Dat zeg ik, bij Moks is de verpakking beter!quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 april 2007 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg ik, bij Moks is de verpakking beter!
Anyhoe, ik ga naar bed!
Ik ga mensen over het algemeen mooier vinden naarmate ik ze beter leer kennen en ze steeds meer ga waarderen. Maar ik let altijd op ogen. Die zeggen veel over het innerlijk van mensen.quote:Op zondag 1 april 2007 22:32 schreef liefie_ het volgende:
ik heb t idee dat mokster in iedereen iets moois weet te vinden?
(en dat is niet om te zeggen dat buiten je ogen niks mooi aan je is anthraxx maar ik dacht opeens zo van volgens mij is mokster zo iemand)
En die van mij dan?quote:Op zondag 1 april 2007 22:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga mensen over het algemeen mooier vinden naarmate ik ze beter leer kennen en ze steeds meer ga waarderen. Maar ik let altijd op ogen. Die zeggen veel over het innerlijk van mensen.
En die van Annie vielen me direct op.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga mensen over het algemeen mooier vinden naarmate ik ze beter leer kennen en ze steeds meer ga waarderen. Maar ik let altijd op ogen. Die zeggen veel over het innerlijk van mensen.
dat is wel handig als je ogen kunt lezen zeg maarquote:Op zondag 1 april 2007 22:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik moet al twee jaar en ik durf niet. Nu heb ik dan ook geen last van mijn verstandskiezen, maar tochquote:
Dat is maar goed ook, anders zou ik zo weinig zien.quote:Op zondag 1 april 2007 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja. Het zijn níet de ogen van Annie. Zeg maar...
True.quote:Op zondag 1 april 2007 22:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar ik let altijd op ogen. Die zeggen veel over het innerlijk van mensen.
ikhad een verwijsbrief uit 2001, en wachten was vrij stom achteraf...quote:Op zondag 1 april 2007 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet al twee jaar en ik durf niet. Nu heb ik dan ook geen last van mijn verstandskiezen, maar toch.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
ikhad een verwijsbrief uit 2001, en wachten was vrij stom achteraf...![]()
Q zit al eeuwen in beide?quote:Op zondag 1 april 2007 22:48 schreef Elvi het volgende:
Ik snap nu ook ineens hoe ik de vergissing maakte dat dit het Single-topic was![]()
Stamp dat schuldgevoel er nog maar dieper in.quote:Op zondag 1 april 2007 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik begin keelpijn te krijgen maar ga morgen gewoon een tentamen maken over rare onderwerpen.
Ik hoor alleen "Heeft u ook een bonuskaart?"quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Vroegah hoorde ik ook altijd dat ik mooie ogen heb nu nooit meer![]()
Daar mag ik niet posten.quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar is die eeuwige maagden reeks?![]()
Als we alle oude topics toch weer gaan herstarten![]()
Zorg dat mensen het zeggen.quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Vroegah hoorde ik ook altijd dat ik mooie ogen heb nu nooit meer![]()
ik snap deze post niet?quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
AirwiN is weg. Ik mag weer bot doen.
het was niet zo bedoeld. Waar heb je last van?
Nee, tegen Nosh. Over zijn ziek zijn.quote:Op zondag 1 april 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap deze post niet?of was t niet tegen mij?
Combinatie tussen lamlendigheid, cijferblindheid en een daaruit voorkomende zeurende hoofdpijn.quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
AirwiN is weg. Ik mag weer bot doen.
het was niet zo bedoeld. Waar heb je last van?
Wat voor eitjes?quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef liefie_ het volgende:
ik wou dat ik me morgen ziek kon melden
de eitjes zijn nog steeds niet uit gekomen en nu ga ik t allemaal missen
kippetjesquote:
*knuffel geeft.quote:Op zondag 1 april 2007 22:50 schreef Nosh het volgende:
Ik heb besloten om maar misbruik te maken van mijn 'ik ben ziek, dus ik heb recht op een gratis herkansing'-wildcard..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |