abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50264567
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:53 schreef doctor.starbucks het volgende:
Vandaag eerste keer sauna, zonder kleren.

Die handdoek om, is wel zo makkelijk en bij een kopje koffie wel zo fris (..ondanks dat iedereen zich douched).

Grappig is, na een tijdje was ik me er veel minder bewust van, zo zonder kleren. Volgende keer gaat dr een badjas mee, kleum kleum als ik de sauna inga.

Owhja, en niet de slippers vergeten !
*en dan niet op de bank gaan zitten met die dingen, gatzie*

Owhja, sauna was de Smelt in Assen.
Die staat toch wel op mijn lijstje "Lelijkste en slechtste sauna's ooit" Ga eens naar een "echte sauna"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:34:45 #77
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_50410596
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:30 schreef PeRi het volgende:
Hmm het klinkt ook wel idd prettiger als iedereen naakt rondloopt dat je er dan sneller aan gewend ben en de helft niet nog in badkleding loopt. Maar eens kijken of we dan op een doordeweekse middag kunnen ofzo. Is Schiedam een beetje te doen? Dacht dat ik er weleens slechte ervaringn over had gelezen (hier)?
Door de weeks is het niet heel druk in de sauna in schiedam nee. Sowieso niet vaak druk.
Ik vind het persoonlijk wel een mooie sauna. Ook een groot buitengedeelte dus niet erg aan te raden als het vriest ofzo

Het is trouwens prettiger als iedereen naakt is als je voor het eerst gaat lijkt me. Sowieso ben je er in no time aan gewend. Het is even een drempel waar je over moet als je het niet gewend bent.
Maar om nou zo'n badpak avond te nemen lijkt me niks. Ten eerste voel je je dan helemaal niet op je gemak als de ene helft met badpak aanloopt en de andere helft niet (en jij msischien ook niet) en ten tweede voelt dat echt ranzig aan in een sauna.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:48:23 #78
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_50419658
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die staat toch wel op mijn lijstje "Lelijkste en slechtste sauna's ooit" Ga eens naar een "echte sauna"
zoals?
Starbucks, waar blijf je
pi_50419926
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:48 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

zoals?
elysium
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50420495
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:48 schreef doctor.starbucks het volgende:
zoals?
In Zuidwolde (onder Hoogeveen) zit een erg mooie sauna als je iets in de buurt zoekt. Verder zit er een mooie sauna in Oosterhesselen.

Voor een pretparkervaring kan ik je ook Elysium aanraden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50420574
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In Zuidwolde (onder Hoogeveen) zit een erg mooie sauna als je iets in de buurt zoekt. Verder zit er een mooie sauna in Oosterhesselen.

Voor een pretparkervaring kan ik je ook Elysium aanraden
laatste keer dat ik er was had ik idd keer op keer het gevoel in een efteling voor volwassenen te lopen
pi_50421368
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
gisteren met collega's naar elysium geweest, god, wat een heerlijke dag
we hadden echt ónwijs mooi weer, de hele dag zon.
wel minder, je bent de sauna's veel sneller zat, maargoed, niks ergs aan om in je blote kont in de zon te liggen, toch?

er was veel veranderd zag ik, grote keus aan shampoo's, douchegels en scrub olie, allemaal geurlijnen, lekker.

ook de hygiëne was perfect, overal ontzettend schoon, ik heb dat wel eens anders gezien hoor.
het eten was heerlijk, de bediening liet een aantal keer wat steekjes vallen (gerechten vergeten, bijbestellingen vergeten, iets vragen, waarop de ober nooit meer terugkomt ), maar dat werd netjes opgelost.
het gaat er daar ook steeds mooier uitzien.

het enige minpunt was dat ze nog aan de voorkant aan het verbouwen zijn, wat bij vlagen voor veel herrie zorgde, en er liep erg veel technische dienst rond

elysium
is het niet maf om met je collega's naar de sauna te gaan, of heb jij alleen vrouwelijke collega's?
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:01:03 #83
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51138443
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:30 schreef Nordic_Blue het volgende:

[..]

is het niet maf om met je collega's naar de sauna te gaan, of heb jij alleen vrouwelijke collega's?
we waren met alleen dames, en nee, ik vind dat niet raar hoor.
zou niet met al mijn collega's willen, maar met mensen die ik graag mag vind ik dat geen probleem
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:01:26 #84
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51138457
ik wil vrijdag weer gaan, iemand enig idee waar ik een kortingsbon kan opsnorren?
pi_51139592
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil vrijdag weer gaan, iemand enig idee waar ik een kortingsbon kan opsnorren?
Als je drie bepaalde tijdschriften koopt krijg je er toch tijdelijk een thermenbon bij? Maar ik weet niet of die actie nog loopt en wat de voorwaarden zijn (of het alleen gaat om korting op een arrangement).
In Leiden bij 5 mei krijg je altijd korting als je na bepaalde tijden 's avonds komt...

Ik ga gewoon lekker gratis in de sportschool .
pi_51139605
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:54 schreef octopussy het volgende:
En inderdaad: het naakte daar wen je heel snel aan. Als je eenmaal een keer bent geweest dan snap je niet waar je je nou zo druk om hebt gemaakt ervoor
Ik ben 1 keer naar een echte sauna geweest, maar ik kan niet wennen aan het naakte. Niet dat ik me voo rmijn lichaam schaam, maar het gewoon dat alles om je heen bungelt en hangt en iedereen doet zooo driftig alsof het de normaalste zaak van de wereld is terwijl het zo'n opgelegd, nep-vrij sfeertje is.
Ik kan er dus niet tegen en het zal je niet verbazen dat ik het na een half uur heb opgegeven en zwaar depri weggegaan ben... Naaktheid went dus echt niet altijd....
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:55:48 #87
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51140497
ik heb dat nou nooit, het gevoel dat het een geforceerde naaktheid is, dat iedereen geforceerd doet alsof het normaal is.
ik heb er gewoon geen problemen mee in m'n blote kont te lopen, en te genieten van alle sauna's.
pi_51140602
Ik snap het gewoon niet... Ik vind het heel bewonderingswaardig dat jij het wel kunt. Ik zou willen dat ik het ook kon, mn vriend is gek op sauna's, maar ik krijg mezelf niet over die drempel heen. Mijn eigen lichaam is het probleem niet, nogmaals, daar schaam ik me niet voor, maar ik raak gewoon helemaal overstuur van het geforceerde naakte van andere mensen, kijk-ons-eens-normaal-bloot-zijn, het ís niet normaal want als je in je nakie gaat winkelen sta je in de krant en in de politiecel, hoe kan zoiets dan in zo'n gelegenheid wél geaccepteerd worden?
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:21:40 #89
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51141452
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik snap het gewoon niet... Ik vind het heel bewonderingswaardig dat jij het wel kunt. Ik zou willen dat ik het ook kon, mn vriend is gek op sauna's, maar ik krijg mezelf niet over die drempel heen. Mijn eigen lichaam is het probleem niet, nogmaals, daar schaam ik me niet voor, maar ik raak gewoon helemaal overstuur van het geforceerde naakte van andere mensen, kijk-ons-eens-normaal-bloot-zijn, het ís niet normaal want als je in je nakie gaat winkelen sta je in de krant en in de politiecel, hoe kan zoiets dan in zo'n gelegenheid wél geaccepteerd worden?
je slaat een beetje door.

ik ga niet in m'n blote reet winkelen.
in een sauna is het nu eenmaal wel normaal om niks aan te hebben.
in een parenclub is het net zo goed normaal in je kinky lingerie rond te lopen. op je werk niet.
er zijn nu eenmaal verschillen.

ben je wel eens in een badpak de sauna ingeweest?
weet je hoe smerig het is, dat vieze, natte, plakkerige ding tegen je aan te hebben, terwijl je van de ene naar de andere sauna gaat
naakt in de sauna is normaal.
niks geforceerds aan.
ik weet niet in welke sauna jij was, en of die sfeer daar hing, maar ik heb daar dus nooit last van.
pi_51141607
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
ben je wel eens in een badpak de sauna ingeweest?
weet je hoe smerig het is, dat vieze, natte, plakkerige ding tegen je aan te hebben, terwijl je van de ene naar de andere sauna gaat [afbeelding]
naakt in de sauna is normaal.
niks geforceerds aan.
ik weet niet in welke sauna jij was, en of die sfeer daar hing, maar ik heb daar dus nooit last van.
Nog nooit in badpak, alleen naakt. Het enige wat ik heb volgehouden eventjes was een centerparcssauna die zo goed als uitgestorven was. De sauna waar ik echt rillingen van kreeg zat in Putten geloof ik..

Badkleding hoort inderdaad niet bij sauna's, dat ben ik helemaal met je eens, maar daarom kan ik het gevoel ook niet onderdrukken dat sauna's iets zouden moeten zijn dat privé is, en niet iets waar je massaal heengaat....
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:26:20 #91
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51141629
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:25 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Nog nooit in badpak, alleen naakt. Het enige wat ik heb volgehouden eventjes was een centerparcssauna die zo goed als uitgestorven was. De sauna waar ik echt rillingen van kreeg zat in Putten geloof ik..

Badkleding hoort inderdaad niet bij sauna's, dat ben ik helemaal met je eens, maar daarom kan ik het gevoel ook niet onderdrukken dat sauna's iets zouden moeten zijn dat privé is, en niet iets waar je massaal heengaat....
dat kan inderdaad jouw gevoel zijn
de 1 heeft nu eenmaal wel moeite met bloot rondlopen, de ander niet
  zondag 15 juli 2007 @ 16:58:27 #92
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_51493556
Ik ben vorige week weer naar Thermen Bussloo geweest! En wederom is het weer errug goed bevallen. Wat een mooi complex, wat een leuke en goede faciliteiten .

Twee minpuntjes:
- het eten in de lounge was erg duur! Het smaakte prima, maar bijna 6 euro voor een broodje van normaal formaat...
- de bediening in de lounge was t-r-a-a-g. Tuurlijk is een saunadag om te onthaasten, maar als de lounge halfvol zit vind ik het niet noodzakelijk om bijna een kwartier te moeten wachten voor iemand die de drankjes op komt nemen...

Maar, deze minpuntjes zullen mij er niet van weerhouden om nog eens naar Bussloo te gaan. Dan wel weer een arrangement met een lunchbuffet er bij in, want het losse eten is mij dus qua prijs/hoeveelheid niet bevallen.
Fuck the EBU
pi_51499799
Mn vriendin wil ook wel met mij, alleen lijkt het me helemaal niks. Die warmte enzo pff.

Maar ik ben de beroerdste niet, dus ga het wel eens doen voor haar, misschien bevalt het ook wel . Heeft iemand ook wat sauna-aanraders in Friesland ?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zondag 15 juli 2007 @ 21:47:21 #94
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_51502455
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:19 schreef justmattie het volgende:
Heeft iemand ook wat sauna-aanraders in Friesland ?
Misschien vind je hier wat tussen? http://www.nsv.nl/provincie/friesland/friesland.HTM
(NSV = Nederlandse Sauna Vereniging)
pi_51850372
vorige week naar elysium geweest, was weer genieten, heerlijk.
morgen naar de zwaluwhoeve, lang geleden dat ik daar ben geweest, ben benieuwd
  donderdag 26 juli 2007 @ 17:49:34 #96
20565 DarkX
Hipperdehipdiehip
pi_51860264
Kijk anders hier: http://saunagids.nl/index.php?PC=14&SG_Session=b5aa30ff227474c7b1f74db6ffa39e93

Overigens ben ik zelf erg te spreken over Thermen Geldrop, erg gezellige sauna wat mij betrefd.
In sports, it's not about who wins or loses, it's about how drunk you get
pi_51870077
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
vorige week naar elysium geweest, was weer genieten, heerlijk.
morgen naar de zwaluwhoeve, lang geleden dat ik daar ben geweest, ben benieuwd
Ik ga zaterdag weer naar Elysium, erg veel zin in. Laatste keer dat wij er waren, werden we lastig gevallen door een goor mannetje, dat was wel minder...
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_51870136
Gore mannetjes in sauna's zullen er altijd zijn. Bah bah bah. Wel vervelend als zoiets je overkomt
pi_51871073
jakkie, lastig gevallen worden als je toch al kwetsbaar bent (naakt enzo) is echt niet fijn!

* octopussy heeft toch wel zin in sauna

Laatste keer was in maart en de sauna was niet zo geweldig
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:04:07 #100
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51879250
ik heb in elysium gelukig nooit last gehad van vieze mannetjes, in leiden helaas iedere keer dat ik ga
vandaag toch maar niet zwaluwhoeve, we gaan wel naar de apenheul..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')