wie zegt dat dat een typfout isquote:Op zondag 1 april 2007 21:10 schreef Knarf het volgende:
Je typvaut is wel grappig
jij voorspelt WW3 omdat er een nieuwe die hard uitkomt, en wilt dat wij het serieus houdenquote:Op zondag 1 april 2007 21:20 schreef Normalneo het volgende:
nee ik vergat erbij te zetten graag serieus houden
Waarom ga je daarvan uit?quote:Op zondag 1 april 2007 21:24 schreef Normalneo het volgende:
Ik ga ervanuit dat grote oorlogen in drieën komen
Er zijn iets van vijf wereldoorlogen aan de bekende twee vooraf gegaan. De grootmachten Duitsland en Frankrijk zijn vriendjes geworden. Japan is verwesterd.quote:Op zondag 1 april 2007 21:24 schreef Normalneo het volgende:
nee ik voorspel WW3 omdat niks toeval is. Ik ga ervanuit dat grote oorlogen in drieën komen en de Die hard film was een vb. zquing
en wie verbaggert zijn eigen topic nuquote:Op zondag 1 april 2007 21:42 schreef Normalneo het volgende:
btw het was een BOOOM die bestond uit wegspringende spijkers..je bent nu gelijktijdig naar de hemel geblazen samen met de gekke taksie en aan de zon gespijkerd.
de consumptie werd kunstmatig verhoogd door iedeen ipv belasting te betalen , geld terug te gevenquote:Op zondag 1 april 2007 22:09 schreef CrazyTaxi het volgende:
Amerika bash-topic nr ......................
Maar om even in perspectief te zien, blijkt dat Amerika vaker schulden heeft gehad. Meer dan de huidige situatie. God bless Amerika zullen we dan maar zeggen.
Histories is de huidige nationale schuld de hoogste in dollars, maar niet het hoogste in een percentage van het bruto nationaal product. In 1946 was dat $270 biljoen, 122 procent van het bruto nationaal product.
(bruto nationaal product = consumptie + investering + export – import)
Nu is dat 65 procent van het bruto nationaal product, bijna gelijk aan de 67 procent van 1996. Amerika heeft een nationale schuld sinds 1791, toen was het $75 miljoen.
god houdt een keer op met blessenquote:Op zondag 1 april 2007 22:09 schreef CrazyTaxi het volgende:
Amerika bash-topic nr ......................
Maar om even in perspectief te zien, blijkt dat Amerika vaker schulden heeft gehad. Meer dan de huidige situatie. God bless Amerika zullen we dan maar zeggen.
Histories is de huidige nationale schuld de hoogste in dollars, maar niet het hoogste in een percentage van het bruto nationaal product. In 1946 was dat $270 biljoen, 122 procent van het bruto nationaal product.
(bruto nationaal product = consumptie + investering + export – import)
Nu is dat 65 procent van het bruto nationaal product, bijna gelijk aan de 67 procent van 1996. Amerika heeft een nationale schuld sinds 1791, toen was het $75 miljoen.
Ik ben er bijna van overtuigd dat er WW3 komt hoor lieverd! Daar hoeven wij niet echt over te speculeren/discussieren denk ik.quote:Op maandag 2 april 2007 00:15 schreef Normalneo het volgende:
ik ben het volkomen met je eens dat er meer oorlogen zijn en dat er niet meer te rekenen valt met 1, 2, 3..
echter/maar men spreekt van de eerste wereldoorlog toen de "boel werd verdeeld" de wereld werd stabiel gerekend na alle oorlogen die daarvoor kwamen.
de 2e wereldoorlog was een knik in het stabiliteitspact
bij de derde kan ik me voorstellen dat een land er alles aan zal doen zijn burgers te bevrijden van de tiranie die hetzelfde land zelf heeft veroorzaakt..
Kijk naar een pyramide twee zijdes komen terug in de top. En dat gaat aan alle kanten van een pyramide zo. Misschien is de laatste oorlog wel oplossing van het geheel. Ik zeg niet dat het zo is ik speculeer, maar gebruik hier oa geometrische vormen voor.
Ik probeer alleen achter de waarheid te komen die er naar mijn mening zeker is..daarom moet en zal ik meningen van anderen horen..
Ik heb Die Hard 4 niet gezien..integendeel..ik kreeg dit idee ook niet adv die film. Ik trachtte echter een vb neer te zetten wat de volgende stap zou kunnen zijn met daarbij de spirituele ingang open te houden.
Ideeën en informatie vind ik interessant..en by the way..jij hoeft mij echt geen lesje tellen te leren en dat doe je ook niet..echter als je tot een waardevol standpunt wil komen moet je maar eens zeggen waarom er geen gigantische oorlog zou uitbreken die in de toekomst tot wo3 wordt gerekend?
in schuin : daar zeg je wat.quote:Op maandag 2 april 2007 01:16 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik ben er bijna van overtuigd dat er WW3 komt hoor lieverd! Daar hoeven wij niet echt over te speculeren/discussieren denk ik.
Ik weet alleen niet hoe die oorlog gaat eindigen: ik kan me niet voorstellen dat er na 1 grote oorlog wereldvrede is. Ik denk dat er maar op 1 manier wereldvrede kan komen, en dat is door gewoon uit te sterven met z'n allen - wat ik overigens helemaal geen slecht idee vind.
Ja en verder vind ik speculaties over geometrie in dit verband geloof ik niet interessant genoeg om me, in elk geval op dit tijdstip, in te verdiepen....
Wat zou, volgens jou, de aanleiding kunnen zijn om de Amerikanen over het randje te duwen?quote:Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef Normalneo het volgende:
Mijn gevoel zegt me dat Amerika aan het randje van de afgrond staat op een zeker punt in de toekomst en dat ze hun geweldige arsenaal gaan inzetten om totale wereldheerschappij te krijgen. Ze nemen immers nu al strategische plekken in.
OM een eind aan je leven te maken ga je van het hoogste gebouw af vliegen?quote:Op maandag 2 april 2007 07:34 schreef Normalneo het volgende:
in schuin : daar zeg je wat.
in bold : persoonlijk ga ik niet sterven voor een oorlog en mijn liefde ook niet dat doen jullie maar lekker zelf. Ik ga niet sterven van profiterende maatschappijen met een schuld van hier tot Tokio en die doorgaan tot het bittere eind. Nee, ik denk dat ik haar hand vastpak en een lekker eindje ga vliegen![]()
Ja en Die-Hard is een maatstaf voor allerlei complotheorienquote:Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef Normalneo het volgende:
De nieuwe film van Die Hard komt eraan. Dit keer geen terroristen en world trade centers, maar een totale meltdown van de informatievoorziening in de wereld. Internet problemen, stoplichtproblemen alles komt aan bod en hoewel onze held Bruce af had gezworen nooit meer in terroristen films te spelen of in een deel 4 waar iets soortgelijks aan bod zou komen breekt hij nogmaals zijn belofte om de kijker te ammuseren met 1 van de vele doom scenario's in deze wereld: de terroristen die alles lamleggen.
![]()
Eeeeeh, die strategische punten zijn allang ingenomen hoor. Dat heet De NATOquote:Aan de hand van dit voorbeeld en het idee dat alles in drieeën komt wil ik hier een discussie beginnen over de WW3. Mijn gevoel zegt me dat Amerika aan het randje van de afgrond staat op een zeker punt in de toekomst en dat ze hun geweldige arsenaal gaan inzetten om totale wereldheerschappij te krijgen. Ze nemen immers nu al strategische plekken in.
lees ook 1 alinea verder in de op:quote:Op maandag 2 april 2007 15:53 schreef sanni het volgende:
[..]
Ja en Die-Hard is een maatstaf voor allerlei complotheorien
[..]
Eeeeeh, die strategische punten zijn allang ingenomen hoor. Dat heet De NATO
als je het goed had gelezenquote:Aan de hand van dit voorbeeld en het idee dat alles in drieeën komt wil ik hier een discussie beginnen over...
iig 1 strategisch punt:quote:Bush en de Wall Street-elite die hij vertegenwoordigt, zijn wanhopig op zoek naar een manier om het hoofd te bieden aan de groeiende economische crisis, die het gevolg is van fundamentele contradicties binnen het systeem waarover zij heersen. Net als in het verleden wordt oorlog ook nu weer gezien als een uitweg. Via een oorlog willen ze de hand leggen op de gigantische, nog niet ontgonnen olierijkdommen van Irak en de Perzische Golf.
(zie quote hierboven uit artikel)quote:van Irak en de Perzische Golf
, uitlokken betekend dat en niet om Mel Gibsons woorden al te letterlijk te nemen..het gebeurt hier, daar en heel af en toe loopt het uit de hand. Dat noemen ze: wanneer iets escaleerd.quote:"I'm going to pick a fight"
Wat ik denk als de nukes gaan vallen(er van uitgaande dat ze gaan vallen)? schok and back to basics. Kwa eten: zat supermarkten, voedsel in potjes, blikken..mensen weten wel hoe ze dan aan eten moeten komen. Vele doden. Mannen in witte pakken met stralingsmeters. Je krijgt dan iig een totaal andere wereld. Het zullen vooral hoge piefen zijn met veel geld die blijven "hangen" omdat ze de juiste protectie dragen of in de lucht zitten in hun trieste vliegtuigjes en continue bijgetankt worden daarnaast de paranoïde burger die voor de zekerheid een bunker(ondergronds) heeft gebouwd en heel veel militairen.quote:Op maandag 2 april 2007 10:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
doomscenario mode aan
Wat denk je dat er gaat gebueren als een nog een wereld oorlog uitbreekt? Ik ben heel benieuwd hoe het dan gaat aflopen met onze geglobaliseerde voedsel voorziening. Wanneer deze niet in stand kan worden gehouden kun je wel overal naar toe gaan, maar zal je tenminste ergens een stukje landbouwgrond om in je eingen voedselvoorziening te kunnen voldoen moeten gaan veroveren.
1e vraag Ik denk Amerika tegen-de restquote:Op maandag 2 april 2007 10:36 schreef Elegy het volgende:
Als er nou een derde wereldoorlog uitbreekt, wat gaan dan de partijen worden? "Het westen" tegen het "midden oosten" is nogal ruim. Of wordt het dan Navo vs. de rest?
Of gaan we gewoon voor een globale thermonucleaire holocaust?
Waar zou Nederland staan en wat zouden wij moeten doen/kunnen doen? Of gaan we neutraal zijn en lekker doorverdienen aan clusterbommen en asielverzoekvergunningen? (ik noem maar wat)
Moet ik nu alvast gaan trainen op survivaltechnieken en dergelijke, zoals je ook al die paranoïde amerikanen ziet doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |