Wie dan nog meer behalve Zaari?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:13 schreef methodmich het volgende:
De Marokkaanse goalie van FC Den Bosch, Brahim Zaari, zit in de voorselectie van de nationale ploeg! Dat is toch wel een vermelding waard in dit topic. Best bijzonder als hij zou debuteren, zo vaak krijgt een club uit de eerste divisie geen international. Al heeft Den Bosch er al twee lopen momenteel.
Oh, Mäenpää en Zaari? Ik dacht dat ie bedoelde dat er náást Zaari nog twee waren.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Maenpaa (Finland) ook een keeper. (Toevallig?)
Marokkanen kunnen niet samenspelen, ze zijn te balverliefdquote:Op maandag 16 februari 2009 15:16 schreef msnk het volgende:
Grote teams/namen in de OP. Waarom komt de nationale elftal niet van de grond
Ja, dat is waar. Toch kiezen de beste spelers niet altijd voor het beste land. Boussouffa bijvoorbeeld had makkelijk met Oranje meegekund (van Basten had destijds ook interesse in hem geloof ik). Het is vaak meer een gevoelskwestie, dan een kwestie van sportief succes.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:41 schreef thewishmaster het volgende:
Marokko heeft ook wat goede spelers verloren doordat ze voor Nederland kozen, zoals Boulahrouz en Afellay.
Tja, krijg je er van als je hier geboren wordt en vanuit den vreemden een paspoort krijgt toegestuurd. Alles leuk en aardig, maar het blijft verweggistan.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:41 schreef thewishmaster het volgende:
Marokko heeft ook wat goede spelers verloren doordat ze voor Nederland kozen, zoals Boulahrouz en Afellay.
Dat klopt ook, namelijk Diangi Matusiwa voor Angola.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:39 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Oh, Mäenpää en Zaari? Ik dacht dat ie bedoelde dat er náást Zaari nog twee waren.
Ohja natuurlijk!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat klopt ook, namelijk Diangi Matusiwa voor Angola.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |