een plug klein beginnen en ietsjes groter eindigen maar vooral dat er tussen elk balletje een zgn. "rustmoment" hebt waar je eventjes kunt wennen aan het gevoel voordat je verder gaat .
pi_54215307
Mijn voormalige vriendin en ik hebben samen onze eerste anale sekservaringen gedeeld. De eerste keer dat we het probeerden deed het pijn doordat ze zich niet kon ontspannen, maar later ging het prima en damn ik word er supergeil van. Het is gewoon psychologisch gezien vies waardoor het geil wordt (terwijl het helemaal niet daadwerkelijk vies wordt). Hoewel dat laatste... het is wel 1 keer flink misgegaan als je begrijpt wat ik bedoel. Maarja als je aan anale seks begint dan moet je sowieso al een steekje los hebben eeeuh ik bedoel niet overgevoelig zijn voor dat soort dingen.

Maargoed ik vond het altijd ook erg mooi dat m'n vriendin er zo intens van genoot. Het was soms voor haar zelfs te heftig. Daarbij nadenkend werd ik heel nieuwsgierig naar het gevoel dat ze heeft. Dus, geheel alleen en dus stiekem, heb ik bij mijzelf ook diverse voorwerpen geprobeerd. Ik moet concluderen dat het mij weinig doet, hoewel ik er wel opgewonden van word.

Maar mijn openhartigheid gaat nog verder en het zal transformeren in een vraag. Als ik met m'n vriendin anale seks bedreef dan werd mijn penis dus nooit echt vies (hoewel ik mijzelf altijd wel wilde wassen naderhand). Maar ik heb een keer, omdat ik het gevoel van mijn vriendin wilde nabootsen, in een maisveld gestaan en een maiskolf bij mijzelf ingebracht, damn ik ben echt niet goed wijs. Maar, en nu komt 't, als ik zo'n lang voorwerp inbreng dan bevuil ik deze en dat is natuurlijk vies. Ik begrijp dat niet! Waarom gebeurt dat niet bij m'n vriendin, maar wel bij mij? Ik eet slechts 2 keer per dag en ik was al naar de wc geweest dus m'n endeldarm was leeg.

Kan een ervaren iemand mij eens even het een en ander ophelderen?
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:12:34 #132
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_54217566
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 02:06 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:
Mijn voormalige vriendin en ik hebben samen onze eerste anale sekservaringen gedeeld. De eerste keer dat we het probeerden deed het pijn doordat ze zich niet kon ontspannen, maar later ging het prima en damn ik word er supergeil van. Het is gewoon psychologisch gezien vies waardoor het geil wordt (terwijl het helemaal niet daadwerkelijk vies wordt). Hoewel dat laatste... het is wel 1 keer flink misgegaan als je begrijpt wat ik bedoel. Maarja als je aan anale seks begint dan moet je sowieso al een steekje los hebben eeeuh ik bedoel niet overgevoelig zijn voor dat soort dingen.

Maargoed ik vond het altijd ook erg mooi dat m'n vriendin er zo intens van genoot. Het was soms voor haar zelfs te heftig. Daarbij nadenkend werd ik heel nieuwsgierig naar het gevoel dat ze heeft. Dus, geheel alleen en dus stiekem, heb ik bij mijzelf ook diverse voorwerpen geprobeerd. Ik moet concluderen dat het mij weinig doet, hoewel ik er wel opgewonden van word.

Maar mijn openhartigheid gaat nog verder en het zal transformeren in een vraag. Als ik met m'n vriendin anale seks bedreef dan werd mijn penis dus nooit echt vies (hoewel ik mijzelf altijd wel wilde wassen naderhand). Maar ik heb een keer, omdat ik het gevoel van mijn vriendin wilde nabootsen, in een maisveld gestaan en een maiskolf bij mijzelf ingebracht, damn ik ben echt niet goed wijs. Maar, en nu komt 't, als ik zo'n lang voorwerp inbreng dan bevuil ik deze en dat is natuurlijk vies. Ik begrijp dat niet! Waarom gebeurt dat niet bij m'n vriendin, maar wel bij mij? Ik eet slechts 2 keer per dag en ik was al naar de wc geweest dus m'n endeldarm was leeg.

Kan een ervaren iemand mij eens even het een en ander ophelderen?
Er maar even van uitgaande dat dit een serieuze reactie is, misschien had je vriendin van te voren een anale douche gebruikt? Daarmee kan je evt. ontlastingsresten wegspoelen.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:50:57 #133
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54226179
Stop je een hele maiskolf in je poeperd?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_54235991
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 09:12 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Er maar even van uitgaande dat dit een serieuze reactie is, misschien had je vriendin van te voren een anale douche gebruikt? Daarmee kan je evt. ontlastingsresten wegspoelen.
Waarom zou het geen serieuze reactie zijn?

Nee m'n vriendin gebruikte nooit klysma's. Het is ook niet gezond om dit (te vaak) te doen zo ver ik weet. Klysma's zijn vooral bedacht voor medische redenen.
  maandag 29 oktober 2007 @ 01:15:52 #135
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_54236409
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 00:34 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:

[..]

Waarom zou het geen serieuze reactie zijn?

Nee m'n vriendin gebruikte nooit klysma's. Het is ook niet gezond om dit (te vaak) te doen zo ver ik weet. Klysma's zijn vooral bedacht voor medische redenen.
Omdat dit fok is? Niet iedereen is hier even serieus. En ik had het ook niet over een klysma maar een anale douche, dat is iets heel anders, een soort ballon die je kan volzuigen met water en met een tuitje kan inbrengen. Kijk maar eens bij christine le-duc ofzo.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_54236835
Dank je, ik ben alleen niet op zoek naar een 'oplossing' omdat het enkel experimenteel was. Het bracht me gewoon aan het denken: waarom wordt het tijdens 'normale' anale seks nooit ranzig...?
  maandag 29 oktober 2007 @ 07:48:27 #137
36431 bleiblei
pi_54237587
Ik vind het wel knap dat je gelijk begint met een maiskolf.
Wat een klets zeg . Dat kan natuurlijk dus nooit. Als je ooit me anale dingen bezig bent geweest, weet je dat een kleine buttplug de eerste keer al erg heftig is. Nee meneer begint bij een maiskolf. En het dan raar vinden dat het niet als een serieuze reactie wordt gezien .

Om toch even serieus op het onderwerp in te gaan....
De reden waarom een langwerpig "glad" voorwerp minder vies wordt dan een voorwerp met allemaal ribbeltjes en dingen lijkt me duidelijk natuurlijk. Daarnaast maakt je vriendin waarschijnlijk gebruik van wat truukjes vlak voor de anale sex om het daar wat schoner te maken . Het wordt in normale gevallen altijd een beetje ranzig namelijk.
pi_54245397
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 07:48 schreef bleiblei het volgende:
Daarnaast maakt je vriendin waarschijnlijk gebruik van wat truukjes vlak voor de anale sex om het daar wat schoner te maken . Het wordt in normale gevallen altijd een beetje ranzig namelijk.
De ware reden is natuurlijk gewoon dat vrouwen niet poepen en mannen wel
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:56:19 #139
36431 bleiblei
pi_54245933
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:26 schreef Gripper het volgende:

[..]

De ware reden is natuurlijk gewoon dat vrouwen niet poepen en mannen wel
Oh ja... Dat was het natuurlijk .
pi_54246170
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 07:48 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind het wel knap dat je gelijk begint met een maiskolf.
Wat een klets zeg . Dat kan natuurlijk dus nooit. Als je ooit me anale dingen bezig bent geweest, weet je dat een kleine buttplug de eerste keer al erg heftig is. Nee meneer begint bij een maiskolf. En het dan raar vinden dat het niet als een serieuze reactie wordt gezien .

Om toch even serieus op het onderwerp in te gaan....
De reden waarom een langwerpig "glad" voorwerp minder vies wordt dan een voorwerp met allemaal ribbeltjes en dingen lijkt me duidelijk natuurlijk. Daarnaast maakt je vriendin waarschijnlijk gebruik van wat truukjes vlak voor de anale sex om het daar wat schoner te maken . Het wordt in normale gevallen altijd een beetje ranzig namelijk.
Wat een rare mentaliteit op dit forum dat vanalles in twijfel wordt getrokken. Ik was in de veronderstelling dat dit een serieus forum en topic is.

Jouw glad/ruw theorie is op zich wel aardig. Alleen zou dat betekenen dat ik tijdens de anale seks met mijn vriendin regelmatig wat ongewenste zaken heb aangeraakt zonder dat dit werd meegenomen. Ik betwijfel dat.
In de vier jaar tijd dat we met enige regelmaat anale seks hadden is het slechts 1 keer vies geworden en dat waren voornamelijk spontane momenten die dus niet door haar konden worden 'voorbereid'.

Ik ben benieuwd naar meer ervaringen omtrent de al dan niet voorbereide anale seks omtrent deze hygiene kwestie!
  maandag 29 oktober 2007 @ 16:29:20 #141
36431 bleiblei
pi_54246490
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:11 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:

[..]

Wat een rare mentaliteit op dit forum dat vanalles in twijfel wordt getrokken. Ik was in de veronderstelling dat dit een serieus forum en topic is.

Jouw glad/ruw theorie is op zich wel aardig. Alleen zou dat betekenen dat ik tijdens de anale seks met mijn vriendin regelmatig wat ongewenste zaken heb aangeraakt zonder dat dit werd meegenomen. Ik betwijfel dat.
In de vier jaar tijd dat we met enige regelmaat anale seks hadden is het slechts 1 keer vies geworden en dat waren voornamelijk spontane momenten die dus niet door haar konden worden 'voorbereid'.

Ik ben benieuwd naar meer ervaringen omtrent de al dan niet voorbereide anale seks omtrent deze hygiene kwestie!
Als ik post dat ik een olifant hebt zien vliegen geloof je dat toch ook niet?
En daar ben ik bloedserieus in. Als je voor de eerste keer dat soort dingen probeert en je begint bij een maiskolf dan weet iedereen die ooit met dit soort dingen bij zichzelf of met iemand anders aan het proberen is geweest dat dat klets is. Dat kan simpelweg niet. Sterker nog, een maiskolf is zo groot dat een expert daar moeite mee heeft.

Naja, hier je vriendin bereid het dus voor. Is dat gelijk antwoord op je vraag .
Anale sex is simpelweg niet de meest hygienische vorm van sex die je kan hebben. Dat zal het ook nooit worden.
Je kan het wel minder vies maken met anaal douches en dergelijken .
  maandag 29 oktober 2007 @ 16:42:03 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_54246711
Een maiskolf in je endeldarm
Dat je het kan navertellen!

tevens tvp
disclaimer
  maandag 29 oktober 2007 @ 16:52:05 #143
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54246887
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:29 schreef bleiblei het volgende:

Naja, hier je vriendin bereid het dus voor. Is dat gelijk antwoord op je vraag .
quote:
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:17:55 #144
36431 bleiblei
pi_54247301
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 16:52 schreef LasTeR het volgende:

[..]

[..]
ah verkeerd gelezen...
Naja, dan heeftie inderdaad een vriendin die OF niet poept, OF zichzelf wel heel grondig reinigt na elke sanitaire stop .
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:23:13 #145
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54247394
Ligt er volgens mij ook aan wat je eet ofzo.
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:25:33 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_54247441
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:23 schreef LasTeR het volgende:
Ligt er volgens mij ook aan wat je eet ofzo.
Nee hoor. Tenzij je helemaal niks eet. Dan wel
disclaimer
pi_54248688
Jullie gaan me toch niet vertellen dat je, indien je zelf anale seks bedrijft, telkens onder de bagger zit! Bij mij zou dat elke vorm van opwinding teniet doen!

En om nu eerst reinigingshandelingen te moeten verrichten... Dan kun je nooit een keer lekker in een spontane opwelling deze ervaring delen. Hm, misschien dat ik een goudmijntje heb laten varen... Maarja d'r is meer dan seks... toch?
  maandag 29 oktober 2007 @ 18:43:04 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_54248840
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:34 schreef Verkeerdeplaneet het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat je, indien je zelf anale seks bedrijft, telkens onder de bagger zit! Bij mij zou dat elke vorm van opwinding teniet doen!

En om nu eerst reinigingshandelingen te moeten verrichten... Dan kun je nooit een keer lekker in een spontane opwelling deze ervaring delen. Hm, misschien dat ik een goudmijntje heb laten varen... Maarja d'r is meer dan seks... toch?
Je zit niet geheel onder de bagger nee. Maar er kan wel een klein beetje achter blijven, aan welk object dan ook. Maar een maiskolf (wat ik overigens echt niet kan geloven ) is wel zo geribd dat je werkelijk elk stukje residu er mee uit de darmen trekt. Een penis is meestal toch wat gladder dan een maiskolf en dus heb je er minder last van. Ook de toevoeging van glijmiddel zorgt er voor dat er minder mee naar buiten komt. Maar ja, normaal is het wel
disclaimer
  maandag 29 oktober 2007 @ 18:43:47 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_54248851
En als je dat niet kan handelen kun je beter gewoon niet anaal neuken denk ik
disclaimer
pi_54937616
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:07 schreef Adore het volgende:
Maar als je als man anaal lekker vind maakt toch niet uit of het een mannelijke of vrouwelijke kont is ??
Echt wel!! Maar alleen als zij t ook lekker vind, als ik weet dat ze t alleen doet om mij te plezieren vindt ik er weinig aan. Zit tussen je oren....
Wat t zo lekker maakt is t idee dat je meisje zo intiem met je wil zijn dat zelfs dat mag.
T idee om een man zo te nemen voel ik niks bij maar als ik t bij een meisje bedenk wordt ik zo opgewonden als wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')