Uiteraard.quote:
Boogerd reed op zich best hard de laatste paar kilometer op kop.quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
2 dagen na elkaar hetzelfde. Weer die ene die altijd wint en na een leuke koers laten de meesten zich gewillig afslachten door iemand van wie ze weten dat ie sneller is zonder zelf iets te proberen.
Het voorjaar is pas net begonnenquote:Op zondag 1 april 2007 17:23 schreef Leatherface het volgende:
Freire wint voor de 3e keer op rij.
Het voorjaar is met een klassieker en een semi-klassieker al zeer geslaagd voor Rabobank.
Itt gister was het vandaag meer niet kunnen ipv niet doen. Ik denk niet dat iemand nog harder kon rijden dan Boogerd, laat staan vervolgens van hem weg te rijden. Alleen Nuyens had nog een behoorlijke eindspurt, maar Freire was toch wel overduidelijk de beste.quote:Op zondag 1 april 2007 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
2 dagen na elkaar hetzelfde. Weer die ene die altijd wint en na een leuke koers laten de meesten zich gewillig afslachten door iemand van wie ze weten dat ie sneller is zonder zelf iets te proberen.
Hij reed wel Leukemans voorbij (die volgens de Belgen fantastisch, geweldig, ongelofelijk goed en superieur reed...).quote:
Dat hoefde ook niet echt, zo lang andere rappe mannen maar werden gelost en er niemand meer kon ontsnappen in de laatste kilometer.quote:
Dat is toch vooral de verdienste van Boogerd...quote:Op maandag 2 april 2007 18:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wel dom van Kirchen en consorten om zo naar de slachtbank te rijden met Freire in je groep..
Vooral de laatste paar kilometer, hoe hij op de slotklim nog hard doortrok. Als die anderen nog hadden gekund, hadden ze vast wel wat geprobeerd.quote:Op maandag 2 april 2007 18:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is toch vooral de verdienste van Boogerd...
Leukemans heeft toch mooi geprobeerd en dat leek me de minst sterke van het kliekje. Als Nuyens of Kirchen op dezelfde plaats gingen, dan wil ik nog wel eens zien of Boogerd dat in zijn eentje dichtkrijgt en hij dan nog genoeg overheeft om tot aan de finish te blijven sleuren.quote:Op maandag 2 april 2007 21:24 schreef Wombcat het volgende:
Het is altijd wel makkelijk roepen dat ze zich zo makkelijk naar de slachtbank laten rijden, maar je moet ook nog maar harder kunnen fietsen. Dat is niet altijd zomaar gedaan.
Als is altijd zo mooi hequote:Op maandag 2 april 2007 21:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Leukemans heeft toch mooi geprobeerd en dat leek me de minst sterke van het kliekje. Als Nuyens of Kirchen op dezelfde plaats gingen, dan wil ik nog wel eens zien of Boogerd dat in zijn eentje dichtkrijgt en hij dan nog genoeg overheeft om tot aan de finish te blijven sleuren.
Bij Nuyens wel, bij Kirchen nietquote:Op maandag 2 april 2007 21:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Leukemans heeft toch mooi geprobeerd en dat leek me de minst sterke van het kliekje. Als Nuyens of Kirchen op dezelfde plaats gingen, dan wil ik nog wel eens zien of Boogerd dat in zijn eentje dichtkrijgt en hij dan nog genoeg overheeft om tot aan de finish te blijven sleuren.
Ja, ik had gedacht dat 'ie wel zou stilvallen in de laatste kilometer, maar dat deed 'ie dus niet.quote:Op maandag 2 april 2007 21:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als is altijd zo mooi he
Ik had er eerlijk gezegd een hard hoofd in, totdat ik Boogerd op dat laatste heuveltje zag poefen, wat ging die hard zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |