abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 april 2007 @ 21:06:19 #1
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47904137
De nieuwe film van Die Hard komt eraan . Dit keer geen terroristen en world trade centers, maar een totale meltdown van de informatievoorziening in de wereld. Internet problemen, stoplichtproblemen alles komt aan bod en hoewel onze held Bruce af had gezworen nooit meer in terroristen films te spelen of in een deel 4 waar iets soortgelijks aan bod zou komen breekt hij nogmaals zijn belofte om de kijker te ammuseren met 1 van de vele doom scenario's in deze wereld: de terroristen die alles lamleggen.

Aan de hand van dit voorbeeld en het idee dat alles in drieeën komt wil ik hier een discussie beginnen over de WW3. Mijn gevoel zegt me dat Amerika aan het randje van de afgrond staat op een zeker punt in de toekomst en dat ze hun geweldige arsenaal gaan inzetten om totale wereldheerschappij te krijgen. Ze nemen immers nu al strategische plekken in.

Dit is mijn mening, maar ik kan me voorstellen dat een derde wereldoorlog niet uit zal blijven. Speculeer, denk mee en vertel hoe jij denkt dat deze eruit gaat zien. Of zijn het toch de Maya's en hun kalender die "roet" in het eten gooien van de Amerikanen?

Hoe denk jij dat eventuele complottheoriën en zaken als de kalender van de maya's tesamen gaan komen? Niks is toeval. Komt het dan op een bepaald moment aan? Is het iets wat wij nooit zullen weten omdat we dan al een nuke op ons dak hebben?

Ik ben erg benieuwd hoe jullie hierover denken.
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_47904394
tvp
  zondag 1 april 2007 @ 21:15:03 #3
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47904462
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:10 schreef Knarf het volgende:
Je typvaut is wel grappig
wie zegt dat dat een typfout is
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  zondag 1 april 2007 @ 21:15:27 #4
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_47904479
Je 'h' doet het soms niet.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 1 april 2007 @ 21:20:42 #5
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47904710
nee ik vergat erbij te zetten graag serieus houden
  zondag 1 april 2007 @ 21:22:02 #6
122997 zquing
Drama Junk
pi_47904758
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:20 schreef Normalneo het volgende:
nee ik vergat erbij te zetten graag serieus houden
jij voorspelt WW3 omdat er een nieuwe die hard uitkomt, en wilt dat wij het serieus houden
"Those unforgettable days, for them I live"
  zondag 1 april 2007 @ 21:24:12 #7
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47904852
nee ik voorspel WW3 omdat niks toeval is. Ik ga ervanuit dat grote oorlogen in drieën komen en de Die hard film was een vb. zquing
pi_47904921
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:24 schreef Normalneo het volgende:
Ik ga ervanuit dat grote oorlogen in drieën komen
Waarom ga je daarvan uit?
  zondag 1 april 2007 @ 21:27:49 #9
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_47905016
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:24 schreef Normalneo het volgende:
nee ik voorspel WW3 omdat niks toeval is. Ik ga ervanuit dat grote oorlogen in drieën komen en de Die hard film was een vb. zquing
Er zijn iets van vijf wereldoorlogen aan de bekende twee vooraf gegaan. De grootmachten Duitsland en Frankrijk zijn vriendjes geworden. Japan is verwesterd.

Slotje.
Zyggie.
  zondag 1 april 2007 @ 21:29:39 #10
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47905110
ach we hebben nog wat jaartjes te gaan en zo vredig is het immers nooit geweest. Escalaties hangen dagelijks in de lucht en er zijn nog steeds nukes aanwezig @ wombcat
  zondag 1 april 2007 @ 21:31:32 #11
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_47905205
En altijd weer de slechte Amerikanen die de hoofdrol krijgen.
Misschien komt het gevaar uit een heel andere hoek...
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  zondag 1 april 2007 @ 21:34:10 #12
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47905329
iedereen is bad.. niet alleen de Amerikanen..select>backspace

[ Bericht 29% gewijzigd door Normalneo op 02-04-2007 06:41:28 ]
pi_47905436
Eigenlijk is het best wel een goede topic, maar door een grappige typfout wordt het verpest.

OnTopic: Het is niet uitgekomen zoals de VS gepland had bij het oorlog tegen Irak. Een van de redenen waarom ze Irak aangevallen hebben is natuurlijk aardolie.
  zondag 1 april 2007 @ 21:42:57 #14
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47905740
backspace>delete

[ Bericht 49% gewijzigd door Normalneo op 02-04-2007 06:40:51 ]
  zondag 1 april 2007 @ 21:43:02 #15
122997 zquing
Drama Junk
pi_47905745
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:42 schreef Normalneo het volgende:
btw het was een BOOOM die bestond uit wegspringende spijkers..je bent nu gelijktijdig naar de hemel geblazen samen met de gekke taksie en aan de zon gespijkerd.
en wie verbaggert zijn eigen topic nu
"Those unforgettable days, for them I live"
  zondag 1 april 2007 @ 21:43:55 #16
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_47905787
Goed topic.
Geef mij maar Amsterdam
  zondag 1 april 2007 @ 21:48:32 #17
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_47906017
een kat in het nauw maakt rare sprongen.

amerika is praktisch failliet, en ze proberen hun handen te krijgen op de grootste olievelden en hun transportroutes.

dit alles kunnen ze niet rechtstreeks doen en daarom worden er allemaal dingen bijverzonnen, zoals wmd's in irak en nu weer nukes in iran.

met chavez kunnen ze ook al niet uit de voeten

ik zie hier 1 motief, en dat is olie.

de meeste landen die olie produceren zijn al over hun peak heen en een aantal bereikt dat de komende jaren PEAK OIL

met een steeds toenemende vraag en dalende reserves zal de prijs van olie de komende 10 jaar exploderen.

voor de amerikanen is het belangrijk dat olie in dollars afgerekend word. irak en nu ook iran waren/zijn van plan hun olie in euro's af te rekenen
als iedereen dat zou doen , stort de dollar en daarmee amerika in een diepe recessie ( en wij helaas ook)

ik vrees dat de spanningen met rusland en china erg zullen toenemen .

het is iig een dirty game die echt niet over wmd's/nukes of mensenrechtren gaat, dat is aleen maar een rechtvaardiging om hun plannen door te drukken.

roerige tijden breken aan
  zondag 1 april 2007 @ 21:49:02 #18
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_47906038

"De 'World War Tree' in haar natuurlijke habitat"
zzz
  zondag 1 april 2007 @ 22:02:44 #19
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47906670
link dump: american state terrorism door de jaren heen.

http://americanterrorism.tk/
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zondag 1 april 2007 @ 22:09:35 #20
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_47906939
Amerika bash-topic nr ......................

Maar om even in perspectief te zien, blijkt dat Amerika vaker schulden heeft gehad. Meer dan de huidige situatie. God bless Amerika zullen we dan maar zeggen.

Histories is de huidige nationale schuld de hoogste in dollars, maar niet het hoogste in een percentage van het bruto nationaal product. In 1946 was dat $270 biljoen, 122 procent van het bruto nationaal product.

(bruto nationaal product = consumptie + investering + export – import)

Nu is dat 65 procent van het bruto nationaal product, bijna gelijk aan de 67 procent van 1996. Amerika heeft een nationale schuld sinds 1791, toen was het $75 miljoen.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  zondag 1 april 2007 @ 22:14:58 #21
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_47907149
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:09 schreef CrazyTaxi het volgende:

Maar om even in perspectief te zien, blijkt dat Amerika vaker schulden heeft gehad. Meer dan de huidige situatie. God bless Amerika zullen we dan maar zeggen.

Histories is de huidige nationale schuld de hoogste in dollars, maar niet het hoogste in een percentage van het bruto nationaal product. In 1946 was dat $270 biljoen, 122 procent van het bruto nationaal product.

Nu is dat 65 procent van het bruto nationaal product, bijna gelijk aan de 67 procent van 1996. Amerika heeft een nationale schuld sinds 1791, toen was het $75 miljoen.
de consumptie werd kunstmatig verhoogd door iedeen ipv belasting te betalen , geld terug te geven

dit zijn lapmiddelen , de kater komt later

instortente huizenmarkt, oplopende inflatie enz, enz,,
  zondag 1 april 2007 @ 22:37:40 #22
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47908037
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:09 schreef CrazyTaxi het volgende:

god houdt een keer op met blessen

je kunt niet constant teren op reserves van geld door het milieu bijv. te verneuken en afspraken niet na te komen als heilig landje.

Daarbij komt dat met cijfers gesjoemeld kan worden om geen argwaan te wekken bij burgers of fokkers dat het allemaal nog niet zo negatief is als het eruit ziet. Die gasten hebben een oorlogschuld van miljarden ik weet niet waar jij je gegevens miljoenen vandaan haalt.

btw dit hoeft niet per definitie over Amerika te gaan..het was een: vb
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 april 2007 @ 22:44:55 #23
862 Arcee
Look closer
pi_47908348
Ben benieuwd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 1 april 2007 @ 22:45:16 #24
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47908360
De huidige VS-economie consumeert minstens 150 miljard dollar meer dan dat het land produceert (bron: http://www.dewaarheid.nu/jan01/gevaar_systeem.htm )

Deze 20 biljoen schuldenluchtbel, die zelfs door enkelen op 34 biljoen geschat wordt, is een veel groter massavernietigingswapen, die de VS en de rest van de wereld bedreigt dan de vernietigingswapens van Irak of Noord Korea.

De ontbinding van 1 biljoen is: 1.000.000.000.000

[ Bericht 10% gewijzigd door Normalneo op 01-04-2007 22:52:46 ]
  maandag 2 april 2007 @ 00:03:32 #25
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_47911663
Is dat van die drie-eenheid van films en daarmee/daardoor oorlogen nou serieus bedoeld?? In plaats van dat je zegt dat die film je alleen maar het denken heeft gezet, en dat je daarom denkt dat er wel eens een WW3 zou kunnen komen; maar nee: het ligt aan de 3

Dat zou suggereren dat er na 3 oorlogen per definitie wereldvrede zou zijn... nou, dan vraag ik me na dat fucking aantal oorlogen dat er geweest is (want waar leg je de grens tussen wereldoorlog en "gewone" oorlog??), waar die vrede blijft!

Daarnaast zijn er al 3 Die Hard films, en als er een nieuwe komt is dat dus deel 4! Zo, ook meteen een gratis lesje tellen van El Chica gekregen...
*Think outside the box*
  maandag 2 april 2007 @ 00:15:15 #26
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47912096
ik ben het volkomen met je eens dat er meer oorlogen zijn en dat er niet meer te rekenen valt met 1, 2, 3..

echter/maar men spreekt van de eerste wereldoorlog toen de "boel werd verdeeld" de wereld werd stabiel gerekend na alle oorlogen die daarvoor kwamen.

de 2e wereldoorlog was een knik in het stabiliteitspact

bij de derde kan ik me voorstellen dat een land er alles aan zal doen zijn burgers te bevrijden van de tiranie die hetzelfde land zelf heeft veroorzaakt..

Kijk naar een pyramide twee zijdes komen terug in de top. En dat gaat aan alle kanten van een pyramide zo. Misschien is de laatste oorlog wel oplossing van het geheel. Ik zeg niet dat het zo is ik speculeer, maar gebruik hier oa geometrische vormen voor.

Ik probeer alleen achter de waarheid te komen die er naar mijn mening zeker is..daarom moet en zal ik meningen van anderen horen..

Ik heb Die Hard 4 niet gezien..integendeel..ik kreeg dit idee ook niet adv die film. Ik trachtte echter een vb neer te zetten wat de volgende stap zou kunnen zijn met daarbij de spirituele ingang open te houden.

Ideeën en informatie vind ik interessant..en by the way..jij hoeft mij echt geen lesje tellen te leren en dat doe je ook niet..echter als je tot een waardevol standpunt wil komen moet je maar eens zeggen waarom er geen gigantische oorlog zou uitbreken die in de toekomst tot wo3 wordt gerekend?
  maandag 2 april 2007 @ 01:16:34 #27
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_47913431
quote:
Op maandag 2 april 2007 00:15 schreef Normalneo het volgende:
ik ben het volkomen met je eens dat er meer oorlogen zijn en dat er niet meer te rekenen valt met 1, 2, 3..

echter/maar men spreekt van de eerste wereldoorlog toen de "boel werd verdeeld" de wereld werd stabiel gerekend na alle oorlogen die daarvoor kwamen.

de 2e wereldoorlog was een knik in het stabiliteitspact

bij de derde kan ik me voorstellen dat een land er alles aan zal doen zijn burgers te bevrijden van de tiranie die hetzelfde land zelf heeft veroorzaakt..

Kijk naar een pyramide twee zijdes komen terug in de top. En dat gaat aan alle kanten van een pyramide zo. Misschien is de laatste oorlog wel oplossing van het geheel. Ik zeg niet dat het zo is ik speculeer, maar gebruik hier oa geometrische vormen voor.

Ik probeer alleen achter de waarheid te komen die er naar mijn mening zeker is..daarom moet en zal ik meningen van anderen horen..

Ik heb Die Hard 4 niet gezien..integendeel..ik kreeg dit idee ook niet adv die film. Ik trachtte echter een vb neer te zetten wat de volgende stap zou kunnen zijn met daarbij de spirituele ingang open te houden.

Ideeën en informatie vind ik interessant..en by the way..jij hoeft mij echt geen lesje tellen te leren en dat doe je ook niet..echter als je tot een waardevol standpunt wil komen moet je maar eens zeggen waarom er geen gigantische oorlog zou uitbreken die in de toekomst tot wo3 wordt gerekend?
Ik ben er bijna van overtuigd dat er WW3 komt hoor lieverd! Daar hoeven wij niet echt over te speculeren/discussieren denk ik.

Ik weet alleen niet hoe die oorlog gaat eindigen: ik kan me niet voorstellen dat er na 1 grote oorlog wereldvrede is. Ik denk dat er maar op 1 manier wereldvrede kan komen, en dat is door gewoon uit te sterven met z'n allen - wat ik overigens helemaal geen slecht idee vind.

Ja en verder vind ik speculaties over geometrie in dit verband geloof ik niet interessant genoeg om me, in elk geval op dit tijdstip, in te verdiepen....
*Think outside the box*
  † In Memoriam † maandag 2 april 2007 @ 02:00:05 #28
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47913879
Typo uit TT gehaald en offtopic weggehaald
  maandag 2 april 2007 @ 07:34:59 #29
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47914887
quote:
Op maandag 2 april 2007 01:16 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Ik ben er bijna van overtuigd dat er WW3 komt hoor lieverd! Daar hoeven wij niet echt over te speculeren/discussieren denk ik.

Ik weet alleen niet hoe die oorlog gaat eindigen: ik kan me niet voorstellen dat er na 1 grote oorlog wereldvrede is. Ik denk dat er maar op 1 manier wereldvrede kan komen, en dat is door gewoon uit te sterven met z'n allen - wat ik overigens helemaal geen slecht idee vind.

Ja en verder vind ik speculaties over geometrie in dit verband geloof ik niet interessant genoeg om me, in elk geval op dit tijdstip, in te verdiepen....
in schuin : daar zeg je wat.

in bold : persoonlijk ga ik niet sterven voor een oorlog en mijn liefde ook niet dat doen jullie maar lekker zelf. Ik ga niet sterven van profiterende maatschappijen met een schuld van hier tot Tokio en die doorgaan tot het bittere eind. Nee, ik denk dat ik haar hand vastpak en een lekker eindje ga vliegen

(vat het niet al te persoonlijk op)Jullie zoeken verder maar uit hoe je die rotzooi opruimd, hebben jullie wat te doen Is beter dan al die chemicalische bommen en leugens die de hand uit zijn gelopen. Een leugentje voor bestwil hihi noem het in deze tijd gerust een leugen en voor bestwil was het al lang niet meer(ik doel nu op camouflage activiteiten van bepaalde regeringen)die er standaard gebruik van maken. Zonder al te veel tegen elkaar op te zetten heb ik een heel mooi oer Nederlands spreekwoord: boontje komt om zijn loontje (wat ik kan zien als..: should u lie in order to destroy then u pay the motherfokking prize of dat een persoon om zijn loon komt hier-o)

Daarnaast zal ik me uitermate respectvol opstellen tegenover jouw argument dat het te laat is voor zo'n discussie over geometrie. Maar het is wel grappig, kijk diep in een triangel/pyramide en je(ik iig) zie een oplossend geheel. Voor jou zijn het misschien wat lijntjes zonder toegevoegde waarde. Ik zie zowel een 0 als een 1. Precies twee ingredienten die je nodig hebt voor het bouwen van een computer programma in de "echte" wereld
  maandag 2 april 2007 @ 09:33:42 #30
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_47916324
Lees: Botsende Beschavingen - Samuel P. Huntington
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
  maandag 2 april 2007 @ 10:00:01 #31
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_47916846
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef Normalneo het volgende:
Mijn gevoel zegt me dat Amerika aan het randje van de afgrond staat op een zeker punt in de toekomst en dat ze hun geweldige arsenaal gaan inzetten om totale wereldheerschappij te krijgen. Ze nemen immers nu al strategische plekken in.
Wat zou, volgens jou, de aanleiding kunnen zijn om de Amerikanen over het randje te duwen?
Burnt to the core but not broken
  maandag 2 april 2007 @ 10:18:20 #32
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47917274
Een reden om oorlog te voeren. Een slap excuus dus. Ik heb geen/weinig verstand van de grondwet van Amerika, maar ik heb dit er even bijgepakt: (officiële vertaling naar het Nederlands)

Wij, het volk van de Verenigde Staten, verordenen en vestigen deze Grondwet voor de Verenigde Staten van Amerika, met als doel een meer perfecte unie te vormen, gerechtigheid te vestigen, de binnenlandse rust te verzekeren, in de gemeenschappelijke verdediging te voorzien, het algemeen welzijn te bevorderen en de zegeningen van de vrijheid voor onszelf en ons nageslacht te beveiligen.

(bron: http://www.amerika.nl/politiek/html/systeem/gwtekst.html )

Een oorlog uitlokken is een slap excuus. Want het werkt niet preventief. De vrijheid van mensen komt dan in het gedrang en het nageslacht beveilig je er al helemaal niet mee. Dat de vrijheid werd ingeperkt heeft Amerika zelf geweten. De vraag is. Wie begon? Ik kan me voorstellen: de Amerikaanse regering die er zielige praktijken op nahouden zoals geheime meetings in bossen waar ze elkaar lopen te sucken. Er is immers: much @ stake. Ze dreigen hun eigen land op te blazen..het is net een tikkende tijdbom. Ze hadden een excuus nodig. Daarbij vallen ze terug op hun wetten en regels die mensen moreel gezien al bij zich dragen. Je hoeft mij als ik in Amerika woon niet te vertellen(of waar dan ook) dat ik recht heb op vrijheid of dat ik fouten maak en juist daarom misschien wel perfect ben als individu omdat dat er nu eenmaal ook bijhoord(die fouten) om maar wat vb. te geven.

maandag 2 april 2007 @ 10:36:10 #33
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47917746
Als er nou een derde wereldoorlog uitbreekt, wat gaan dan de partijen worden? "Het westen" tegen het "midden oosten" is nogal ruim. Of wordt het dan Navo vs. de rest?
Of gaan we gewoon voor een globale thermonucleaire holocaust?

Waar zou Nederland staan en wat zouden wij moeten doen/kunnen doen? Of gaan we neutraal zijn en lekker doorverdienen aan clusterbommen en asielverzoekvergunningen? (ik noem maar wat)

Moet ik nu alvast gaan trainen op survivaltechnieken en dergelijke, zoals je ook al die paranoïde amerikanen ziet doen?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_47917969
quote:
Op maandag 2 april 2007 07:34 schreef Normalneo het volgende:

in schuin : daar zeg je wat.

in bold : persoonlijk ga ik niet sterven voor een oorlog en mijn liefde ook niet dat doen jullie maar lekker zelf. Ik ga niet sterven van profiterende maatschappijen met een schuld van hier tot Tokio en die doorgaan tot het bittere eind. Nee, ik denk dat ik haar hand vastpak en een lekker eindje ga vliegen
OM een eind aan je leven te maken ga je van het hoogste gebouw af vliegen?
doomscenario mode aan
Wat denk je dat er gaat gebueren als een nog een wereld oorlog uitbreekt? Ik ben heel benieuwd hoe het dan gaat aflopen met onze geglobaliseerde voedsel voorziening. Wanneer deze niet in stand kan worden gehouden kun je wel overal naar toe gaan, maar zal je tenminste ergens een stukje landbouwgrond om in je eingen voedselvoorziening te kunnen voldoen moeten gaan veroveren.
  maandag 2 april 2007 @ 15:53:40 #35
167723 sanni
Acima de seu
pi_47928068
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef Normalneo het volgende:
De nieuwe film van Die Hard komt eraan . Dit keer geen terroristen en world trade centers, maar een totale meltdown van de informatievoorziening in de wereld. Internet problemen, stoplichtproblemen alles komt aan bod en hoewel onze held Bruce af had gezworen nooit meer in terroristen films te spelen of in een deel 4 waar iets soortgelijks aan bod zou komen breekt hij nogmaals zijn belofte om de kijker te ammuseren met 1 van de vele doom scenario's in deze wereld: de terroristen die alles lamleggen.
Ja en Die-Hard is een maatstaf voor allerlei complotheorien
quote:
Aan de hand van dit voorbeeld en het idee dat alles in drieeën komt wil ik hier een discussie beginnen over de WW3. Mijn gevoel zegt me dat Amerika aan het randje van de afgrond staat op een zeker punt in de toekomst en dat ze hun geweldige arsenaal gaan inzetten om totale wereldheerschappij te krijgen. Ze nemen immers nu al strategische plekken in.
Eeeeeh, die strategische punten zijn allang ingenomen hoor. Dat heet De NATO
  maandag 2 april 2007 @ 17:25:49 #36
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47931461
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:53 schreef sanni het volgende:

[..]

Ja en Die-Hard is een maatstaf voor allerlei complotheorien
[..]

Eeeeeh, die strategische punten zijn allang ingenomen hoor. Dat heet De NATO
lees ook 1 alinea verder in de op:
quote:
Aan de hand van dit voorbeeld en het idee dat alles in drieeën komt wil ik hier een discussie beginnen over...
als je het goed had gelezen

http://www.vrede.be/tijdschrift_view.php?id=74 ik quote uit dit artikel:
quote:
Bush en de Wall Street-elite die hij vertegenwoordigt, zijn wanhopig op zoek naar een manier om het hoofd te bieden aan de groeiende economische crisis, die het gevolg is van fundamentele contradicties binnen het systeem waarover zij heersen. Net als in het verleden wordt oorlog ook nu weer gezien als een uitweg. Via een oorlog willen ze de hand leggen op de gigantische, nog niet ontgonnen olierijkdommen van Irak en de Perzische Golf.
iig 1 strategisch punt:
quote:
van Irak en de Perzische Golf
(zie quote hierboven uit artikel)

lay ur hands on the biggest most poluting material u can achieve en sluit contracten af..immers ze hebben daar een aardige vinger in de pap olie. Distract murder ppl with the ‘Shock and Awe’-tactiek en houdt je volk zoet door een oorlog te "winnen". Voor verlopig dan. Daarna en ik quote van Mel Gibson uit een of andere film..
Q: What are you going to do?
A:
quote:
"I'm going to pick a fight"
, uitlokken betekend dat en niet om Mel Gibsons woorden al te letterlijk te nemen..het gebeurt hier, daar en heel af en toe loopt het uit de hand. Dat noemen ze: wanneer iets escaleerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Normalneo op 02-04-2007 18:09:23 ]
  maandag 2 april 2007 @ 17:47:38 #37
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47932278
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]
doomscenario mode aan
Wat denk je dat er gaat gebueren als een nog een wereld oorlog uitbreekt? Ik ben heel benieuwd hoe het dan gaat aflopen met onze geglobaliseerde voedsel voorziening. Wanneer deze niet in stand kan worden gehouden kun je wel overal naar toe gaan, maar zal je tenminste ergens een stukje landbouwgrond om in je eingen voedselvoorziening te kunnen voldoen moeten gaan veroveren.
Wat ik denk als de nukes gaan vallen(er van uitgaande dat ze gaan vallen)? schok and back to basics. Kwa eten: zat supermarkten, voedsel in potjes, blikken..mensen weten wel hoe ze dan aan eten moeten komen. Vele doden. Mannen in witte pakken met stralingsmeters. Je krijgt dan iig een totaal andere wereld. Het zullen vooral hoge piefen zijn met veel geld die blijven "hangen" omdat ze de juiste protectie dragen of in de lucht zitten in hun trieste vliegtuigjes en continue bijgetankt worden daarnaast de paranoïde burger die voor de zekerheid een bunker(ondergronds) heeft gebouwd en heel veel militairen.

Maar dit kun je zelf ook wel bedenken..
  maandag 2 april 2007 @ 17:58:44 #38
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47932588
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:36 schreef Elegy het volgende:
Als er nou een derde wereldoorlog uitbreekt, wat gaan dan de partijen worden? "Het westen" tegen het "midden oosten" is nogal ruim. Of wordt het dan Navo vs. de rest?

Of gaan we gewoon voor een globale thermonucleaire holocaust?

Waar zou Nederland staan en wat zouden wij moeten doen/kunnen doen? Of gaan we neutraal zijn en lekker doorverdienen aan clusterbommen en asielverzoekvergunningen? (ik noem maar wat)

Moet ik nu alvast gaan trainen op survivaltechnieken en dergelijke, zoals je ook al die paranoïde amerikanen ziet doen?
1e vraag Ik denk Amerika tegen-de rest

2e vraag Nederland staat dan waarschijnlijk iets meer tegen België aan ivm kernwapens en grondverzakingen, misschien wel meer richting de Noordzee trouwens. Ik heb geen idee jongen ik persoonlijk kan de toekomst heel moeilijk voorspellen er zijn duizenden opties, maar dit is wat ik denk.

Trouwens ik zou graag de discussie open willen houden voor een meer spirituele invalshoek. En niet zozeer oorlog willen beschrijven hoe het er nu aan toegaat, maar meer op het gebied van bewustzijn. Dwz bijv. door de Maya kalender erbij te halen. Wat kan die link precies zijn?

3e vraag en daarna ga ik Peter R de Vries kijken: je moet niks doen, vooral niks doen..niet denken, niet lachen, gewoon naar de dokter gaan als je ziek bent..en alles gewoon accepteren zoals het is. Dan doe ik mijn anarchistische masker wel voor je op.
pi_47932834
Ik denk dat de situatie in het midden oosten escaleert, de VS failliet gaat en hierdoor in oorlog verzeild raakt met rusland en china. Europa kiest de kant van de VS. Vervolgens gaat alles naar de klote.

Er zijn al mensen die zich in afrika op bergen willen vestigen in bunkers enzo tegen radioactieve straling en tsunami's etc. Best heftig.Hier een mogelijk scenario: http://www.threeworldwars.com/world-war-3/ww3.htm
pi_47934179
VS valt door de mand wat betreft hun gehoer en gesnoer betreffende ikaq en 911, vervolgens zitten ze als een kat in het nauw. De hele wereld in rep en roer, chaos dreigt.

Dan wenden ze hun hologramtechnieken aan welke ze reeds in bezit hebben en projecteren ufo's en andere buitenaards gerelateerde activieteiten in de lucht als een wereldwijde afleidingsmanuevre.

Een nieuwe religie ontstaat, want vele zullen er in trappen, ze zullen hen zelfs vrije energie technieken geven (deze hadden ze immers toch al tot hun beschikking) en iedereen zullen de aliens (ook in de vorm van hologrammen. Ze zullen zelfs een stem hebben) aanbidden. de nieuwe NWO is born.
En niemand stelt meer vragen aan de VS...geen hete adem meer

En dan....zullen mensen de totale misleiding ontdekken nepaliens en is het hek van de dam....en dan is het 2012, aarde kanteld een paar keer om zijn as, alles is lekker door elkaar geschud, de wereldbevolking flink uitgedund en kunnen weer opnieuw beginnen.....en dan....landen de echte Aliens die samen met de overblijvers een nieuwe samenleving gaan bouwen....
pi_48024099
Haha aliens ja, dat zou ook nog kunnen om de wereldbevolking te vereniging tegen een gezamenlijke vijand. Vanuit mijn christelijke overtuiging denk ik dat tijdens of vlak na de oorlog de Maitreya zal komen om de wereld vrede te brengen. Iedereen zal massaal vragen om deze redder als synthese van de oorlog tussen christelijk en kapitalistisch westen als these en communistisch/islamitisch oosten als antithese. Iedereen zal schreeuwen om eenheid wanneer de pijn van scheiding te groot wordt en massaal trappen in deze ultieme misleiding van de antichrist als nieuwe 'kosmische christus'. De NWO is geboren maar vervolgens kom Jezus Christus terug om orde op zaken te stellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')