abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47927283
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:12 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik ben moslim hoe kan ik nou racistisch zijn josti.... daar hebben die PKK's geen kaas van gegeten

en als het Turkse leger Noord-IRak binnenvalt eten we het op vriend..

Ik POEP op PKK ik POEP OP het PKK 'LEGER " IK POEP op die fokking communistische klote PKK racisten

SPECIAAL VOOR JOU TROUWENS

[afbeelding]
jah dat wel. PKK is een terroristische organisatie
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_47927409
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:25 schreef IRAKEES-NL het volgende:

En zo te zien zijn de Koerden ervan overtuigd dat Ozal werd vermoord door de Turken
Ozal was erg geliefd onder de Turken. Ozal wou Turkije en Azerbeican verenigen. Volgens de vrouw van Ozal werd haar man daarom vergiftigd door de voormalige KGB. De familie van Ozal is rijk en leeft goed. Ze verschijnen ook vaak op TV. De dikgedrukte tekst die je in je bericht zette klopt niet.

De tekst heb je van een website van het Koerdisch Informatie Centrum gekopieerd en laat hun nou precies de sprekers van de PKK zijn.

Daarom heb ik nu ook rare vermoedens over jou helaas na die gekopieerde tekst.
quote:
Maar je hoort mij niet zeggen dat alle Turken slecht zijn. Er zitten ook goede tussen zoals jij maar met die randdebiel onder je valt niet te praten.
Die randdebiel heeft niets tegen de Koerden maar tegen terroristen. Een groot verschil. Mensen die hier niet tegen kunnen zijn meestal zelf PKK aanhanger.

Een moslim mag trouwens geen onderscheid maken tussen rassen en is rasiscme verboden.
pi_47927655
Focking turkse barbaren,geef eerst constantinopel terug aan de grieken en koerdistan terug aan de koerden en ga focking terug naar centraal azie,jullie zijn in feite net zo slinks als de arabieren.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_47927793
Enfin, het Vlaams Belang kan in hun handen wrijven door deze ontwikkelingen.
Present.
pi_47927901
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef Double-Helix het volgende:
Focking turkse barbaren,geef eerst constantinopel terug aan de grieken en koerdistan terug aan de koerden en ga focking terug naar centraal azie,jullie zijn in feite net zo slinks als de arabieren.
en geef damascus en azerbaidzjian terug aan iran
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_47927963
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef Double-Helix het volgende:
Kom het maar halen homo
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_47927982
quote:

[..]

Ik ben moslim hoe kan ik nou racistisch zijn josti.... daar hebben die PKK's geen kaas van gegeten

Ik POEP op PKK ik POEP OP het PKK 'LEGER " IK POEP op die fokking communistische klote PKK racisten

[afbeelding]
Dat dit tuig Nederland is binnen gekomen
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_47928036
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:51 schreef Burakius het volgende:

[..]

Kom het maar halen homo
ja alsof ik in me eentje heel turkije aankan
Ga jij maar trouwens Tsetjenie terug halen van de russen
pi_47928086
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef persian2008 het volgende:

[..]

en geef damascus en azerbaidzjian terug aan iran
En geef Noord-Afrika terug aan de berbers stelletje kut arabieren.
pi_47928395
Toch jammer dat dit topic ook niet verder komt dan dom geschreeuw en treurig makend nationalisme van Turken en Koerden onderling. Pak de trein naar Brussel (of Turkije) en vecht het daar lekker uit.
  maandag 2 april 2007 @ 16:03:37 #61
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_47928425
Altijd leuk deze pauperimport-onderonsjes op Fok.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_47928426
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:51 schreef Burakius het volgende:

[..]

Kom het maar halen homo
Ja, doe maar lekker boos schreeuwen tegen mensen die het niet met je eens zijn
pi_47928475
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:02 schreef Pony-Lover het volgende:
Toch jammer dat dit topic ook niet verder komt dan dom geschreeuw en treurig makend nationalisme van Turken en Koerden onderling. Pak de trein naar Brussel (of Turkije) en vecht het daar lekker uit.
ik ben geen Koerd,geen Turk en geen nationalist,zou je een nieuwe hokje voor me willen maken?
pi_47928535
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:03 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

En gelijk met homo schelden,de islam is echt tolerant he!
pi_47928649
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:05 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

ik ben geen Koerd,geen Turk en geen nationalist,zou je een nieuwe hokje voor me willen maken?
trek ff een Lonsdale trui aan
pi_47928736
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:09 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

trek ff een Lonsdale trui aan
pi_47930361
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:03 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

anders lees je ff wat hij postte.. of is je tong zo vastgeroest aan zijn reet dat je het niet meer kan zien?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_47930390
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:06 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

En gelijk met homo schelden,de islam is echt tolerant he!
jij komt meteen alle Arabieren stempelen als slinks..

hypocriet anyone?
pi_47930431
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:53 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

ja alsof ik in me eentje heel turkije aankan
Ga jij maar trouwens Tsetjenie terug halen van de russen
Cecenistan is onafhankelijk mohoh

Heel Rusland kon Cecenistan niet aan
pi_47930504
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:55 schreef Burakius het volgende:

[..]

anders lees je ff wat hij postte.. of is je tong zo vastgeroest aan zijn reet dat je het niet meer kan zien?
Je weet toch wel dat dat een puur provocerende post was op je mentaliteit van koerden zijn minderwaardig?
pi_47930591
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:57 schreef Burakius het volgende:

[..]

Cecenistan is onafhankelijk mohoh

Heel Rusland kon Cecenistan niet aan
Ze verdienen het wel maar laatste keer dat ik checkte waren ze nog part of Russia
pi_47930610
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:59 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat dat een puur provocerende post was op je mentaliteit van koerden zijn minderwaardig?
Lezen is ook een kunst. Ik haat de PKK niet de Koerden.

pi_47930625
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:55 schreef Burakius het volgende:

[..]

Weet je wat zo jammer aan jou is??
In dit topic doe je, je voor als een onderontwikkelde Turks/Ottomaans-nationalist/racist terwijl je in ander topics klaagt dat je niet als volwaardig Nederlander word gezien (goh wat gek).
Maak een keuze en probeer niet langer van twee walletjes te eten, dat gaat namelijk meestal mis (zie b.v. het R&P forum).

En ja, ik heb gelezen wat hij postte. Het ging om een verdedigbaar maar in mijn ogen niet erg realistisch voorstel.
pi_47930647
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:56 schreef Burakius het volgende:

[..]

jij komt meteen alle Arabieren stempelen als slinks..

hypocriet anyone?
Omdat ze dat ook zijn,je geeft een hand en ze pakken je land.
pi_47930742
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:02 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Weet je wat zo jammer aan jou is??
In dit topic doe je, je voor als een onderontwikkelde Turks/Ottomaans-nationalist/racist terwijl je in ander topics klaagt dat je niet als volwaardig Nederlander word gezien (goh wat gek).
Maak een keuze en probeer niet langer van twee walletjes te eten, dat gaat namelijk meestal mis (zie b.v. het R&P forum).
Weet je wat jammer aan jou is. Een mens gebruikt ongeveer een deel van zijn hersenen vergelijkbaar met een boon. Bij jou is dit echter iets kleiner. Laten we zeggen een doperwtje. Hierdoor kun je blijkbaar niet inzien dat ik niet racistisch ben. Geef me 1 post waar ik nationalistisch bezig ben. Je blaat er gewoon om heen. Je lijkt wel een wijf eigenlijk. Of dat ben je ook?

edit:

informatie over een erwt

http://nl.wikipedia.org/wiki/Erwt
pi_47930779
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:02 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Omdat ze dat ook zijn,je geeft een hand en ze pakken je land.
... oke hiermee sluit ik jou voortaan uit voor reacties.. deze quote ik ff in me sig dank je wel
pi_47930896
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:06 schreef Burakius het volgende:

[..]

... oke hiermee sluit ik jou voortaan uit voor reacties.. deze quote ik ff in me sig dank je wel
Oke doe maar wat je wilt,maar als je je ogen in je kont steekt is dat niet mijn probleem,Mijn hele volk is ontspoord door de Arabieren en ik mag ze nog steeds niet slinks noemen?
pi_47930943
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:05 schreef Burakius het volgende:

[..]

Weet je wat jammer aan jou is. Een mens gebruikt ongeveer een deel van zijn hersenen vergelijkbaar met een boon. Bij jou is dit echter iets kleiner. Laten we zeggen een doperwtje. Hierdoor kun je blijkbaar niet inzien dat ik niet racistisch ben. Geef me 1 post waar ik nationalistisch bezig ben. Je blaat er gewoon om heen. Je lijkt wel een wijf eigenlijk. Of dat ben je ook?

edit:

informatie over een erwt

http://nl.wikipedia.org/wiki/Erwt
Ja als het een wijf is mag ze niet praten,boerka ermee en opsluiten!

pi_47930967
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:05 schreef Burakius het volgende:

[..]

Och arme jongen toch, kun je het inhoudelijk allemaal niet meer aan en moet je dus maar dom gaan schreeuwen?
Ongeveer al je posts in dit topic (en in vele andere) zijn een brij van "Turkije Uber Alles'' zonder enige zelfreflectie, treurig dus.
Keihard gaan schreeuwen en mensen uitschelden als ze het niet met je eens zijn is ongeveer het niveau van een 4-jarig kind met ADHD, stel voortaan wat hogere eisen aan jezelf.
pi_47931026
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:11 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Och arme jongen toch, kun je het inhoudelijk allemaal niet meer aan en moet je dus maar dom gaan schreeuwen?
Ongeveer al je posts in dit topic (en in vele andere) zijn een brij van "Turkije Uber Alles'' zonder enige zelfreflectie, treurig dus.
Keihard gaan schreeuwen en mensen uitschelden als ze het niet met je eens zijn is ongeveer het niveau van een 4-jarig kind met ADHD, stel voortaan wat hogere eisen aan jezelf.
Nogmaals kom dan met mijn posts? Zet ze in dezelfde context zoals daar geplaatst en show me waar jij Turks-nationalisme ziet? Jij bent toch zo voorstander van inhoudelijk posten. Laat het dan zien ? Jij schreeuwt hier het hardst en maakt betichtigen tegenover mij. Maak ze nu maar hard dan..
pi_47931042
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:11 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Ja als het een wijf is mag ze niet praten,boerka ermee en opsluiten!

selectief lezen

nu snap ik waarom jij atheïst ben geworden
pi_47931140
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:14 schreef Burakius het volgende:

[..]

selectief lezen

nu snap ik waarom jij atheïst ben geworden
Omdat Atheisten selectief lezen?
Ga eens goed je koran lezen en het is net alsof je een B-boek horror zit te lezen.
pi_47931168
haha. pkk is gewoon een vieze terroristische partij. waarom maken jullie ruzie !?
pi_47931268
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:17 schreef persian2008 het volgende:
haha. pkk is gewoon een vieze terroristische partij. waarom maken jullie ruzie !?
Daar heb je gelijk in,maar turkije moet dringend iets doen voor de rechten van de koerden.
pi_47931341
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:20 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in,maar turkije moet dringend iets doen voor de rechten van de koerden.
waarom? turkije is niet van koerden maar voor turken
pi_47931417
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:13 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nogmaals kom dan met mijn posts? Zet ze in dezelfde context zoals daar geplaatst en show me waar jij Turks-nationalisme ziet? Jij bent toch zo voorstander van inhoudelijk posten. Laat het dan zien ? Jij schreeuwt hier het hardst en maakt betichtigen tegenover mij. Maak ze nu maar hard dan..
Ook leuk dat je schrijft dat je geen racist kan zijn omdat je islamiet bent.
pi_47931438
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:22 schreef persian2008 het volgende:

[..]

waarom? turkije is niet van koerden maar voor turken

Dan geven ze hun hun stukje grond terug.
Dus Nederland hoeft niets voor de friezen en allochtonen te doen?
pi_47931577
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:25 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

turken wonen daar heel lang. eerder dan de koerden.
  maandag 2 april 2007 @ 17:30:39 #89
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47931660
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:25 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Er valt niks terug te geven.
Who the fuck is Fcuker?
  maandag 2 april 2007 @ 17:31:44 #90
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47931703
quote:

[..]

[afbeelding]
Prachtiggggggggg
Who the fuck is Fcuker?
pi_47931742
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:28 schreef persian2008 het volgende:

[..]

Bullshit,de Turken komen uit centraal-azie,de koerden wonen daar veel eerder en bovendien woonden grieken al veel en veel langer in Anatolie dan de turken
pi_47931748
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:24 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ook leuk dat je schrijft dat je geen racist kan zijn omdat je islamiet bent.
Kom eens met argumenten? ik wacht nog
pi_47931786
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:28 schreef persian2008 het volgende:

[..]

Feitelijk onjust, jammer voor je. Bovendien mag "wie er eerst was" niet echt terzakle doen en ondergraaf je de legitimering van je eigen aanwezigheid in Nederland er nogal mee, niet slim dus.
pi_47931819
quote:
Op maandag 2 april 2007 12:55 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

De PKK zit idd ook in heel veel onfrisse handel.

Jij zou echter nog ontkennen dat Turken dat soort dingen doen als het recht voor je neus zou gebeuren, tamelijk treurig
Je praat alsof er in Nederland niet gehandeld word..Wat is nu je punt?
pi_47931834
quote:
Op maandag 2 april 2007 12:57 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Kap es even met van alles erbij te slepen. In grote delen van de wereld is het waardeloos, dat weet ik ook wel.

De fouten die door jouw eigen volk begaan worden vergoeilijken door de hele tijd te roepen dat anderen ook reuze onaardig zijn is ontzettend kinderachtig.
Ik zie geen reden om Koerden een eigen land te geven
pi_47931870
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef IRAKEES-NL het volgende:
De Turken halen PKK er steeds weer bij als we het over de Koerden hebben en ontkennen het bestaan van de Koerden. Nee ze bestaan niet Je kan ze ook in Irak, Iran en Syrië vinden. Ik gun de Koerden hun eigen land. Ze worden al tientallen jaren onderdrukt door de barbaarse Turken, Perzen en Arabieren.
onderdrukt?
Op welke manier dan?
Ze mogen alles!
Hun eigen TV zenders
Hun eigen taal gebruiken
etc. etc.
Wat wil je nog meer?
Dat ze Koerdistan oprichten? NEVER!
pi_47931886
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:34 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Je praat alsof er in Nederland niet gehandeld word..Wat is nu je punt?
Wijs niet altijd naar anderen man ( ik heb het hier niet over Nederland).
pi_47931902
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:31 schreef Fcuker het volgende:

[..]

Prachtiggggggggg
Ik kots op mensen zoals jij
Ik heb nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar,kanker turk!
pi_47931914
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:35 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ik zie geen reden om Koerden een eigen land te geven
Ik wel
pi_47931915
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:28 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

Dat jij niet begrijpt waarom de Koerden een eigen land willen hebben valt te begrijpen.
Jij bent vast zo'n nationalistische racistische Turk die de Koerden haat en het liefst uitroeit.

De Koerden in Irak hebben in feite al een eigen staat. Het gaat gelukkig de goede kant op.
Als Turkije het aandurft, laat ze dan maar Noord-Irak binnenvallen. Ze zullen er met gemak worden verslagen.
Turkije verslagen worden door een paar Koerden?
Sorry hoor maar Turkije heeft een van de beste legers in de hele wereld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')