dus als een slanke vrouw zégt dst ze 75 kilo weegt (maar feitelijk een stuk lichter is) krijg je een stijve?quote:Op zondag 1 april 2007 15:25 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik val dus op vrouwen die wel veel wegen (> 75 kg) maar niet dik zijn. Zulk soort vrouwen zijn helaas erg schaars. Wat vinden jullie daarvan en weten jullie waar ik veel veelmassa-nietdik vrouwen kan vinden?
80 of liever nog 90 is nog beterquote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef milagro het volgende:
[..]
dus als een slanke vrouw zégt dst ze 75 kilo weegt (maar feitelijk een stuk lichter is) krijg je een stijve?
Ik wil gewoon een hoog getal op de wegeschaal zien staan maar wel dat ze slank is.quote:leg eens uit wat je precies bedoelt, 75 wegen maar niet tonen als 75 wegend?
het getal 75 doet je wat, of wat?
Leg er een paar zakken cement bij op die weegschaal danquote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
80 of liever nog 90 is nog beter
[..]
Ik wil gewoon een hoog getal op de wegeschaal zien staan maar wel dat ze slank is.
veel massa betekent vaak veel lengte en lengte hou ik ook wel van. Maar die massa is belangrijker.quote:
Wie zegt dat? Als het vlees en de spieren maar strak zitten.quote:Op zondag 1 april 2007 15:34 schreef mvingerhoets het volgende:
dat wordt dus iemand met weinig vlees maar enorme botten
zou inderdaad een zeer goeie 1 april grap zijnquote:Op zondag 1 april 2007 15:34 schreef Pracissor het volgende:
Jongens, waarom nemen jullie dit serieus.
dan stel je de weegschaal toch met 10 of 20 kilo voorsprong in?quote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
80 of liever nog 90 is nog beter
[..]
Ik wil gewoon een hoog getal op de wegeschaal zien staan maar wel dat ze slank is.
Dus je kan geen plezier hebben met iemand die iets te dik is? Is dat ervaring of een denkbeeld?quote:Op zondag 1 april 2007 15:33 schreef TubewayDigital het volgende:
ik zie sommes dames die echt wel 90 wegen (mijn voorzichtige schatting) maar net over de dik-grens heen zitten. Dan denk ik: als het nou allemaal net iets strakker zat konden we een hoop plezier hebben.
laat ik het zo zeggen. hij gaat niet omhoogquote:Op zondag 1 april 2007 15:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dus je kan geen plezier hebben met iemand die iets te dik is? Is dat ervaring of een denkbeeld?
Of een grindtegel op de schaal leggen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:38 schreef milagro het volgende:
[..]
dan stel je de weegschaal toch met 10 of 20 kilo voorsprong in?
hup je vriendin erop en rukken maar in de badkamer...... oooh ooh jaaa jaa 73...74...wacht hou dit haltertje vast, aaaaaaaaaaaaaaaaah jaaaaaaaaaaaaaaaaa 78 kilo fapfapfapspuit
Daarom zeg ik, het is gewoon bullshit.quote:Op zondag 1 april 2007 15:38 schreef milagro het volgende:
[..]
dan stel je de weegschaal toch met 10 of 20 kilo voorsprong in?
hup je vriendin erop en rukken maar in de badkamer...... oooh ooh jaaa jaa 73...74...wacht hou dit haltertje vast, aaaaaaaaaaaaaaaaah jaaaaaaaaaaaaaaaaa 78 kilo fapfapfapspuit
Dadelijkquote:Op zondag 1 april 2007 15:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zoek eens een referentiebeeld: Stevige dijen en heupen #4
quote:Op zondag 1 april 2007 15:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Of een grindtegel op de schaal leggen.
hallo, mijn tip is geniaal en goed voor jaren genot.... als je het "omg ik weeg 78 kilo" gejammer van de dame in kwestie maar gewoon negeertquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Dadelijk
babes kijken terwijl achter je een hele rij computers staan
quote:Op zondag 1 april 2007 15:43 schreef kless het volgende:
stevige dijen billen kuiten tieten en bovenarmen maar geen zwembandjes bedoelt ie denk ik?
een wat?quote:Op zondag 1 april 2007 15:45 schreef LasTeR het volgende:
Dus je zoekt gewoon zo'n Ghetto Hoochie?
Dit vind ik ook wel okay hoor. Dat graatmagere hoeft van mij niet, hou wel van vrouwelijke rondingen. Als het maar in proportie is.quote:
ff tellen, hoofd 4 kilo... tieten 25, kont 35.... dan zit je al op 64!!!quote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik denk dat het ultieme voorbeeld toch wel Vida Guerra is.![]()
[afbeelding]
Ze heeft vrij grote, gespierde bovenbenen/dijen. Zit je alweer op de 80quote:Op zondag 1 april 2007 15:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ff tellen, hoofd 4 kilo... tieten 25, kont 35.... dan zit je al op 64!!!
omg, 1 tiet is mijn hele lijf!!!! meer dan dat nogquote:
Zo...built to lastquote:Op zondag 1 april 2007 16:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dus jij denkt dit te kunnen handelen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet je was pas intrigerend is? Hoe ze erin is gekomenquote:Op zondag 1 april 2007 16:02 schreef milagro het volgende:
[..]
omg, 1 tiet is mijn hele lijf!!!! meer dan dat nog![]()
intrigerend
I second thatquote:Op zondag 1 april 2007 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo...built to last
Dat vind ik toch een beetje formaat "reus". Niet mijn smaak
Zo, die kijkt boos.quote:
Ik zou er inderdaad geen ruzie mee zoeken.quote:Op zondag 1 april 2007 16:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zo, die kijkt boos.En die heeft geen airbags nodig......
quote:Op zondag 1 april 2007 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je was pas intrigerend is? Hoe ze erin is gekomen
Ik denk dat ze mager in is gestapt, 3 jaar heeft gegeten en er zo uitzag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |