abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2007 @ 12:56:11 #276
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48076753
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:37 schreef gorgg het volgende:

[..]

Zo dik was de core trouwens niet:
[afbeelding]
I beg to differ.

pi_48078045
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:56 schreef NorthernStar het volgende:
I beg to differ.

[afbeelding]
lol grappig, dat zelfde plaatje is al vaker langsgekomen. Verschil is alleen dat er toen juist door complotgelovers het tegenovergestelde werd gesteld.
pi_48080122
quote:

[..]

I beg to differ.

[afbeelding]
Moet dit dik voorstellen?
Het gaat volgens mij trouwens enkel over al die verticale balken in het midden (zo vreselijk dik zien die er toch niet uit). Dat zijn de core columns. Die 4 constructies op de middenhoeken zijn volgens mij maar tijdelijk om de kranen erop te ondersteunen. Dat blijkt imo toch alleszins uit de blueprints (dienen ze toch nog ergens voor ).

Of ze nu dik of niet waren, lijkt mij trouwens vrij irrelevant.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:04:42 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48082253
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:49 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

je moet helaas wel slim zijn om de relevantie van dat artikel te begrijpen. het is dus een loze poging bepaalde mensen te wijzen op hun incompetente manier van redeneren
Heel herkenbaar ja Ben alleen bang dat de boodschap niet aan zal komen bij de personen die hem het hardst nodig hebben.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_48082699
http://www.911myths.com/WTC7_Smoke.avi

En Lambiekje maar volhouden dat het een klein brandje in WTC7 was....
pi_48086084
ik had geen namen genoemd he

feit blijft dat sommige mensen gewoon heel loos aan het discussieren zijn. je bewijst niks door te praten als "het waren zulke grote sterke dikke stalen onsterfelijke kolommen, die gaan echt niet stuk door een ietsjepietsje piepiekleine miezerige pietleuterig vlammetje".

staal wordt gewoon zwakker als het verhit. op een gegeven moment houdt hij het gewicht niet meer van de structuur die hij moet dragen en valt het naar beneden. de impact van de massa boven is te groot voor de onderste delen om op te vangen en die vallen dus mee. zo klaar als een klontje wat mij betreft. ik heb echt geen mininukes, beamweapons en weet ik veel wat voor star trek fiction nodig om te verklaren wat er is gebeurd
An unstable system is a system that is not stable
pi_48086137
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:18 schreef calvobbes het volgende:

het grappige is dat het er niet eens zozeer aan toe doet hoe groot die brand is. 'groot' of 'klein' zijn alleen maar woorden die de mate van de brand aangeven. het gaat erom als die brand groot genoeg was om een kritiek aantal balken dusdanig te verzwakken dat een collapse onvermijdelijk werd. als een relatief kleine brand dit kan bewerkstelligen, is die brand groot genoeg. doet er verder niet aan toe of de hele verdieping in de fik stond of niet
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:12:04 #283
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48086199
quote:

[..]

I beg to differ.

[afbeelding]
precies
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_48086590
maakt ook niet uit hoe dik die core was. het gaat erom hoe sterk hij was. zoals alle structuren was hij sterk genoeg om het gebouw te dragen + in staat zijn veel voorkomende situaties op te vangen, zoals een aardbeving, en dus zelfs de inslag van een vrij groot vliegtuig. hij heeft de inslagen van die vliegtuigen ook goed verduurd dus dat was prima. uiteindelijk kom je echter naar beneden aangezien de core van staal is, en staal verzwakt onder hitte.

kijk maar naar het buitenste deel van het Windsor gebouw waar de stalen delen het volledig hebben begeven.

stomme voorbeeldjes zoals een stalen kachel die niet instort geven alleen maar blijk van je eigen lage intilligentie, aangezien een kachel niet eens tot in de buurt van zijn draagkrachtlimiet wordt belast
pi_48086860
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:23 schreef Cyclonis het volgende:
maakt ook niet uit hoe dik die core was. het gaat erom hoe sterk hij was. zoals alle structuren was hij sterk genoeg om het gebouw te dragen + in staat zijn veel voorkomende situaties op te vangen, zoals een aardbeving, en dus zelfs de inslag van een vrij groot vliegtuig. hij heeft de inslagen van die vliegtuigen ook goed verduurd dus dat was prima. uiteindelijk kom je echter naar beneden aangezien de core van staal is, en staal verzwakt onder hitte.

kijk maar naar het buitenste deel van het Windsor gebouw waar de stalen delen het volledig hebben begeven.

stomme voorbeeldjes zoals een stalen kachel die niet instort geven alleen maar blijk van je eigen lage intilligentie, aangezien een kachel niet eens tot in de buurt van zijn draagkrachtlimiet wordt belast
Je merkt aan veel complotgelovers dat het uiterlijke veel meer van betekenis is. Zoals de uiterlijke reactie van bush toen hij in het oor kreeg gefluisterd dat de us aangevallen werd, hier de kern van de wtc, de branden, de vliegtuigen. Dus niet zozeer de kennis is van betekenis bij de onderbouwing van het complot, maar de uiterlijke schijn. Helaas valt in veel gevallen het logisch denken ook nog weg, de weg is vrij om de meest vreemde complotten de wereld in te helpen.
pi_48087164
Ik kom ook steed vaker tegen dat complot gelovers maar de helft van de tekst lezen. Zoals bij die CNN verslaggever. Die heeft veel meer gezegd dan "ik zie geen bewijs dat hier een vliegtuig in is gevlogen" dat er daarvoor en daarna nog veel meer gezegd is vergeten ze erbij te melden.

Zo heeft Silverstein ook wel heel wat meer gezegd dan "pull it". En zijn er filmpjes over het neerhalen van WTC ingekort door complotgelovers.

En toch telkens blijven roepen dat de overheid loopt te liegen en bedriegen....
pi_48088736
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:40 schreef calvobbes het volgende:
Ik kom ook steed vaker tegen dat complot gelovers maar de helft van de tekst lezen. Zoals bij die CNN verslaggever. Die heeft veel meer gezegd dan "ik zie geen bewijs dat hier een vliegtuig in is gevlogen" dat er daarvoor en daarna nog veel meer gezegd is vergeten ze erbij te melden.

Zo heeft Silverstein ook wel heel wat meer gezegd dan "pull it". En zijn er filmpjes over het neerhalen van WTC ingekort door complotgelovers.

En toch telkens blijven roepen dat de overheid loopt te liegen en bedriegen....
Voorlopig heb ik jou nog niet 1 van de eerder door mij geposte "overheidsleugens" zien ontkrachten.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_48088993
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:28 schreef Resonancer het volgende:

Voorlopig heb ik jou nog niet 1 van de eerder door mij geposte "overheidsleugens" zien ontkrachten.
Ow ik steek daar niet meer zoveel moeite in. Sommige mensen willen de waarheid niet zien.
Maar wat heeft dat te maken met mijn stelling dat verschillende complot theorien gebasseerd zijn op bewust uit de context gerukte uitspraken en verslagen?

Ik zie trouwens nergens bewezen overheidsleugens.... Waarom zou ik iets moeten gaan ontkrachten dat niet eens bewezen is?
pi_48094312
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:35 schreef calvobbes het volgende:

Ik zie trouwens nergens bewezen overheidsleugens.... Waarom zou ik iets moeten gaan ontkrachten dat niet eens bewezen is?
deze smiley dekt de lading van mijn reactie :
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_48094443
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:16 schreef Resonancer het volgende:

deze smiley dekt de lading van mijn reactie :
Zoals gebruikelijk, veel roepen, niks bewijzen.
pi_48094590
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:20 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zoals gebruikelijk, veel roepen, niks bewijzen.
Je hebt niet eens de moeite genomen om die leugens te bekijken.
Een van die hufters is inmiddels al veroordeeld: Scooter Libby, en nee hij is niet bij gebrek aan bwijs vrijgesproken
Maar om HEM (meineed was het geloof ik) 'n leugenaar te noemen, en hij heeft volgens jouw waarschijnlijk toch niks met Bush of vuiligheidsdienstwen te maken he?
Eisenhower1961.
pi_48094774
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:24 schreef Resonancer het volgende:

Je hebt niet eens de moeite genomen om die leugens te bekijken.
Jij en anderen verspreiden zoveel verhalen dat het amper bij te houden is.

Als jij en anderen alle verhalen nou een beetje gedoseerd vertellen, zou het overzichtelijk zijn. Maar nee, om de ene foute complot theorie te verbloemen komt er altijd wel een ander verhaal ineens op de proppen.

Dus wees eens even wat duidelijker dan je nu weer bent....
En gebruik dan ook verhalen uit 2001 of daarvoor... Niet zaken die daarna zijn gebeurd....
pi_48096037
Het is niet zo dat de verhalen die resonancer post aangeven dat de us regering fout is, nee, het zijn de verhalen die zijn vermoedens versterken dat de us regering fout bezig is. Nuance verschil. Hij spreekt dus niet vanuit een bepaalde waarheid, hij spreekt enkel vanuit zijn persoonlijke perspectie/vermoedens. Dus je (oa jij calvobbes) vecht door te reageren op resonancer tegen een droom/fabeltje/fantasie. Zoiets kun je nooit winnen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:08:17 #294
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48096183
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:04 schreef haaahaha het volgende:
Het is niet zo dat de verhalen die resonancer post aangeven dat de us regering fout is, nee, het zijn de verhalen die zijn vermoedens versterken dat de us regering fout bezig is. Nuance verschil. Hij spreekt dus niet vanuit een bepaalde waarheid, hij spreekt enkel vanuit zijn persoonlijke perspectie/vermoedens. Dus je (oa jij calvobbes) vecht door te reageren op resonancer tegen een droom/fabeltje/fantasie. Zoiets kun je nooit winnen.
wij danken de psychiater voor zijn uitleg
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:25:26 #295
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_48096855
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:18 schreef calvobbes het volgende:

Ho! Ik heb nooit gezegd dat WTC7 een klein vuurtje heeft. Bovendien Ik zie nog steeds geen inferno of dat er vuur is. Er is wat rook van meerdere verdiepingen. En wie zegt me dat ze niet gewoon rookmachines hebben gebruikt. Dit filmpje heeft mij totaal niet overtuigd.

Waar ik op doel is Woman waving from impact area het is gewoon UIT. BASTA. Er is nooit een echte brand geweest. Het is zo ongelovelijk bullshit dat de WTC1/2 instortten. Er is nooit een inferno geweest alleen een leuke eenmalig explosie van de kerozine. Het vuur verhaal op 911 is zo nietszeggend en niet geloofwaardig.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_48097053
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:25 schreef Lambiekje het volgende:

Ho! Ik heb nooit gezegd dat WTC7 een klein vuurtje heeft.
Maar drie zinnen later wel...
quote:
Waar ik op doel is Woman waving from impact area het is gewoon UIT. BASTA. Er is nooit een echte brand geweest. Het is zo ongelovelijk bullshit dat de WTC1/2 instortten. Er is nooit een inferno geweest alleen een leuke eenmalig explosie van de kerozine. Het vuur verhaal op 911 is zo nietszeggend en niet geloofwaardig.
Wel een zeer creatieve reactie. "Ow er is wel veel rook, noujah, dan hebben ze er rookmachines neergezet". Gewoon wat roepen, waarom zou je ook maar iets bewijzen....

Ow hoe noem je dit dan als er nooit een echte brand was?

Pindakaas?
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:33:16 #297
52357 Lambiekje
pi_48097151
Dus Calvobbes: In jouw ogen heeft de US-regering en/of NL/EU-regering nog nooit gelogen ?!?!
*Het weglaten van zeer cruciale informatie schaar ik ook onder leugenachtig....

Hoe zie jy Irak? Heeft daar men alles netjes verteld. Dat heeft men toch toe gegeven van A-Z gelogen is. En dan zullen ze wel over 911 eerlijk zijn. Osama is ook maar eventjes gepaseerd en heeft nooit bekekend. Alweer een leugen.
Rize die zegt we wisten echt helemaal niets. De aanstelling van Bush als president is op leugens gebaseerd. Alweer een leugen. Het is een grote FARCE.

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_48097191
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:33 schreef Lambiekje het volgende:
Dus Calvobbes: In jouw ogen heeft de US-regering en/of NL/EU-regering nog nooit gelogen ?!?!
Nee hoor. Ze hebben imo vaak zat gelogen. Maar jij overtuigd mij er niet van dat ze 911 hebben laten gebeuren omdat het hun goed uitkwam.
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:36:57 #299
52357 Lambiekje
pi_48097287
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:30 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Maar drie zinnen later wel...
[..]

Wel een zeer creatieve reactie. "Ow er is wel veel rook, noujah, dan hebben ze er rookmachines neergezet". Gewoon wat roepen, waarom zou je ook maar iets bewijzen....

Ow hoe noem je dit dan als er nooit een echte brand was?

[afbeelding]

Pindakaas?
Als een brand dat na een halfuurtje uitzich zelf uitgaat (tenminste de sprinklers zullen hun werk gewoon gedaan hebben. Noem ik geen ECHTE brand.

Het WTC brand noem ik Kinderpindakaas.
pi_48097372
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:36 schreef Lambiekje het volgende:

Als een brand dat na een halfuurtje uitzich zelf uitgaat (tenminste de sprinklers zullen hun werk gewoon gedaan hebben. Noem ik geen ECHTE brand.
Brand die uitgaat? Jij hebt tot het instorten binnen in de WTC gebouwen kunnen kijken ofzo? Hoe weet jij zo zeker dat die brand is uitgegaan?
Dat je geen vlammen naar buiten ziet slaan, wil nog niet zeggen dat er geen brand was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')