Afgegeven aan de postduif die daar zijn kantoor heeft?quote:Op maandag 2 april 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Pietje, waar is dat pakje of papier gebleven wat Japio bij zich had? Hij dumpte toch iets in de bosjes?
Niet gezien dat hij iets weggooide. Omgekeerd, hij vond ergens een tijdschrift en heeft dat meegenomen.quote:Op maandag 2 april 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Pietje, waar is dat pakje of papier gebleven wat Japio bij zich had? Hij dumpte toch iets in de bosjes?
aaah ik dacht ie met die brief voor cora liep te slepen oidquote:Op maandag 2 april 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet gezien dat hij iets weggooide. Omgekeerd, hij vond ergens een tijdschrift en heeft dat meegenomen.
Japio ís dan ook The Godfather, maar dan anders....quote:Op maandag 2 april 2007 01:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Doet me aan een film denken maar dan anders![]()
Hij had de hele tijd een paar brieven bij zich en heeft die meegenomen naar de slaapkamerquote:Op maandag 2 april 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
aaah ik dacht ie met die brief voor cora liep te slepen oid
Hij heeft maar 1 lens in...quote:Op maandag 2 april 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Eric's linkeroog slaapt al?
Klopt, hij had last van z'n lenzen en had die al vroeg uitgedaan. Daarom beetje lezen met geknepen ogen.quote:Op maandag 2 april 2007 01:11 schreef Sug4r het volgende:
Eric's linkeroog slaapt al?
Zou hij lozen ? Twijfelachtig op z'n minstquote:Op maandag 2 april 2007 01:24 schreef APK het volgende:
Brian neemt wederom de tijd om te lozen.
Dat Amanda nog kan lopen.
Ik geloof er niets van want Lieke gaat gewoon weer het aantrekken en afstoten spel beginnen. Alle aandacht is welkom bij deze dame, ze voelt nu de macht...quote:Op maandag 2 april 2007 00:13 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik heb hem alle ruimte gegeven en gegund en had gehoopt dat hij er in ieder geval gistervanavond een punt mee zou maken door weinig uit te halen, maar ja... Ik vind ook dat ik vééél meer verdien dan dit... I know it's a game, but it is also my life! I'll keep on rocking, het leven is te mooi voor negativiteit...
Zie link hierboven voor de bron
Komt Amanda eigenlijk wel eens klaar, of vindt ze er geen reet aan en doet ze het om hem te bewerkstelligenquote:Op maandag 2 april 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou hij lozen ? Twijfelachtig op z'n minst
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 april 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Komt Amanda eigenlijk wel eens klaar, of vindt ze er geen reet aan en doet ze het om hem te bewerkstelligen
Als je nu kijkt is ze wel druk bezig met bewerkstelligen, maar het klint niet erg opgewonden.......quote:Op maandag 2 april 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Komt Amanda eigenlijk wel eens klaar, of vindt ze er geen reet aan en doet ze het om hem te bewerkstelligen
Ja maar nu heeft hij de goedkeuring van Mama Netty!quote:Op maandag 2 april 2007 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van alle pogingen die Brainless heeft gedaan, lijkt het dit keer toch het meeste op sex .....
Welke macht?quote:Op maandag 2 april 2007 01:28 schreef Yollie het volgende:
Ik geloof er niets van want Lieke gaat gewoon weer het aantrekken en afstoten spel beginnen. Alle aandacht is welkom bij deze dame, ze voelt nu de macht...
Ja het is iets uitbundiger dan normaal. (maar stelt nog steeds niet zoveel voor...)quote:Op maandag 2 april 2007 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van alle pogingen die Brainless heeft gedaan, lijkt het dit keer toch het meeste op sex .....
Huub zal er mee zitten dat Lieke hem niet meer wil, en ze zal hoogstwaarschijnlijk blijven schoonmaken en hem afstoten en een beetje aantrekken playtime voor Lieke , let maar op.quote:Op maandag 2 april 2007 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Welke macht?
Met dit script ziet Huub dat hij elk trutje dat dom genoeg is om naar zo'n feest te gaan kan aflebberen en ze betalen er nog 100¤ voor ook.
Een spelletje 'aftrekken en aanstoten' met Huub ? Nee hoor, daar trapt Huub echt niet in !quote:Op maandag 2 april 2007 01:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub zal er mee zitten dat Lieke hem niet meer wil, en ze zal hoogstwaarschijnlijk blijven schoonmaken en hem afstoten en een beetje aantrekken playtime voor Lieke , let maar op.
Ja dat krijg je met twee vragen in een zin.quote:Op maandag 2 april 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig antwoord ........
Jij denkt dus dat Huub iets voelt voor dat lelijke paard?quote:Op maandag 2 april 2007 01:32 schreef Yollie het volgende:
Huub zal er mee zitten dat Lieke hem niet meer wil, en ze zal hoogstwaarschijnlijk blijven schoonmaken en hem afstoten en een beetje aantrekken playtime voor Lieke , let maar op.
Wedden?quote:Op maandag 2 april 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een spelletje 'aftrekken en aanstoten' met Huub ? Nee hoor, daar trapt Huub echt niet in !
quote:Op maandag 2 april 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het dekbed bereikt een hoogtepunt, of het daaronder ook een hoogtepunt is betwijfel ik ten zeerste.
[afbeelding]
Volgens mij gaat de blaaskapel aan de gang.quote:
Leek er even op maar Amanda gaat toch weer op het paardquote:Op maandag 2 april 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de blaaskapel aan de gang.
Nee toch de verkapte handkarquote:Op maandag 2 april 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de blaaskapel aan de gang.
Sorry, dat ben ik...quote:Op maandag 2 april 2007 01:50 schreef Dutchie4life het volgende:
Wie snurkt er nu zo hard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |