Die staat toch wel op mijn lijstje "Lelijkste en slechtste sauna's ooit"quote:Op zondag 3 juni 2007 21:53 schreef doctor.starbucks het volgende:
Vandaag eerste keer sauna, zonder kleren.
Die handdoek om, is wel zo makkelijk en bij een kopje koffie wel zo fris (..ondanks dat iedereen zich douched).
Grappig is, na een tijdje was ik me er veel minder bewust van, zo zonder kleren. Volgende keer gaat dr een badjas mee, kleum kleum als ik de sauna inga.
Owhja, en niet de slippers vergeten !
*en dan niet op de bank gaan zitten met die dingen, gatzie*
Owhja, sauna was de Smelt in Assen.
Door de weeks is het niet heel druk in de sauna in schiedam nee. Sowieso niet vaak druk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:30 schreef PeRi het volgende:
Hmm het klinkt ook wel idd prettiger als iedereen naakt rondloopt dat je er dan sneller aan gewend ben en de helft niet nog in badkleding loopt. Maar eens kijken of we dan op een doordeweekse middag kunnen ofzo. Is Schiedam een beetje te doen? Dacht dat ik er weleens slechte ervaringn over had gelezen (hier)?
zoals?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die staat toch wel op mijn lijstje "Lelijkste en slechtste sauna's ooit"Ga eens naar een "echte sauna"
In Zuidwolde (onder Hoogeveen) zit een erg mooie sauna als je iets in de buurt zoekt. Verder zit er een mooie sauna in Oosterhesselen.quote:
laatste keer dat ik er was had ik idd keer op keer het gevoel in een efteling voor volwassenen te lopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Zuidwolde (onder Hoogeveen) zit een erg mooie sauna als je iets in de buurt zoekt. Verder zit er een mooie sauna in Oosterhesselen.
Voor een pretparkervaring kan ik je ook Elysium aanraden
is het niet maf om met je collega's naar de sauna te gaan, of heb jij alleen vrouwelijke collega's?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
gisteren met collega's naar elysium geweest, god, wat een heerlijke dag
we hadden echt ónwijs mooi weer, de hele dag zon.
wel minder, je bent de sauna's veel sneller zat, maargoed, niks ergs aan om in je blote kont in de zon te liggen, toch?
er was veel veranderd zag ik, grote keus aan shampoo's, douchegels en scrub olie, allemaal geurlijnen, lekker.
ook de hygiëne was perfect, overal ontzettend schoon, ik heb dat wel eens anders gezien hoor.
het eten was heerlijk, de bediening liet een aantal keer wat steekjes vallen (gerechten vergeten, bijbestellingen vergeten, iets vragen, waarop de ober nooit meer terugkomt), maar dat werd netjes opgelost.
het gaat er daar ook steeds mooier uitzien.
het enige minpunt was dat ze nog aan de voorkant aan het verbouwen zijn, wat bij vlagen voor veel herrie zorgde, en er liep erg veel technische dienst rond
elysium
we waren met alleen dames, en nee, ik vind dat niet raar hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:30 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
is het niet maf om met je collega's naar de sauna te gaan, of heb jij alleen vrouwelijke collega's?
Als je drie bepaalde tijdschriften koopt krijg je er toch tijdelijk een thermenbon bij? Maar ik weet niet of die actie nog loopt en wat de voorwaarden zijn (of het alleen gaat om korting op een arrangement).quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil vrijdag weer gaan, iemand enig idee waar ik een kortingsbon kan opsnorren?
Ik ben 1 keer naar een echte sauna geweest, maar ik kan niet wennen aan het naakte. Niet dat ik me voo rmijn lichaam schaam, maar het gewoon dat alles om je heen bungelt en hangt en iedereen doet zooo driftig alsof het de normaalste zaak van de wereld is terwijl het zo'n opgelegd, nep-vrij sfeertje is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:54 schreef octopussy het volgende:
En inderdaad: het naakte daar wen je heel snel aan. Als je eenmaal een keer bent geweest dan snap je niet waar je je nou zo druk om hebt gemaakt ervoor
je slaat een beetje door.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik snap het gewoon niet... Ik vind het heel bewonderingswaardig dat jij het wel kunt. Ik zou willen dat ik het ook kon, mn vriend is gek op sauna's, maar ik krijg mezelf niet over die drempel heen. Mijn eigen lichaam is het probleem niet, nogmaals, daar schaam ik me niet voor, maar ik raak gewoon helemaal overstuur van het geforceerde naakte van andere mensen, kijk-ons-eens-normaal-bloot-zijn, het ís niet normaal want als je in je nakie gaat winkelen sta je in de krant en in de politiecel, hoe kan zoiets dan in zo'n gelegenheid wél geaccepteerd worden?
Nog nooit in badpak, alleen naakt. Het enige wat ik heb volgehouden eventjes was een centerparcssauna die zo goed als uitgestorven was. De sauna waar ik echt rillingen van kreeg zat in Putten geloof ik..quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
ben je wel eens in een badpak de sauna ingeweest?
weet je hoe smerig het is, dat vieze, natte, plakkerige ding tegen je aan te hebben, terwijl je van de ene naar de andere sauna gaat [afbeelding]
naakt in de sauna is normaal.
niks geforceerds aan.
ik weet niet in welke sauna jij was, en of die sfeer daar hing, maar ik heb daar dus nooit last van.
dat kan inderdaad jouw gevoel zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nog nooit in badpak, alleen naakt. Het enige wat ik heb volgehouden eventjes was een centerparcssauna die zo goed als uitgestorven was. De sauna waar ik echt rillingen van kreeg zat in Putten geloof ik..
Badkleding hoort inderdaad niet bij sauna's, dat ben ik helemaal met je eens, maar daarom kan ik het gevoel ook niet onderdrukken dat sauna's iets zouden moeten zijn dat privé is, en niet iets waar je massaal heengaat....
Misschien vind je hier wat tussen? http://www.nsv.nl/provincie/friesland/friesland.HTMquote:Op zondag 15 juli 2007 20:19 schreef justmattie het volgende:
Heeft iemand ook wat sauna-aanraders in Friesland ?
Ik ga zaterdag weer naar Elysium, erg veel zin in. Laatste keer dat wij er waren, werden we lastig gevallen door een goor mannetje, dat was wel minder...quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
vorige week naar elysium geweest, was weer genieten, heerlijk.
morgen naar de zwaluwhoeve, lang geleden dat ik daar ben geweest, ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |