abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62255457
Normaal is de opgieting 2 geuren, pauze met fruit, dan nog 2 geuren met honing en ijsblokjes. Ik hoorde dus iemand zeggen (vaste klant) dat de fruit en honing weg waren.

Voor mij geen probleem, want ik ga na de pauze niet meer terug naar binnen. Halve opgieting is mij warm genoeg

Maar goed, ik heb dus hoogst waarschijnlijk Zana gisteren gezien, geinig
pi_62257329
Ons werd bij binnenkomst wel gevraagd of wij voor het eerst kwamen, maar ons werd geen rondleiding aangeboden. Wij kregen dus alleen een papiertje met een plattegrond mee. Ook kwamen wij alleen per toeval achter dat er opgietingen waren, omdat wij er langsliepen een het boordje zagen en later een rij met mensen.
Voor de volgende keer weten wij het... een dat van dat broodje hadden wij gewoon moeten vragen, maar ik ging ervan uit dat je ergens een vitrine hebt, waaruit je kunt kiezen. Ik denk dat de meeste mensen gewoon een arrangement met eten boeken, die hebben dus ook geen behoefde aan losse broodjes.
's avonds was ik heel trots dat ik eindelijk een plekje in de infraroodsauna in de tuin had veroverd, zat ik daar met mijn vriend in het donker 5 minuten te wachten tot iets ging gebeuren... niet dus... Wij weer naar buiten zag ik net daarop twee oude vrouwtjes binnenlopen een de lampjes aangaan... Ik weer terug... hoe kan dat nou, moest je de lampen zelf inschakelen...dat hadden ze wel ergens kunnen melden. Trouwens, waarom staan bij de infrarood binnen van die tussenmuren, ik zat op een bankje en zag er dat ze op bepaalde plekken een beetje smoesig waren, moet je er normaal tegen zo een muurtje leunen?
In de Opkamer, daar waar je je welkomsdrankje krijgt, stonden in een aparte ruimte ook bedden. Eerst vond ik het een ranzige gedachte dat iederen in hetzelfde bed ligt, maar achteraf gezien kon je daar wel prettig liggen. En is het normaal dat in een stoombad alleen een trekker ligt? Normaal zit je op je handdoek, maar daar zit iedereen op de stenen...misschien ben ik een muts, maar waarom heeft niet iedereen een eigen plastiek matje?

[ Bericht 0% gewijzigd door Zana op 09-10-2008 13:39:39 ]
pi_62257496
Het is heel normaal dat er in een stoombad alleen een trekker ligt hoor. En ik vond die plattegrond best wel duidelijk die je meekreeg, vond het daarom zelf toen niet nodig om een rondleiding te vragen. Maar als dat niet wordt aangeboden bij binnenkomst, kun je er altijd zelf om vragen toch? En het is heel normaal dat je bij een infraroodsauna hem moet inschakelen, dmv een knopje of je hand voor een sensor bewegen.

Een beetje zelfinitiatief is ook niet verkeerd iig Als je iets niet weet, gewoon vragen in het vervolg dus!
pi_62258920
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:49 schreef Sylvana het volgende:
Het is heel normaal dat er in een stoombad alleen een trekker ligt hoor. En ik vond die plattegrond best wel duidelijk die je meekreeg, vond het daarom zelf toen niet nodig om een rondleiding te vragen. Maar als dat niet wordt aangeboden bij binnenkomst, kun je er altijd zelf om vragen toch? En het is heel normaal dat je bij een infraroodsauna hem moet inschakelen, dmv een knopje of je hand voor een sensor bewegen.

Een beetje zelfinitiatief is ook niet verkeerd iig Als je iets niet weet, gewoon vragen in het vervolg dus!
Voor ons was het de eerste keer, dus je bent ook nog een beetje "druk" met andere dingen, vanwege helemaal bloot tussen al die mensen en zo en natuurlijk weet je dan nog niet waar welke sauna voor dient en hoe lang je erin moet en zo, en dat vond ik bij de Zwaluwhoeve ook maar beperkt aangegeven. De Infraroodsauna binnen ging gewoon automatisch aan en uit, dus ik dacht dat het buiten er ook zo zou zijn.

Trouwens sommige van de deuren hadden een elektrisch knopje, wat ik mij afvroeg is wat er gebeurd, wanneer die stuk gaat, zit je dan "vast" in de hete sauna/ stoombad? En ik heb ook haast geen personeel gezien, behalve dan in de restaurants, een wonder dat het er zo schoon uitzag.
pi_62258973
Zo'n deur is snel genoeg open hoor

Die kun je gewoon opentrekken. En anders ligt er wel iets in de sauna om mee te smijten

En daarnaast mag ik er van uitgaan dat het elektrische systeem de deur dicht houdt. En als de stroom weg valt de deur weer naar zijn normale staat gaat: open.
pi_62262200
natte sauna: geen handdoek, droge sauna: wel
in natte sauna's liggen altijd wel trekkers, kun je de boel even 'schoontrekken'.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')