Gewoon een topic vol met examens erg handigquote:
Ja, en dus ?quote:Op maandag 16 april 2007 17:44 schreef borisz het volgende:
[SC]De Kantine #2: nog een maandje en het feest begint
Ja wat is daar mee ?quote:Op maandag 16 april 2007 17:44 schreef borisz het volgende:
[SC]De Kantine #2: nog een maandje en het feest begint
Okay. Nieuwe tijden dus? ff kieknquote:Op donderdag 26 april 2007 08:30 schreef MrManiak het volgende:
http://www.examen.nl/rooster/2007_2_havovwo.html
Tijdvak 2, herexamens
De HAVO en VWO topics ?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:52 schreef MrManiak het volgende:
Kunnen de 2 Nederlandstopics niet samengesmolten worden, het is precies dezelfde stof volgens mij?
Ja?quote:
Zelfde voor fvivif, hij's **** irritant. Het enige wat hij post is 'gezakt' of 'jullie slagen allemaal toch niet' (en 'fiets' blijkbaarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:21 schreef MrManiak het volgende:
Kan The_Art_Of_Dreaming niet een ban krijgen ofzo? Hij douwt EXA alleen vol met junk...
Schijnbaar een kloon. Ik zie hem namelijk niet in EXA posten http://forum.fok.nl/user/history/129195 .quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:29 schreef Pozo het volgende:
[..]
Zelfde voor fvivif, hij's **** irritant. Het enige wat hij post is 'gezakt' of 'jullie slagen allemaal toch niet' (en 'fiets' blijkbaar).
Heb zn postgeschiedenis evendeels gelezen: 4/5 van zn posts is max 4 woorden die onzin zijn.
Schop hem iig even van dit subforum af als het kan.
Tjek het FA topic, zijn al weg enzoquote:
Nope, het gaat om fvivif zelf.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tjek het FA topic, zijn al weg enzo![]()
Topperquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope, het gaat om fvivif zelf.
Maar omdat hij heel veel post op 1 dag zag ik niet waar het kon staan![]()
Het is weggeëdit
Huiliequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:29 schreef Pozo het volgende:
[..]
Zelfde voor fvivif, hij's **** irritant. Het enige wat hij post is 'gezakt' of 'jullie slagen allemaal toch niet' (en 'fiets' blijkbaar).
Heb zn postgeschiedenis evendeels gelezen: 4/5 van zn posts is max 4 woorden die onzin zijn.
Schop hem iig even van dit subforum af als het kan.
Hmmm, naja, iedereen opfokken is ook wel leukquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:01 schreef Lisette18 het volgende:
Was wel grappig bij economie, in het topic met tijden staat dat economie 12 Havo tot 16.30 had.. Dus ik loop dat tegen iedereen te verkondigen, is het toch tot 4 uur...
Een compleet topic verneuken. Held.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:58 schreef no1uknow het volgende:
hihi ^^
No problemquote:Op zondag 27 mei 2007 19:27 schreef ImTheBase het volgende:
hihi nog 3 dagen
edit: LOL sorry, ik kom er net achter dat deze reactie totaal in een verkeerd topic is beland![]()
Ach bans ben ik onderhand al wel gewend.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een compleet topic verneuken. Held.
Nee, echt, niet doen.
Dat is een contradictquote:
quote:
quote:in tegenspraak zijn met
tegenspreken
tegenwerpen
Ja, en ?quote:
Teringquote:
|
|