abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2007 @ 16:12:47 #51
159022 AminBen
El Maestro
pi_48008041
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:30 schreef methodmich het volgende:
Kissi gaat de rest van het seizoen alsnog profvoetbal spelen, volgens VI.nl.

Hij gaat weer in Bulgarije voetballen.
Scheen dat hij ook niet zo geliefd was daar. Van Verbeek heb ik harde woorden gelezen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:34:45 #52
159022 AminBen
El Maestro
pi_48431258
Over een maand speelt Jong Nederland tegen Jong Marokko. Kunnen we die ook eens bekijken. Niet zo lang geleden gaven ze een 4-1 voorsprong weg tegen de leeftijdgenoten van Belgie.

Overigens zal het 17-jarig supertalent Adel Taarabt(afgelopen transferperiode naar de Spurs gegaan waar er ook interesse was van Chelsea en Arsenal) helaas niet voor Marokko spelen, hij heeft voor Frankrijk gekozen.
pi_48431490
Gaat lekker bij Marokko. Zo'n beetje de helft van de jeugd weet niet of hij voor Marokko of voor een ander land gaat spelen.
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:20:53 #54
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_48801788
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:17 schreef AminBen het volgende:

[..]

Keeperpositie is al jaren een probleem, nu is het Tarik Jarmouni, ongelofelijke blunderkeeper

[afbeelding]
Dat valt toch wel mee? Hij is in ieder geval vele malen beter dan amateurkeeper Benzekri. Met een andere keeper waren we verder gekomen destijds. Er stond een goed elftal nl.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:21:56 #55
13462 BansheeBoy
pi_48801812
quote:
Op zondag 1 april 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
Ook de zaterdaghoofdklasse Marokkanen mogen niet achterblijven!
Rachid Zenzen ken ik persoonlijk. Ex Dordt'90, hele goede voetballer, zeker in de zaal. Zijn broertje mag er ook zijn, heerlijk technisch.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:24:54 #56
13462 BansheeBoy
pi_48801872
In mijn ogen is Jawad Zaïri één van de spelers met ongelofelijk veel talent maar om wat voor reden dan ook de wereldtop nooit zal halen, terwijl ik hem absoluut niet vindt onderdoen voor een Robben of van Persie.

Ik had hem graag bij Ajax gezien.
²
pi_48803065
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Rachid Zenzen ken ik persoonlijk. Ex Dordt'90, hele goede voetballer, zeker in de zaal. Zijn broertje mag er ook zijn, heerlijk technisch.

²
Da's Mohamed Zenzen toch, broertje?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_48803070
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee? Hij is in ieder geval vele malen beter dan amateurkeeper Benzekri. Met een andere keeper waren we verder gekomen destijds. Er stond een goed elftal nl.

²
Sinds Badou Zaki is het nooit meer wat geweest met keepers. Zairi heeft idd veel talent, dat zei ik eerder ook al. Toen hij bij Sochaux speelde en Ronaldinho bij PSG was hij echt niet minder hoor. Hij heeft er veel te weinig uit gehaald, want van iemand die nu als 25-jarige bij de nummer laatst in Frankrijk speelt kan je niet veel meer verwachten.

Trouwens, iemand die weet waar Mounir el Hamdaoui staat in zijn herstel? Voordat hij zijn kruisband afscheurde had hij in dat handje vol wedstrijden bij WillemII echt indruk gemaakt.
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:05:46 #59
13462 BansheeBoy
pi_48813208
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

Da's Mohamed Zenzen toch, broertje?
Klopt. Volgens mij voetbalt hij bij RCD in Dordrecht.

²
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:07:36 #60
13462 BansheeBoy
pi_48813264
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:16 schreef AminBen het volgende:

Trouwens, iemand die weet waar Mounir el Hamdaoui staat in zijn herstel? Voordat hij zijn kruisband afscheurde had hij in dat handje vol wedstrijden bij WillemII echt indruk gemaakt.
Klopt als een bus. Die jongen heeft alles om een grote te worden. Maar heeft pech of maakt de verkeerde keuzes. Snap niet dat Feyenoord hem niet heeft gehaald.

Ik heb een keer tegen hem op straat gespeeld. Heerlijk explosief en snel!

²
pi_48865606
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Klopt. Volgens mij voetbalt hij bij RCD in Dordrecht.

²
Inderdaad. Gisteren gepromoveerd naar de tweede klasse zondag, ten koste van IFC.

De vedette van RCD is Louis Laros.
www.thuisuiteten.nl
pi_48865696
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Klopt als een bus. Die jongen heeft alles om een grote te worden. Maar heeft pech of maakt de verkeerde keuzes. Snap niet dat Feyenoord hem niet heeft gehaald.

Ik heb een keer tegen hem op straat gespeeld. Heerlijk explosief en snel!

²
Daar zeg je het al.
  Trouwste user 2022 maandag 30 april 2007 @ 23:45:45 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_48876462
Waren alle leeftijdsgenoten van Affelay maar zo verlegen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 30 april 2007 @ 23:48:32 #64
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48876538
ze zijn niet zo spreekzaam he...
pi_48876695
quote:
Op maandag 30 april 2007 16:40 schreef methodmich het volgende:

[..]

Inderdaad. Gisteren gepromoveerd naar de tweede klasse zondag, ten koste van IFC.

De vedette van RCD is Louis Laros.
Houdt hij het een hele wedstrijd vol nog? Mooie voetballer was dat.

(ik weet het, hij is geen Marrokkaan, ben even benieuwd)
That's all folks!
pi_48893908
quote:
Op maandag 30 april 2007 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Houdt hij het een hele wedstrijd vol nog? Mooie voetballer was dat.

(ik weet het, hij is geen Marrokkaan, ben even benieuwd)
Oh ja hoor, Laros houdt het op dat niveau nog moeiteloos uit. Hij is zelfs blij dat ze steeds hoger gaan spelen (begon in de vierde klasse met RCD), want dan zijn de tegenstanders wat minder schopperig. Zeker in de 4e klasse zondag kom je wel eens van die gezellige bierbuiken tegen centraal achterin, die dan denken "hee da's een ouwe prof" en dan flink de beuk erin gooien.
www.thuisuiteten.nl
pi_48928505
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Hte nationale elftal is een lachtertje...

Net als de vermoedelijke keuze van Aisatti trouwens..
Die kiets echt niet voor Marokko of er moet een wonder gebeuren.
pi_54655939
een hele grote kick, want vanavond speelt Marokko in een volgepakt St.Denis tegen Frankrijk

Frankrijk speelt met een B-elftal (ze hebben een veel belangrijkere wedstrijd tegen Oekraïne op komst), maar met de spelers die Henri Michel heeft opgeroepen moet worden verwacht dat zij winnen. Abdelkrim Kissi (ex-Heerenveen, nu Cyprus) zit er bijvoorbeeld bij terwijl El Ahmadi niet eens is opgeroepen Al valt voor dat laatste wel wat te zeggen, hij speelt met Jong Marokko een belangrijke kwalificatiewedstrijd voor de OS uit bij Botswana, samen met oa Maaroufi(Inter), ElZhar (Liverpool), Benjelloun(Hibernian), Hermach(Lens), Chihi(1.FC Köln) en Rabeh(Levski Sofia).

Frankrijk : Landreau, Clerc, Thuram, Gallas, Evra, Makelele, L. Diarra, Govou, Rothen, Nasri, Benzema

Marokko : Lamyaghri, Chretien, Ouaddou, Alioui, Kaddouri, Kharja, Safri, Kissi, Sektioui, Hadji, Chamakh

Mbark en El Karkouri zijn geblesseerd.

Dit is trouwens die laatste keer dat het team bijeenkomt(er wordt wel nog volgende week tegen Senegal geoefend) voor de Africa Cup, die voor Marokko op 21 januari begint met een wedstrijd tegen Namibië in Accra.

Groep A;

- Ghana
- Guinee
- Namibië
- Marokko
pi_54657806
quote:
Op zondag 1 april 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
Ook de zaterdaghoofdklasse Marokkanen mogen niet achterblijven!

Dus houd in dit topic ook alles bij over Jihad Azzagari (ASWH),
Die speelt dus inmiddels voor Jong Utrecht. Toch een opmerkelijke move!
www.thuisuiteten.nl
pi_54657819
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:

Geen Marokkanen in de Hoofdklasse C volgens mij, niet heel opvallend.
Die ene stevige toch, die Zaki?
www.thuisuiteten.nl
pi_54671404
France 2-2 Morocco (Highlights)

Eindelijk eens een goede wedstrijd van Marokko, die gelijkmaker aan het eind was volkomen verdiend! Nasri liet wel zijn klasse zien bij de 2 goals, maar die hadden ook voorkomen kunnen worden. Eigenlijk was iedereen bij Marokko behalve Chamakh(again), de keeper Lamyaghri, Kissi en invaller Boukhari goed bezig. Vooral:

Bassir - Alsmaar opkomend als rechtsback, Rothen was ook nergens. Speelt trouwens net als Hadji voor de Franse nummer 2 Nancy
Sektioui - Speelt super; wat een contrast met een paar maanden geleden
Alloudi - In 24 minuten 3x zoveel laten zien als Chamakh de 66 daarvoor. Was een sensatie bij Raja Casablanca en is toen, zoals vele andere toppers in de Marokkaanse competitie, naar het Midden-Oosten gelokt (3 maanden voor een paar ton gehuurd). Versterking voor iedere subtopper in Europa, Galatasaray en PSG hebben interesse.
Rbati - Zelfde verhaal Alloudi. Speelde verdedigend erg sterk.
pi_54671668
Die keeper !!!
Die nr. 12 lijkt me wel een aardige voetballer. Is dat die Alloudi?
pi_54671915
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 13:03 schreef Fides het volgende:
Die keeper !!!
Die nr. 12 lijkt me wel een aardige voetballer. Is dat die Alloudi?
Jup Hier in duel met Reyna tegen de VS in mei van vorig jaar:

De nieuwe shirts vind ik veels te strak

pi_54688248
Alle in Nederland geboren Marokkanen op Boula na mogen van mij lekker voor Marokko kiezen

Ik zal ze niet missen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54696221
Je was toch zo wild van Afellay? Of ben je alweer van gedachten veranderd ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')