quote:Op zondag 1 april 2007 22:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat dacht je van: "Ik wil een dag vrij"? Je hebt recht op die dagen, dus waarom smoesjes verzinnen?
Met de nadruk op dat woord. Maar vaak heb ik dat gevoel ook, zeker in een kleine onderneming als waar ik werk waar dan weer een vervanger geregeld moet worden.quote:Op zondag 1 april 2007 22:15 schreef Tism het volgende:
Je hoeft geen rede op te geven om vrij te nemen.
En wat andere daarvan denken, het zou je een worst moeten wezen.![]()
Voor een dagje of een halve dag vrij?quote:Op zondag 1 april 2007 22:16 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Met de nadruk op dat woord. Maar vaak heb ik dat gevoel ook, zeker in een kleine onderneming als waar ik werk waar dan weer een vervanger geregeld moet worden.
Je moet je vrije dagen toch een keer opmaken?quote:Op zondag 1 april 2007 22:16 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Met de nadruk op dat woord. Maar vaak heb ik dat gevoel ook, zeker in een kleine onderneming als waar ik werk waar dan weer een vervanger geregeld moet worden.
Belachelijk!quote:Op zondag 1 april 2007 22:17 schreef ooge het volgende:
als ik gewoon vrij vraag zonder reden kijken ze je meteen zo achterdochtig aan.. en naar de doktor/tandarts ben ik pas geweest
Waarom geven ze je dan vrije dagen?quote:Op zondag 1 april 2007 22:17 schreef ooge het volgende:
als ik gewoon vrij vraag zonder reden kijken ze je meteen zo achterdochtig aan.. en naar de doktor/tandarts ben ik pas geweest
quote:Op zondag 1 april 2007 22:37 schreef HarryP het volgende:
Geef bewust nooit een reden voor een vrije dag. Daar hebben ze niks mee te maken. En als ik een goede reden heb dan geef ik die reden ook niet zodat ze andere keren ook geen reden verwachten.
Nee, dat heeft niemand.... Interesseert ze echt geen moer.quote:Op zondag 1 april 2007 22:07 schreef ooge het volgende:
Iedereen zal het welleens hebben, je wilt een dag of middag vrij van je werk. Om de een of andere reden vertel je de reden om vrij te nemen niet. Maar als je geen reden geeft, wat natuurlijk je goedrecht is, vind waarschijnlijk wel iedereen je een rare snuiter. Wat is een geloofwaardig verhaal om vrij te nemen, dus niet dat je echtgenoot is overleden ofzoiets flauws.
in de detailhandel is dat bijvoorbeeld heel gebruikelijk.quote:Op zondag 1 april 2007 22:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voor een dagje of een halve dag vrij?
Ik zou twijfelen over de continuiteit van jouw werkgever.... serieus.
Wat is daar raar aan? Een vrije dag is een vrije dag en die neem je op omdat je dat wil.quote:Op zondag 1 april 2007 22:07 schreef ooge het volgende:
Iedereen zal het welleens hebben, je wilt een dag of middag vrij van je werk. Om de een of andere reden vertel je de reden om vrij te nemen niet. Maar als je geen reden geeft, wat natuurlijk je goedrecht is, vind waarschijnlijk wel iedereen je een rare snuiter. Wat is een geloofwaardig verhaal om vrij te nemen, dus niet dat je echtgenoot is overleden ofzoiets flauws.
Je moest eens weten wat sommige mensen op hun vrije dag uitspoken.quote:Op zondag 1 april 2007 22:35 schreef Netram het volgende:
'Hoi, ik neem een dagje vrij.' Met een zelfverzekerde smile. Schijt aan die achterdocht.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |