Ik dacht hem verkocht te hebben... maar dat bleek niet door te gaan wegens eens financiele incapabele koperquote:Op maandag 2 april 2007 16:18 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Was je vergeten dat je hem al een keer had aangeboden ?? Waarom is je vorig topic gesloten ?
Psstt...
[..]
Als je dat op zondag post, is het vandaag zaterdag maandag... hhmz...
quote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
aj, das jammer... Als je nou besluit er nog eens 3.500 vanaf haalt....hou ik me aanbevolen !
Ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:29 schreef SnowBite het volgende:
zit er NAP bij?
Tja mooi rood is niet lelijk.... maar goed daar kan ik dus niets aan doen!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:04 schreef SnowBite het volgende:
In principe een mooie wagen en ook niet heel duur, alleen ik vind die kleur zo vreselijk...
Daar staat hij al!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:09 schreef realbase het volgende:
www.seat-online.nl
probeer het daar eens ?
ik doelde op de vragen: "Wat is het verbruik bij normaal rijden" "topsnelheid" enzquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dank voor je bericht, maar verder is het vrij nutteloos en helpt het niet echt met mijn verkoop![]()
Hmmm ik heb ze net zo lief via de mail, maar heb nog niets mogen ontvangenquote:Op maandag 16 april 2007 00:01 schreef Moeizaam het volgende:
Lijkt me een leuk cadeautje voor mijn vrouw.
Rekkie, ik ben geintresseerd. 6.5k geboden onder voorbehoud.
Ik heb je gemaild voor wat vragen. Of heb je liever dat ik die hier stel?
Emmen, wel een takke-eind rijden![]()
Nee nog niet verkocht.;( ... dank voor het schopjequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:03 schreef arjen1985 het volgende:
nog niet verkocht? en schopje
Distributieriem zal rond de 180.000 km weer aan de beurt zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef dnn- het volgende:
Hoe zit het met de beurten bvb distributieriem? Heb ook wel interesse.
TVP schop
Hij rijdt inderdaad super... ik heb 3 weken in een Scenic gereden met 120pk diesel en een 6-bak, maar deze rijdt echt veel sportiever en lekkerder. Daarnaast is deze veel pittiger en snellerquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:59 schreef arjen1985 het volgende:
Hehe, ik heb precies dezelfde... ook uit 2001. (sinds een maandje)
Alleen die van mij is zwart .... dat zijn pas veel wasdagen
En ze rijden echt super!![]()
-edit-
Ik wou persee zwart hebben, en die van mij was rond de 10.500
7500 is echt een koopje voor deze leon... zo goedkoop vind je ze bijna nergens
Oké dan!quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:45 schreef Isdatzo het volgende:
Nette wagen voor een nette prijs.. 't is dat ik ff geen geld heb..
schien heeft iemand die ik ken interesse.. zal 'm doorsturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |