Dacht jij dat ik eerst de streams uitzet voor ik off-topic ga? Omdat het dan minder erg lijkt?quote:Op maandag 2 april 2007 02:44 schreef APK het volgende:
Sorry demins, het lijkt op offtopic, maar de streams staan nog aan.
Nah, ik vindhet beteuterde koppie wel meevallen. Ik zie ook een soort onderdrukt lachje. Hij vind het wel mooi geloof ik, tv-momentjes scoren met Lieke ofzo.quote:Op maandag 2 april 2007 09:00 schreef Katewalker het volgende:
Aaaaaahh...dat koppie van Huub....hij kijkt echt beteuterd..![]()
Tja Huub de lessen van het leven zijn hard...![]()
Ik zie ook geen verdriet hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 09:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nah, ik vindhet beteuterde koppie wel meevallen. Ik zie ook een soort onderdrukt lachje. Hij vind het wel mooi geloof ik, tv-momentjes scoren met Lieke ofzo.
Dit wordt gewoon een spelletje nu, en ze houdt zich niet aan haar woord, ze blijft gewoon.quote:
Morgen, nee pas de tiende geloof ikquote:Op maandag 2 april 2007 09:04 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!![]()
Moet Lieke ongesteld worden???
ik vond haar al zo vervelend toen ze rooktequote:Op maandag 2 april 2007 09:04 schreef Clank het volgende:
Herma is vanaf vandaag gestopt met roken.
Hangt van de scriptversie af.quote:Op maandag 2 april 2007 09:04 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!![]()
Moet Lieke ongesteld worden???
Ik ga het je uitleggen...Huub geeft een feest en hij is de gastheer. Hij bemoeit zich niet als zodanig met de gasten maar laat zich overdonderen door de sletjes die hij zelf heeft uitgenodigd. Hij zoent met ieder gewillig meisje en staat zelfs langdurig te vrijen onder de douche. Huub ging tot aan de grens..zeer doelbewust...doet daarna ook uitspraken als .."ze zei dat zoenen mocht"...als het haar niet bevalt......" "ik hoor het maandag wel..."quote:Op maandag 2 april 2007 08:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Uh.. Lieke heeft zelf met hem afgesproken dat hij alles mocht doen behalve neuken. Huub heeft zich aan zijn woord gehouden. Waarom is ze nu zo boos dan?
Zingt bij de paarden: Begin de dag met een dansje...quote:Op maandag 2 april 2007 09:07 schreef Ning het volgende:
Hij lacht in zichzelf en zegt, oo dat wordt toch een bult ruzie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |