Tuurlijk. Zo'n limo houd wel een vliegtuig tegenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:23 schreef Resonancer het volgende:
En de SS, lijkt ook alle protocollen te vergeten, na de 2de crash blijft hij ook zitten ipv in veilgheid gebracht te worden. In zijn limo was hij i.i.g veiliger dan in die school.
Mja, met aanpassen en vermeten worden die theorien wel passend gemaakt ja...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:08 schreef Lambiekje het volgende:
Ja én wij zijn ook geen experts. En bovendien, we hebben geen vaste Theorie wat de officiele gelovers wel hebben. We hanteren een theorie die beter, precieser, nauwkeuriger past op de circumstantial evidence en timeline afgemeten aan het gedragverleden van de regeringen.
Dat is jouw mening.quote:Het probleem met NIST/FEMA/ComissionRapport het levert NIET de output wat er aan circumstantial evidence en aan timeline bekend is.
Weer een boel rookgordijnen zonder onderbouwing....quote:Jy zou het wel erg vinden van zoveel doden (3000) door de terroristen. Maar dat WHO het gebied vrijgeeft uitnaam van de regering 3 dagen na aanslagen, ondanks dat er nog zeer kwalijke chemicalen rondzweven. Eerste-uur hulpverleners was het verboden om mondmaskers te dragen dat zou te angstaanjagend zijn. Waardoor die gehele ploeg doodziek is. Is daar eigenlijk wel een knap excuus voor afgegeven. Waarom is er dus gelogen over de chemicalien in de lucht? Het is wel van degelijk belang hoe er in het leden gehandeld is en of er leugens gebruikt zijn. En waarom zou een regering nu op eens wel goudeerlijk zijn. ?? Eigenlijk is dat nog kwalijker dan die arabiertjes?
Er zullen in het officele verhaal vast wel een paar fouten zitten, dat is onvermijdelijk bij zoiets als dit. Ik kom in de onofficiele verhalen veel meer fouten tegen.quote:
Vraag: jy gelooft dus alles wat het Commission Rapport heeft verkondigd als Officieel verhaal? En zo nee. Wat geloof jy niet of heb je (sterke) twijfels over van het officiele verhaal.
Omdat er geen Westerse regeringen zijn die eventjes 3.000 mensen vermoorden.quote:En zo ja. Waarom geloof je in die eerlijkheid van de regering terwijl keer op keer regeringen blijken te liegen over zaken in en vanalles en nog wat in doofpotten stoppen.
Zoals ik al eerder heb gezegd, maar je leest blijkbaar maar de helft..., is die CNN reporter maar één voorbeeld van alle fouten die door de complot gelovers in de wereld worden geslingerd.quote:En nog een vraag. Wat heb je nou steeds over die CNN reporter? Die heb je TOTAAL niet nodig om te zien dat er haken en ogen zitten aan het Pentagon verhaal. Ik heb zo'n idee dat niemand het pentagon op die uitspraak heeft hangen ?!
Als je het over "napapegaaien" hebt...quote:Op donderdag 5 april 2007 00:38 schreef TeenWolf het volgende:
geforceerd de onschuld zelve uitgehangen.......viel erg op..
ik weet niet waar je het over hebt kerel, ik heb het over Bush, dat hij TE HARD zijn best heeft gedaan om niet te laten zien alsof hij van alles afwist.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je het over "napapegaaien" hebt...
Tja, gezegend met deze kennis kun je niet anders, dan een "debunk-standpunt" in nemen...quote:Op donderdag 5 april 2007 00:39 schreef calvobbes het volgende:
Omdat er geen Westerse regeringen zijn die eventjes 3.000 mensen vermoorden.
[..]
Nee man, die bush is een typische cowboy amerikaan met het verstand van een aap. Dat zie je al door hem te zien. En ook zijn reactie in die klas is typerend voor bush, hij wil als een stoere cowboy zich niet laten kennen en houdt zich groot, wil cool en in control blijven. JUIST door al dan niet lichtelijk in paniek te raken zou hij z'n zwakke kant laten zien, iets wat hij nevernooit niet zou willen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt kerel, ik heb het over Bush, dat hij TE HARD zijn best heeft gedaan om niet te laten zien alsof hij van alles afwist.
Daardoor viel hij juist door de mand, als hij in lichte paniek was geraakt of een beetje was geschrokken dan was het veel geloofwaardiger.
Lach maar hoor..., ik ben echt niet de enige die dat vindt.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zo'n limo houd wel een vliegtuig tegen
http://en.wikipedia.org/wiki/Philip_H._Melansonquote:Philip Melanson, author of a book on the Secret Service, comments, "With an unfolding terrorist attack, the procedure should have been to get the president to the closest secure location as quickly as possible, which clearly is not a school. you’re safer in that presidential limo, which is bombproof and blastproof and bulletproof.… In the presidential limo, the communications system is almost duplicative of the White Hous -he can do almost anything from there but he can’t do much sitting in a school." [St. Petersburg Times, 7/4/2004]
http://www.sptimes.com/20(...)__fiction__Bus.shtml
En daarom ben jij ook geen president.quote:Waarom zou Bush de vermoorde onschuld gaan spelen als die vanaf minuut 1 ook de reddende president had kunnen spelen?
Als je dan toch alles vooraf weet, ga je je zelf niet in een positie zetten waardoor iedereen je juist als dombi afschilderd. Een beetje in een boekje zitten lezen op het moment dat je land aangevallen wordt... Nee daar zou ik ook voor kiezen als ik weet wat er gaat gebeuren
Maar vervolgens dus wel alle hulpverleners ziek maken door vrij vroeg gebied ground zero vrij geven zodat Wallstreet weer open kon.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mja, met aanpassen en vermeten worden die theorien wel passend gemaakt ja...
[..]
Dat is jouw mening.
[..]
Weer een boel rookgordijnen zonder onderbouwing....
[..]
Er zullen in het officele verhaal vast wel een paar fouten zitten, dat is onvermijdelijk bij zoiets als dit. Ik kom in de onofficiele verhalen veel meer fouten tegen.
[..]
Omdat er geen Westerse regeringen zijn die eventjes 3.000 mensen vermoorden.
[..]
Je moet jezelf eens inlezen in de afrika problematiek. Ook hier weer kom je met allerlei aannames en veronderstellingen zonder dat je de naad van de kous weet. Je slaat de plank volkomen mis met de opvattingen die je laat zien. Hoe meer ik van je lees hoe vanzelfsprekender ik het vind dat je in complotten geloofd. Je leeft in je eigen fantasiewereld.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar vervolgens dus wel alle hulpverleners ziek maken door vrij vroeg gebied ground zero vrij geven zodat Wallstreet weer open kon.
Wel 10.000 troepen naar Irak sturen. DU-munitie. Er zijn meer doden door gelogen Irak-oorlog dan die zeer weinig aanwezige in het WTC.
Dus de staat is wel degelijk in staat eigen mensen te vermoorden. Daar draaien ze geen hand voor om.
Die westerse regeringen vertikken het om iets goeds op te zetten voor Afrika. dat laten ze verrekken. Geld geven is klinklare onzin want iedereen weet dat daar toch alleen maar wapens van worden gekocht.
nee onze westerse regeringen zijn geen heilige boontjes.
Hoe kon Amerika nu weten dat er alleen vliegtuig-terreur zou worden uitgevoerd. Tenminste als je uit gaat van dat de regering van niets wist. Er zou toch ook een arabier in de bosjes kunnen zitten met eeen bazooka. Dan is een school ZEER zeker niet veilig. De presidential limo heeft in iedere geval wel meer veiligheid en heeft bovendien alle hitech communicatie middelen en dat heeft tevens de school ook niet. Doordar Bush niet verplaatst is naar de dichtst bijzijnde veilige plaats kan je er bijna van uitgaan dat er voorkennis is.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zo'n limo houd wel een vliegtuig tegen
Waarom zou Bush de vermoorde onschuld gaan spelen als die vanaf minuut 1 ook de reddende president had kunnen spelen?
Als je dan toch alles vooraf weet, ga je je zelf niet in een positie zetten waardoor iedereen je juist als dombi afschilderd. Een beetje in een boekje zitten lezen op het moment dat je land aangevallen wordt... Nee daar zou ik ook voor kiezen als ik weet wat er gaat gebeuren
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe kon Amerika nu weten dat er alleen vliegtuig-terreur zou worden uitgevoerd. Tenminste als je uit gaat van dat de regering van niets wist. Er zou toch ook een arabier in de bosjes kunnen zitten met eeen bazooka. Dan is een school ZEER zeker niet veilig. De presidential limo heeft in iedere geval wel meer veiligheid en heeft bovendien alle hitech communicatie middelen en dat heeft tevens de school ook niet. Doordar Bush niet verplaatst is naar de dichtst bijzijnde veilige plaats kan je er bijna van uitgaan dat er voorkennis is.
Het maakt niet uit hoe je het ziet of wat voor standpunt. Het is een verdacht makende move om in die klas een boekje over een geit te lezen terwijl land in terreur is.
quote:Op donderdag 5 april 2007 00:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Pas zei je nog dat mensen zo ontzettend dom zijn. Wat is het nou?
Ja dat heeft Condoleezza Rize gezegt. weet je nog.! Ze wisten van niks. Als we dus het officiel verhaal moet geloven.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:30 schreef haaahaha het volgende:
[..]wat bedoel je dat de us regering van niks wist? Er was een dreiging, de us regering was op de hoogte van de dreiging, alleen er waren geen concrete signalen bekend waardoor de us regering in het ongewisse was wat betreft de type dreiging. Voorafgaand aan de 9/11 gebeurtenissen was de us al in een strijd verwikkeld met al queda.
kijk als jy dus zegt dreiging en men wist de preciese plannen niet van terroristen. Dan is dus in de school blijven de MEEST foute keuze die er gemaakt kan worden.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:30 schreef haaahaha het volgende:
[..]wat bedoel je dat de us regering van niks wist? Er was een dreiging, de us regering was op de hoogte van de dreiging, alleen er waren geen concrete signalen bekend waardoor de us regering in het ongewisse was wat betreft de type dreiging. Voorafgaand aan de 9/11 gebeurtenissen was de us al in een strijd verwikkeld met al queda.
Zie mijn post hier boven over hoe ik denk dat bush is en waarom hij daar zo bleef zitten.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kijk als jy dus zegt dreiging en men wist de preciese plannen niet van terroristen. Dan is dus in de school blijven de MEEST foute keuze die er gemaakt kan worden.
Jouw mening.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
Ze wisten alles tot op de letter nauwkeurig. En niet aankomen met van ze wisten alleen vage beweringen. Dat is gewoon pertinent NIET waar.
Tuurlijk. Zoals ik al zei, alles wat anders gaat dan mensen verwachten is een teken voor een complot.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:12 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe kon Amerika nu weten dat er alleen vliegtuig-terreur zou worden uitgevoerd. Tenminste als je uit gaat van dat de regering van niets wist. Er zou toch ook een arabier in de bosjes kunnen zitten met eeen bazooka. Dan is een school ZEER zeker niet veilig. De presidential limo heeft in iedere geval wel meer veiligheid en heeft bovendien alle hitech communicatie middelen en dat heeft tevens de school ook niet. Doordar Bush niet verplaatst is naar de dichtst bijzijnde veilige plaats kan je er bijna van uitgaan dat er voorkennis is.
Vertel eens, wat er ontbreekt er in deze aan mijn kennis?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:09 schreef Orwell het volgende:
[..]
Tja, gezegend met deze kennis kun je niet anders, dan een "debunk-standpunt" in nemen...
Jawel, bush had meteen een machinegun uit z'n koffer moeten pakken en ten strijde moeten gaan!!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zoals ik al zei, alles wat anders gaat dan mensen verwachten is een teken voor een complot.
"Ow het regende die dag eventjes, dat gebeurd anders nooit! Het is een complot!".
Stond die limo in het klaslokaal of moest Bush nog een paar meter door de open lucht lopen? Als die eerder uit dat lokaal gaat, stelt die zich meer bloot aan een aanslag dan wanneer die op een plaats blijft die gecontroleerd is door de secret service....
En Bush is in die situatie niet de enige die beslissingen moet nemen hoor. Het is niet zo dat hij dan de enige is die op kan treden tegen de aanslagen of de gevolgen op kan lossen...
quote:On Oct. 4, 1998, the carrier aircraft was spotted flying over Salt Lake City at about 2:35 p.m. local time.
For whatever reason, top military space commanders apparently have never been "briefed-in"--never told of the Blackstar system's existence--even though these are the "warfighters" who might need to employ a spaceplane in combat. Consequently, the most likely user is an intelligence agency. The National Reconnaissance Office may have played a role in the program, but former senior NRO officials have denied any knowledge of it.
One Pentagon official suggests that the Blackstar system was "owned" and operated by a team of aerospace contractors, ensuring government leaders' plausible deniability. When asked about the system, they could honestly say, "we don't have anything like that."
http://www.aviationweek.com/aw/generic/story_generic.jsp?channel=awst&id=news/030606p1.xml
quote:Army: Doubting Official 9/11 Story Is 'Disloyal To The United States'
Forty-one-year-old Sergeant First Class Donald Buswell is a hero. Having served over 19 years in the United States Army, Buswell has seen a lot of terrain.
I say Occums razor is the best way to deduce this 'day of infamy'; if you weigh all options, do some simple studying you will see 911 was clearly not executed by some arabs in caves with cell phones and 3 day old newspapers! I mean how are Arabs benefiting from pulling off 911? They have more war, more death and dismal conditions, so, how did 911 benefit them? Answer: It didn't. So, who benefited from 9-11? The answer is sad, but simple; The Military Industial [sic] Complex.
It's not a paranoid conspiracy to think there are conspiracies out there...and, it's not Liberal Lunacy either, nor is it Conservative Kookiness! People, fellow citizens we've been had! We must demand a new independent investigation into 911 and look at all options of that day, and all plausabilities [sic], even the most incredulous theories must be examined.
http://www.lonestaricon.com/absolutenm/anmviewer.asp?a=426
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:26 schreef mouzzer het volgende:
Was the Death Star Attack an Inside Job?
En zo lokken we weer een spelletje bekvechten uit wie het meest "incompetent redeneert"...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:49 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je moet helaas wel slim zijn om de relevantie van dat artikel te begrijpen. het is dus een loze poging bepaalde mensen te wijzen op hun incompetente manier van redeneren
I beg to differ.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:37 schreef gorgg het volgende:
[..]
Zo dik was de core trouwens niet:
[afbeelding]
lol grappig, dat zelfde plaatje is al vaker langsgekomen. Verschil is alleen dat er toen juist door complotgelovers het tegenovergestelde werd gesteld.quote:
Moet dit dik voorstellen?quote:
Heel herkenbaar jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:49 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je moet helaas wel slim zijn om de relevantie van dat artikel te begrijpen. het is dus een loze poging bepaalde mensen te wijzen op hun incompetente manier van redeneren
het grappige is dat het er niet eens zozeer aan toe doet hoe groot die brand is. 'groot' of 'klein' zijn alleen maar woorden die de mate van de brand aangeven. het gaat erom als die brand groot genoeg was om een kritiek aantal balken dusdanig te verzwakken dat een collapse onvermijdelijk werd. als een relatief kleine brand dit kan bewerkstelligen, is die brand groot genoeg. doet er verder niet aan toe of de hele verdieping in de fik stond of nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:18 schreef calvobbes het volgende:
http://www.911myths.com/WTC7_Smoke.avi
En Lambiekje maar volhouden dat het een klein brandje in WTC7 was....
preciesquote:
Je merkt aan veel complotgelovers dat het uiterlijke veel meer van betekenis is. Zoals de uiterlijke reactie van bush toen hij in het oor kreeg gefluisterd dat de us aangevallen werd, hier de kern van de wtc, de branden, de vliegtuigen. Dus niet zozeer de kennis is van betekenis bij de onderbouwing van het complot, maar de uiterlijke schijn. Helaas valt in veel gevallen het logisch denken ook nog weg, de weg is vrij om de meest vreemde complotten de wereld in te helpen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:23 schreef Cyclonis het volgende:
maakt ook niet uit hoe dik die core was. het gaat erom hoe sterk hij was. zoals alle structuren was hij sterk genoeg om het gebouw te dragen + in staat zijn veel voorkomende situaties op te vangen, zoals een aardbeving, en dus zelfs de inslag van een vrij groot vliegtuig. hij heeft de inslagen van die vliegtuigen ook goed verduurd dus dat was prima. uiteindelijk kom je echter naar beneden aangezien de core van staal is, en staal verzwakt onder hitte.
kijk maar naar het buitenste deel van het Windsor gebouw waar de stalen delen het volledig hebben begeven.
stomme voorbeeldjes zoals een stalen kachel die niet instort geven alleen maar blijk van je eigen lage intilligentie, aangezien een kachel niet eens tot in de buurt van zijn draagkrachtlimiet wordt belast
Voorlopig heb ik jou nog niet 1 van de eerder door mij geposte "overheidsleugens" zien ontkrachten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:40 schreef calvobbes het volgende:
Ik kom ook steed vaker tegen dat complot gelovers maar de helft van de tekst lezen. Zoals bij die CNN verslaggever. Die heeft veel meer gezegd dan "ik zie geen bewijs dat hier een vliegtuig in is gevlogen" dat er daarvoor en daarna nog veel meer gezegd is vergeten ze erbij te melden.
Zo heeft Silverstein ook wel heel wat meer gezegd dan "pull it". En zijn er filmpjes over het neerhalen van WTC ingekort door complotgelovers.
En toch telkens blijven roepen dat de overheid loopt te liegen en bedriegen....
Ow ik steek daar niet meer zoveel moeite in. Sommige mensen willen de waarheid niet zien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:28 schreef Resonancer het volgende:
Voorlopig heb ik jou nog niet 1 van de eerder door mij geposte "overheidsleugens" zien ontkrachten.
deze smiley dekt de lading van mijn reactie :quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:35 schreef calvobbes het volgende:
Ik zie trouwens nergens bewezen overheidsleugens.... Waarom zou ik iets moeten gaan ontkrachten dat niet eens bewezen is?
Zoals gebruikelijk, veel roepen, niks bewijzen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:16 schreef Resonancer het volgende:
deze smiley dekt de lading van mijn reactie :![]()
Je hebt niet eens de moeite genomen om die leugens te bekijken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk, veel roepen, niks bewijzen.
Jij en anderen verspreiden zoveel verhalen dat het amper bij te houden is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:24 schreef Resonancer het volgende:
Je hebt niet eens de moeite genomen om die leugens te bekijken.
wij danken de psychiater voor zijn uitlegquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:04 schreef haaahaha het volgende:
Het is niet zo dat de verhalen die resonancer post aangeven dat de us regering fout is, nee, het zijn de verhalen die zijn vermoedens versterken dat de us regering fout bezig is. Nuance verschil. Hij spreekt dus niet vanuit een bepaalde waarheid, hij spreekt enkel vanuit zijn persoonlijke perspectie/vermoedens. Dus je (oa jij calvobbes) vecht door te reageren op resonancer tegen een droom/fabeltje/fantasie. Zoiets kun je nooit winnen.
Ho! Ik heb nooit gezegd dat WTC7 een klein vuurtje heeft. Bovendien Ik zie nog steeds geen inferno of dat er vuur is. Er is wat rook van meerdere verdiepingen. En wie zegt me dat ze niet gewoon rookmachines hebben gebruikt. Dit filmpje heeft mij totaal niet overtuigd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:18 schreef calvobbes het volgende:
http://www.911myths.com/WTC7_Smoke.avi
En Lambiekje maar volhouden dat het een klein brandje in WTC7 was....
Maar drie zinnen later wel...quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:25 schreef Lambiekje het volgende:
Ho! Ik heb nooit gezegd dat WTC7 een klein vuurtje heeft.
Wel een zeer creatieve reactie. "Ow er is wel veel rook, noujah, dan hebben ze er rookmachines neergezet". Gewoon wat roepen, waarom zou je ook maar iets bewijzen....quote:Waar ik op doel is Woman waving from impact area het is gewoon UIT. BASTA. Er is nooit een echte brand geweest. Het is zo ongelovelijk bullshit dat de WTC1/2 instortten. Er is nooit een inferno geweest alleen een leuke eenmalig explosie van de kerozine. Het vuur verhaal op 911 is zo nietszeggend en niet geloofwaardig.
Nee hoor. Ze hebben imo vaak zat gelogen. Maar jij overtuigd mij er niet van dat ze 911 hebben laten gebeuren omdat het hun goed uitkwam.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:33 schreef Lambiekje het volgende:
Dus Calvobbes: In jouw ogen heeft de US-regering en/of NL/EU-regering nog nooit gelogen ?!?!
Als een brand dat na een halfuurtje uitzich zelf uitgaat (tenminste de sprinklers zullen hun werk gewoon gedaan hebben. Noem ik geen ECHTE brand.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Maar drie zinnen later wel...
[..]
Wel een zeer creatieve reactie. "Ow er is wel veel rook, noujah, dan hebben ze er rookmachines neergezet". Gewoon wat roepen, waarom zou je ook maar iets bewijzen....
Ow hoe noem je dit dan als er nooit een echte brand was?
[afbeelding]
Pindakaas?
Brand die uitgaat? Jij hebt tot het instorten binnen in de WTC gebouwen kunnen kijken ofzo? Hoe weet jij zo zeker dat die brand is uitgegaan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:36 schreef Lambiekje het volgende:
Als een brand dat na een halfuurtje uitzich zelf uitgaat (tenminste de sprinklers zullen hun werk gewoon gedaan hebben. Noem ik geen ECHTE brand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |