Vrouwen die in bikini in de sauna zittenquote:Op zondag 1 april 2007 23:29 schreef Adelante het volgende:
Deel hier je ervaringen over bezochte sauna's en stel je vragen aan frequent gebruikers:
[afbeelding]
vorige delen:
Sauna reviews
Sauna reviews deel 2
quote:
Ik wilde er ook al iets over zeggen, maar vond dat te off-topicquote:Op zondag 1 april 2007 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrouwen die in bikini in de sauna zitten![]()
Laat nog wat ter verbeelding over, hoewel vrouwen zoiets niet helemaal moeten omknopen natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2007 23:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mensen die er een handdoekje voorhouden
Zolang ze niet met de benen wijd gaan zitten (en dat doen ze meestal niet) blijft er genoeg ter verbeelding over hoorquote:Op zondag 1 april 2007 23:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Laat nog wat ter verbeelding over, hoewel vrouwen zoiets niet helemaal moeten omknopen natuurlijk
of 50 keer alleenquote:Op maandag 2 april 2007 07:40 schreef Joene het volgende:
Even een TVPtje !
Mijn 10 badenkaart op de sauna in joure www.dewoudfennen.nl is op , twijfel nu over een 50tig badenkaart maar die moet dan op in 18 maanden. Dus 25 keer sauna met 2 man , in 18 maanden.....
Goeie optiequote:
ach, ik vind het niet erg om je van zo'n rit af te helpen, dan offer ik mezelf wel moedwillig op en ga met je mee..quote:
whehehequote:Op maandag 2 april 2007 14:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ach, ik vind het niet erg om je van zo'n rit af te helpen, dan offer ik mezelf wel moedwillig op en ga met je mee..![]()
Dat eerste arrangement vind ik trouwens nog best prijzig, tenzij je die badjas en handdoek cadeau krijgt. :pquote:Op donderdag 5 april 2007 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Met tandpasta naar de sauna, 2 voor de prijs van 1; 1april t/m 21 juli: http://www.proglasur.nl/index.php?page=saunaarr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |