Vrouwen die in bikini in de sauna zittenquote:Op zondag 1 april 2007 23:29 schreef Adelante het volgende:
Deel hier je ervaringen over bezochte sauna's en stel je vragen aan frequent gebruikers:
[afbeelding]
vorige delen:
Sauna reviews
Sauna reviews deel 2
quote:Op zondag 1 april 2007 23:38 schreef Adelante het volgende:
Ik moest wel aan de policy denken jah!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wilde er ook al iets over zeggen, maar vond dat te off-topicquote:Op zondag 1 april 2007 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrouwen die in bikini in de sauna zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mensen die er een handdoekje voorhoudenquote:Op zondag 1 april 2007 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat nog wat ter verbeelding over, hoewel vrouwen zoiets niet helemaal moeten omknopen natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2007 23:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mensen die er een handdoekje voorhoudenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zolang ze niet met de benen wijd gaan zitten (en dat doen ze meestal niet) blijft er genoeg ter verbeelding over hoorquote:Op zondag 1 april 2007 23:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Laat nog wat ter verbeelding over, hoewel vrouwen zoiets niet helemaal moeten omknopen natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of 50 keer alleenquote:Op maandag 2 april 2007 07:40 schreef Joene het volgende:
Even een TVPtje !
Mijn 10 badenkaart op de sauna in joure www.dewoudfennen.nl is op , twijfel nu over een 50tig badenkaart maar die moet dan op in 18 maanden. Dus 25 keer sauna met 2 man , in 18 maanden.....
Goeie optiequote:Op maandag 2 april 2007 10:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
of 50 keer alleenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ach, ik vind het niet erg om je van zo'n rit af te helpen, dan offer ik mezelf wel moedwillig op en ga met je mee..quote:Op maandag 2 april 2007 13:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Goeie optieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
whehehequote:Op maandag 2 april 2007 14:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ach, ik vind het niet erg om je van zo'n rit af te helpen, dan offer ik mezelf wel moedwillig op en ga met je mee..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's best prijzig, ik betaal de helftquote:
Dat eerste arrangement vind ik trouwens nog best prijzig, tenzij je die badjas en handdoek cadeau krijgt. :pquote:Op donderdag 5 april 2007 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Met tandpasta naar de sauna, 2 voor de prijs van 1; 1april t/m 21 juli: http://www.proglasur.nl/index.php?page=saunaarr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop