En, hoe beviel het? Het schijnt best interessant te zijn, met een museum enzo... dat heb ik alleen gemist toen ik er donderdag 8 uur zat.quote:Op maandag 2 april 2007 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
Chicago.
Daar ben ik in September nog gestrand
shit daar ben ik nog geweest had het dus moeten wetenquote:Op maandag 2 april 2007 15:14 schreef SaskiaR het volgende:
Teun +1
Nou..we hebben er een uur of 3 over gedaan om omgeboekt te worden voor de volgende dag en het voor elkaar te boxen dat de maatschappij een hotel betaalde. Aangezien het een koppelvlucht was die we gemist hadden waren we al erg moe.quote:Op maandag 2 april 2007 15:15 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
En, hoe beviel het? Het schijnt best interessant te zijn, met een museum enzo... dat heb ik alleen gemist toen ik er donderdag 8 uur zat.
Whehe ik zie serieus nu pas dat Jojo een man isquote:
Das vrij laat jaquote:Op maandag 2 april 2007 15:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Whehe ik zie serieus nu pas dat Jojo een man is![]()
![]()
![]()
Ik was al bang dat je dat niet bedoeldequote:Op maandag 2 april 2007 15:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Klopt, die hebben hun naam daarvan afgeleid
Maar ik vroeg wat is een Incubus
Mwah, niet echt en ook geen heksquote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef SaskiaR het volgende:
een soort zombie?
Wat voor een demon en wat doet ie?quote:Op maandag 2 april 2007 15:44 schreef KneusTeun het volgende:
demon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |