In sommige streken van België werkt het internet nog op gas en steenkolen hé ...quote:Op zondag 1 april 2007 15:34 schreef du_ke het volgende:
Die site van de organisatie is wel erg kansloos. Op zondagmiddag in elkaar geknutseld denk ik.
Cycling.tv werkt toch perfect wereldwijd ?quote:
Ik dank Uquote:Op zondag 1 april 2007 15:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, er is een livestream : http://www.cycling.tv
Het werkt wel maar is zwaar lelijk, ik kijk wel op de TVquote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Cycling.tv werkt toch perfect wereldwijd ?
Duh, je kijkt altijd beter op tv, maar als je alleen internet ter beschikking hebt werkt het perfect.quote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Het werkt wel maar is zwaar lelijk, ik kijk wel op de TV
Jawel maar de TV staat hier in andere kamer, ik hoor nu dus alleen geluid en geen beeld, vandaar.quote:Op zondag 1 april 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Duh, je kijkt altijd beter op tv, maar als je alleen internet ter beschikking hebt werkt het perfect.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:48 schreef Sjiznit het volgende:
Al wat interessants gebeurd?
Startgeld incashenquote:Op zondag 1 april 2007 16:20 schreef icebliss het volgende:
Bettini stapte na 13 km al uit koers toch? Moet vanavond nog flink door en kwam alleen even zijn regenboog showen ofzo![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |