Heb je Lindo boks gegevenquote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ging daar heen met maat van me die moest werken..
was 538 dj's on tour met Lindo Duvall...
beetje mee kijken en met lindo praten.. verder gratis eten en drinken

Ach, wat maakt 't uit, die op tv komt is helemaal de bom.quote:Op zondag 1 april 2007 23:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is zo. Je hebt 2 versies, die van Mson - Exceeder, dat is het origineel. Toen is er de vocal versie gekomen samen met Princess Superstar en die heette Perfect Exceeder

Ja, maar die is zonder Masonquote:Op zondag 1 april 2007 23:36 schreef VlaDje het volgende:
Het is zo,,, Princess Superstar- Perfect was er al lang van voor beide nummers

Jan Smit - De Trommelaarquote:Op zondag 1 april 2007 23:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
joh, ik luister redelijk veel piraten jawoist![]()
![]()
![]()

Idd, die is wel aardigquote:Op zondag 1 april 2007 23:37 schreef LRN het volgende:
[..]
Ach, wat maakt 't uit, die op tv komt is helemaal de bom.![]()

Aangezien dr alleen maar text stond kon ze die ook luisterenquote:Op zondag 1 april 2007 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar die is zonder MasonDas heel anders.

Nee, want dat nummer is nietquote:Op zondag 1 april 2007 23:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Aangezien dr alleen maar text stond kon ze die ook luisteren![]()

quote:

Dat is de beste zeerover manquote:

Kloptquote:Op zondag 1 april 2007 23:37 schreef LRN het volgende:
[..]
Ach, wat maakt 't uit, die op tv komt is helemaal de bom.![]()

Joahquote:

Onder het genot van een pilsje of 20 is het best te pruimenquote:Op zondag 1 april 2007 23:40 schreef nijnja het volgende:
Nog even, ik heb verder ook niets met Piratendinges hoor, maargoed het kwam voorbij en ik vond het niet eens erg om aan te horen, zo eng is het

Weetik veel ik verdiep me verder niet in die muziekquote:Op zondag 1 april 2007 23:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bedoel je geen palingrover???
Het noorderbartrio is pas piraten![]()

Huhquote:

Ik drink geen bier/alcohol/pilsquote:Op zondag 1 april 2007 23:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Onder het genot van een pilsje of 20 is het best te pruimen![]()

ja.. gingen ze vechten enzoquote:

Typisch het Haantjes gedrag van hier uit de buurt...quote:Op zondag 1 april 2007 23:42 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ja.. gingen ze vechten enzo
was kei vet.. zon 15jarig mannetje ook nog allemala tof tegen mij doen.. omdat ik zijn vriendinnetje een zetje gaf.. "ze wilde niet aan de kant"

Ötzi - X-mas Timequote:Op zondag 1 april 2007 23:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Weetik veel ik verdiep me verder niet in die muziekmaargoed, dalijk komt ook wel weer de wat betere muziek hier langs

haha idd.. zoiets dacht ik ook.. maja..quote:Op zondag 1 april 2007 23:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Typisch het Haantjes gedrag van hier uit de buurt...
Joh, wees blij dat ik je aan de kant druk en niet trap![]()

Daar heb je een puntquote:Op zondag 1 april 2007 23:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ga dan geen piraten luisterendan wordt je depri

Jup,, en nog geen 5 uur later zat hij netjes in de kerk met de hele familiequote:Op zondag 1 april 2007 23:44 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha idd.. zoiets dacht ik ook.. maja..
hij werd er later uitgegooid door een beer van een uitsmijter

Neuh dat zei ik nietquote:Op zondag 1 april 2007 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HuhToen ze dat nummer in die schoenenwinkel aan hadden vond je het helemaal niks

wsl wel jaquote:Op zondag 1 april 2007 23:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jup,, en nog geen 5 uur later zat hij netjes in de kerk met de hele familie

Ja, maar dat zei je bij elk liedjequote:Op zondag 1 april 2007 23:45 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Neuh dat zei ik nietZal vast wel iets in de richting van "Oh god nu blijft dat weer heul de tijd in m'n hoofd zitten" hebben gezegd

Haha kloptquote:

Wat zet je daartoequote:Op zondag 1 april 2007 23:48 schreef LRN het volgende:
Ik ga de laatste episode van America's Next Top Model downloaden.![]()

Dat heeft onze groep ook als wij ergens gaan stappen....quote:Op zondag 1 april 2007 23:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
wsl wel ja
en iedereen keek ons aan, alsof we vanaf een andere planeet kwamen

Hahaquote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef Borkydude het volgende:
Ik las net iets...
Ik vind het kankerziek dat goede elektronische nummers eerst geremixt moeten worden met wat lompe betekenisloze vocalen en een clip met geile wijven voordat het een hit kan worden in Nederland. Het geeft wel het niveau van de gemiddelde Nederlander aan dat deze vorm van muziek meer gewaardeerd wordt.
Voorbeelden:
Mason & Princess Superstar - Perfect
Body Rox ofzomet dat nummer, ben de naam kwijt
Dat was het voor vandaag. Slaap lekker, gezegende vrienden.

Geen last van, ik luister gewoon te veel verschillende liedjes dat er wat in mn hoofd kan blijven hangenquote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Haha kloptmaar tegenwoordig heb je van dat soort liedjes heul veul. Die in je hoofd blijven zitten..

Mensen die muzieksmaak met IQ gaan vergelijken.quote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef Borkydude het volgende:
Ik las net iets...
Ik vind het kankerziek dat goede elektronische nummers eerst geremixt moeten worden met wat lompe betekenisloze vocalen en een clip met geile wijven voordat het een hit kan worden in Nederland. Het geeft wel het niveau van de gemiddelde Nederlander aan dat deze vorm van muziek meer gewaardeerd wordt.
Voorbeelden:

.. sorryquote:

Nee, doe het nietquote:Op zondag 1 april 2007 23:48 schreef LRN het volgende:
Ik ga de laatste episode van America's Next Top Model downloaden.![]()

Trusten jongetje wat nog niet klaar is met rijbewijs enzoquote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef Borkydude het volgende:
Ik las net iets...
Voorbeelden:

Flauwvallende meidenquote:

Ik heb het niet alleen over de muzieksmaak, ook over de clips etc.quote:Op zondag 1 april 2007 23:50 schreef LRN het volgende:
[..]
Mensen die muzieksmaak met IQ gaan vergelijken.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |