Ons werd bij binnenkomst wel gevraagd of wij voor het eerst kwamen, maar ons werd geen rondleiding aangeboden. Wij kregen dus alleen een papiertje met een plattegrond mee. Ook kwamen wij alleen per toeval achter dat er opgietingen waren, omdat wij er langsliepen een het boordje zagen en later een rij met mensen.
Voor de volgende keer weten wij het... een dat van dat broodje hadden wij gewoon moeten vragen, maar ik ging ervan uit dat je ergens een vitrine hebt, waaruit je kunt kiezen. Ik denk dat de meeste mensen gewoon een arrangement met eten boeken, die hebben dus ook geen behoefde aan losse broodjes.
's avonds was ik heel trots dat ik eindelijk een plekje in de infraroodsauna in de tuin had veroverd, zat ik daar met mijn vriend in het donker 5 minuten te wachten tot iets ging gebeuren... niet dus... Wij weer naar buiten zag ik net daarop twee oude vrouwtjes binnenlopen een de lampjes aangaan... Ik weer terug... hoe kan dat nou, moest je de lampen zelf inschakelen...dat hadden ze wel ergens kunnen melden. Trouwens, waarom staan bij de infrarood binnen van die tussenmuren, ik zat op een bankje en zag er dat ze op bepaalde plekken een beetje smoesig waren, moet je er normaal tegen zo een muurtje leunen?
In de Opkamer, daar waar je je welkomsdrankje krijgt, stonden in een aparte ruimte ook bedden. Eerst vond ik het een ranzige gedachte dat iederen in hetzelfde bed ligt, maar achteraf gezien kon je daar wel prettig liggen. En is het normaal dat in een stoombad alleen een trekker ligt? Normaal zit je op je handdoek, maar daar zit iedereen op de stenen...misschien ben ik een muts, maar waarom heeft niet iedereen een eigen plastiek matje?
[ Bericht 0% gewijzigd door Zana op 09-10-2008 13:39:39 ]