Anders lees je even. Inclusief maat S & maat M sleeve. De maat L sleeve dus niet, omdat ik die gedragen heb.quote:Op maandag 2 april 2007 00:24 schreef whizzer2250 het volgende:
incl. oorprut?
Hahah, dat zou ik ook gevraagd hebben. Deze in-ear dingen komen gewoon helemaal geel uit je hoor soms..quote:Op maandag 2 april 2007 00:24 schreef whizzer2250 het volgende:
incl. oorprut?
Ik weet niet hoe, en hoe vaak, jij je oren reinigt, maar bij mij komt er nooits iets geels mee uit hoorquote:Op maandag 2 april 2007 09:21 schreef attieboy het volgende:
[..]
Hahah, dat zou ik ook gevraagd hebben. Deze in-ear dingen komen gewoon helemaal geel uit je hoor soms..
Midden-West Brabant. Maar gezien het lage gewicht, zal opsturen wss weinig kosten. Ik heb je gemaid.quote:Op maandag 2 april 2007 10:47 schreef Geckoo het volgende:
waar op te halen?
en kan je me even mailen.
In principe wel. Ik heb namelijk nog geen concreet bod van Geckooquote:Op maandag 2 april 2007 20:44 schreef vethard het volgende:
Kan ik nog bieden?
probleem heb ik ook, vandaar nog geen concreet bod...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:15 schreef attieboy het volgende:
wat als degene die het wil kopen ook maat L oren blijkt te hebben?
Zou klote zijn als ik deze oordropjes zou kopen en maat S en M niet zouden passen.
Sorry voor de late reactie. Heb de Paasweekend elders verbracht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:36 schreef Milkmannetje het volgende:
Ik wil ze wel kopen. Ik bied je de volle 30 eutjes. Kan hij wel binnen een week hier zijn per post? Ik moet volgende zaterdag naar het buitenland. Bedankt alvast!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |