jah dat wel. PKK is een terroristische organisatiequote:Op maandag 2 april 2007 15:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben moslim hoe kan ik nou racistisch zijn josti.... daar hebben die PKK's geen kaas van gegeten
en als het Turkse leger Noord-IRak binnenvalt eten we het op vriend..
Ik POEP op PKK ik POEP OP het PKK 'LEGER" IK POEP op die fokking communistische klote PKK racisten
SPECIAAL VOOR JOU TROUWENS
[afbeelding]
Ozal was erg geliefd onder de Turken. Ozal wou Turkije en Azerbeican verenigen. Volgens de vrouw van Ozal werd haar man daarom vergiftigd door de voormalige KGB. De familie van Ozal is rijk en leeft goed. Ze verschijnen ook vaak op TV. De dikgedrukte tekst die je in je bericht zette klopt niet.quote:Op maandag 2 april 2007 15:25 schreef IRAKEES-NL het volgende:
En zo te zien zijn de Koerden ervan overtuigd dat Ozal werd vermoord door de Turken
Die randdebiel heeft niets tegen de Koerden maar tegen terroristen. Een groot verschil. Mensen die hier niet tegen kunnen zijn meestal zelf PKK aanhanger.quote:Maar je hoort mij niet zeggen dat alle Turken slecht zijn. Er zitten ook goede tussen zoals jij maar met die randdebiel onder je valt niet te praten.![]()
![]()
en geef damascus en azerbaidzjian terug aan iranquote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef Double-Helix het volgende:
Focking turkse barbaren,geef eerst constantinopel terug aan de grieken en koerdistan terug aan de koerden en ga focking terug naar centraal azie,jullie zijn in feite net zo slinks als de arabieren.
Kom het maar halen homoquote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef Double-Helix het volgende:
Focking turkse barbaren,geef eerst constantinopel terug aan de grieken en koerdistan terug aan de koerden en ga focking terug naar centraal azie,jullie zijn in feite net zo slinks als de arabieren.
Dat dit tuig Nederland is binnen gekomenquote:Op maandag 2 april 2007 15:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben moslim hoe kan ik nou racistisch zijn josti.... daar hebben die PKK's geen kaas van gegeten
Ik POEP op PKK ik POEP OP het PKK 'LEGER" IK POEP op die fokking communistische klote PKK racisten
[afbeelding]
quote:
En geef Noord-Afrika terug aan de berbers stelletje kut arabieren.quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef persian2008 het volgende:
[..]
en geef damascus en azerbaidzjian terug aan iran
ik ben geen Koerd,geen Turk en geen nationalist,zou je een nieuwe hokje voor me willen maken?quote:Op maandag 2 april 2007 16:02 schreef Pony-Lover het volgende:
Toch jammer dat dit topic ook niet verder komt dan dom geschreeuw en treurig makend nationalisme van Turken en Koerden onderling. Pak de trein naar Brussel (of Turkije) en vecht het daar lekker uit.![]()
En gelijk met homo schelden,de islam is echt tolerant he!quote:Op maandag 2 april 2007 16:03 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja, doe maar lekker boos schreeuwen tegen mensen die het niet met je eens zijn![]()
![]()
![]()
trek ff een Lonsdale trui aanquote:Op maandag 2 april 2007 16:05 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik ben geen Koerd,geen Turk en geen nationalist,zou je een nieuwe hokje voor me willen maken?
quote:
anders lees je ff wat hij postte.. of is je tong zo vastgeroest aan zijn reet dat je het niet meer kan zien?quote:Op maandag 2 april 2007 16:03 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja, doe maar lekker boos schreeuwen tegen mensen die het niet met je eens zijn![]()
![]()
![]()
jij komt meteen alle Arabieren stempelen als slinks..quote:Op maandag 2 april 2007 16:06 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
En gelijk met homo schelden,de islam is echt tolerant he!
Cecenistan is onafhankelijk mohohquote:Op maandag 2 april 2007 15:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ja alsof ik in me eentje heel turkije aankan
![]()
Ga jij maar trouwens Tsetjenie terug halen van de russen![]()
Je weet toch wel dat dat een puur provocerende post was op je mentaliteit van koerden zijn minderwaardig?quote:Op maandag 2 april 2007 16:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
anders lees je ff wat hij postte.. of is je tong zo vastgeroest aan zijn reet dat je het niet meer kan zien?
Ze verdienen het wel maar laatste keer dat ik checkte waren ze nog part of Russiaquote:Op maandag 2 april 2007 16:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Cecenistan is onafhankelijk mohoh![]()
![]()
![]()
![]()
Heel Rusland kon Cecenistan niet aan![]()
Lezen is ook een kunst. Ik haat de PKK niet de Koerden.quote:Op maandag 2 april 2007 16:59 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dat een puur provocerende post was op je mentaliteit van koerden zijn minderwaardig?
Weet je wat zo jammer aan jou is??quote:Op maandag 2 april 2007 16:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
anders lees je ff wat hij postte.. of is je tong zo vastgeroest aan zijn reet dat je het niet meer kan zien?
Omdat ze dat ook zijn,je geeft een hand en ze pakken je land.quote:Op maandag 2 april 2007 16:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
jij komt meteen alle Arabieren stempelen als slinks..
hypocriet anyone?
Weet je wat jammer aan jou is. Een mens gebruikt ongeveer een deel van zijn hersenen vergelijkbaar met een boon. Bij jou is dit echter iets kleiner. Laten we zeggen een doperwtje. Hierdoor kun je blijkbaar niet inzien dat ik niet racistisch ben. Geef me 1 post waar ik nationalistisch bezig ben. Je blaat er gewoon om heen. Je lijkt wel een wijf eigenlijk. Of dat ben je ook?quote:Op maandag 2 april 2007 17:02 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Weet je wat zo jammer aan jou is??
In dit topic doe je, je voor als een onderontwikkelde Turks/Ottomaans-nationalist/racist terwijl je in ander topics klaagt dat je niet als volwaardig Nederlander word gezien (goh wat gek).
Maak een keuze en probeer niet langer van twee walletjes te eten, dat gaat namelijk meestal mis (zie b.v. het R&P forum).![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 17:02 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Omdat ze dat ook zijn,je geeft een hand en ze pakken je land.
Oke doe maar wat je wilt,maar als je je ogen in je kont steekt is dat niet mijn probleem,Mijn hele volk is ontspoord door de Arabieren en ik mag ze nog steeds niet slinks noemen?quote:Op maandag 2 april 2007 17:06 schreef Burakius het volgende:
[..]... oke hiermee sluit ik jou voortaan uit voor reacties.. deze quote ik ff in me sig dank je wel
![]()
Ja als het een wijf is mag ze niet praten,boerka ermee en opsluiten!quote:Op maandag 2 april 2007 17:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Weet je wat jammer aan jou is. Een mens gebruikt ongeveer een deel van zijn hersenen vergelijkbaar met een boon. Bij jou is dit echter iets kleiner. Laten we zeggen een doperwtje. Hierdoor kun je blijkbaar niet inzien dat ik niet racistisch ben. Geef me 1 post waar ik nationalistisch bezig ben. Je blaat er gewoon om heen. Je lijkt wel een wijf eigenlijk. Of dat ben je ook?
edit:
informatie over een erwt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Erwt
Och arme jongen toch, kun je het inhoudelijk allemaal niet meer aan en moet je dus maar dom gaan schreeuwen?quote:Op maandag 2 april 2007 17:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Weet je wat jammer aan jou is. Een mens gebruikt ongeveer een deel van zijn hersenen vergelijkbaar met een boon. Bij jou is dit echter iets kleiner. Laten we zeggen een doperwtje. Hierdoor kun je blijkbaar niet inzien dat ik niet racistisch ben. Geef me 1 post waar ik nationalistisch bezig ben. Je blaat er gewoon om heen. Je lijkt wel een wijf eigenlijk. Of dat ben je ook?
Nogmaals kom dan met mijn posts? Zet ze in dezelfde context zoals daar geplaatst en show me waar jij Turks-nationalisme ziet? Jij bent toch zo voorstander van inhoudelijk posten. Laat het dan zien ? Jij schreeuwt hier het hardst en maakt betichtigen tegenover mij. Maak ze nu maar hard dan..quote:Op maandag 2 april 2007 17:11 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Och arme jongen toch, kun je het inhoudelijk allemaal niet meer aan en moet je dus maar dom gaan schreeuwen?![]()
Ongeveer al je posts in dit topic (en in vele andere) zijn een brij van "Turkije Uber Alles'' zonder enige zelfreflectie, treurig dus.
Keihard gaan schreeuwen en mensen uitschelden als ze het niet met je eens zijn is ongeveer het niveau van een 4-jarig kind met ADHD, stel voortaan wat hogere eisen aan jezelf.![]()
selectief lezenquote:Op maandag 2 april 2007 17:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja als het een wijf is mag ze niet praten,boerka ermee en opsluiten!
![]()
Omdat Atheisten selectief lezen?quote:Op maandag 2 april 2007 17:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
selectief lezen
nu snap ik waarom jij atheïst ben geworden
Daar heb je gelijk in,maar turkije moet dringend iets doen voor de rechten van de koerden.quote:Op maandag 2 april 2007 17:17 schreef persian2008 het volgende:
haha. pkk is gewoon een vieze terroristische partij. waarom maken jullie ruzie !?
waarom? turkije is niet van koerden maar voor turkenquote:Op maandag 2 april 2007 17:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in,maar turkije moet dringend iets doen voor de rechten van de koerden.
Ook leuk dat je schrijft dat je geen racist kan zijn omdat je islamiet bent.quote:Op maandag 2 april 2007 17:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nogmaals kom dan met mijn posts? Zet ze in dezelfde context zoals daar geplaatst en show me waar jij Turks-nationalisme ziet? Jij bent toch zo voorstander van inhoudelijk posten. Laat het dan zien ? Jij schreeuwt hier het hardst en maakt betichtigen tegenover mij. Maak ze nu maar hard dan..
quote:Op maandag 2 april 2007 17:22 schreef persian2008 het volgende:
[..]
waarom? turkije is niet van koerden maar voor turken
turken wonen daar heel lang. eerder dan de koerden.quote:Op maandag 2 april 2007 17:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
![]()
Dan geven ze hun hun stukje grond terug.
Dus Nederland hoeft niets voor de friezen en allochtonen te doen?
Er valt niks terug te geven.quote:Op maandag 2 april 2007 17:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
![]()
Dan geven ze hun hun stukje grond terug.
Dus Nederland hoeft niets voor de friezen en allochtonen te doen?
Prachtigggggggggquote:Op maandag 2 april 2007 15:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bullshit,de Turken komen uit centraal-azie,de koerden wonen daar veel eerder en bovendien woonden grieken al veel en veel langer in Anatolie dan de turkenquote:Op maandag 2 april 2007 17:28 schreef persian2008 het volgende:
[..]
turken wonen daar heel lang. eerder dan de koerden.
Kom eens met argumenten? ik wacht nogquote:Op maandag 2 april 2007 17:24 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ook leuk dat je schrijft dat je geen racist kan zijn omdat je islamiet bent.![]()
![]()
Feitelijk onjust, jammer voor je.quote:Op maandag 2 april 2007 17:28 schreef persian2008 het volgende:
[..]
turken wonen daar heel lang. eerder dan de koerden.
Je praat alsof er in Nederland niet gehandeld word..Wat is nu je punt?quote:Op maandag 2 april 2007 12:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
De PKK zit idd ook in heel veel onfrisse handel.
Jij zou echter nog ontkennen dat Turken dat soort dingen doen als het recht voor je neus zou gebeuren, tamelijk treurig![]()
Ik zie geen reden om Koerden een eigen land te gevenquote:Op maandag 2 april 2007 12:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Kap es even met van alles erbij te slepen.![]()
In grote delen van de wereld is het waardeloos, dat weet ik ook wel.
De fouten die door jouw eigen volk begaan worden vergoeilijken door de hele tijd te roepen dat anderen ook reuze onaardig zijn is ontzettend kinderachtig.![]()
onderdrukt?quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef IRAKEES-NL het volgende:
De Turken halen PKK er steeds weer bij als we het over de Koerden hebben en ontkennen het bestaan van de Koerden. Nee ze bestaan nietJe kan ze ook in Irak, Iran en Syrië vinden. Ik gun de Koerden hun eigen land. Ze worden al tientallen jaren onderdrukt door de barbaarse Turken, Perzen en Arabieren.
Wijs niet altijd naar anderen manquote:Op maandag 2 april 2007 17:34 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je praat alsof er in Nederland niet gehandeld word..Wat is nu je punt?
Ik kots op mensen zoals jijquote:
Ik welquote:Op maandag 2 april 2007 17:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om Koerden een eigen land te geven
Turkije verslagen worden door een paar Koerden?quote:Op maandag 2 april 2007 14:28 schreef IRAKEES-NL het volgende:
[..]
Dat jij niet begrijpt waarom de Koerden een eigen land willen hebben valt te begrijpen.
Jij bent vast zo'n nationalistische racistische Turk die de Koerden haat en het liefst uitroeit.
De Koerden in Irak hebben in feite al een eigen staat. Het gaat gelukkig de goede kant op.
Als Turkije het aandurft, laat ze dan maar Noord-Irak binnenvallen. Ze zullen er met gemak worden verslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |