Jij snapt het spelletje ook niet helemaal zo te zien, met je 2 goed.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen het nu eenmaal niet.
Blijkbaar wel, want dat betekent dat ik ze niet heb opgezocht zoals jijquote:Op woensdag 4 april 2007 21:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij snapt het spelletje ook niet helemaal zo te zien, met je 2 goed.
Hoor jij het forumquote:Op woensdag 4 april 2007 21:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah zo te horen heb ik ze allemaal goed. Mooi want ik kon er een paar niet vinden![]()
Ik laat mn moeder het altijd even voorlezen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoor jij het forum. Een nieuwe feature dus, nog niet opgemerkt.
Thema is trouwens Bayern München nu, succes.
Ik verwacht bij jou natuurlijk weer de volle mep hèquote:Op woensdag 4 april 2007 21:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Was bij de meesten niet echt nodig.
Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb er helemaal geen één opgezocht. Gewoon geluk gehad dus. Kijk maar na bij voorgaande edities, ik stond altijd ergens onderaanquote:Op woensdag 4 april 2007 20:35 schreef RayMania het volgende:
Jammer van het opzoeken trouwens, zo gaat de lol er wel snel vanaf.
Ik geloof jequote:Op woensdag 4 april 2007 22:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb er helemaal geen één opgezocht. Gewoon geluk gehad dus. Kijk maar na bij voorgaande edities, ik stond altijd ergens onderaan![]()
Dat opzoeken vind ik ook helemaal niets. Zo is het leuk. Beetje gokken en afwachten hoeveel je er goed hebt.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik geloof je. Deze keer wordt gewoon niet de volle mep behaald
.
Dat vond ik wel meevallenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:35 schreef Zjakkie het volgende:
1=2
2=2
3=3
4=3
5=2
6=2
7=2
8=2
9=2
10=3
Je hebt wel veel 2'tjes gekozen vandaag Ray
Dat stemt me positiefquote:Op woensdag 4 april 2007 22:41 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nooit goed in dit spelletje geweest![]()
Maar eerst uitslagquote:Op zondag 8 april 2007 23:08 schreef borisz het volgende:
Ja ray, je hebt de hele dag op je reet kunnen zitten nu moet die nieuwe ronde wel klaar staan![]()
Ik ga vooruitquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:10 schreef hardromacore het volgende:
Zie ik zo hier en daar.. geen bal rond het rondje??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |