Want het gaat nog niet genoeg over schaapjes?quote:Op maandag 2 april 2007 19:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lijkt me een uitstekende kandidaat.
Kan ik me eik alleen een herder bij voorstellen
Waarom probeer jij het niet nog een keer? Het was vreselijk grappig, vorige keer.quote:Op maandag 2 april 2007 20:03 schreef Aoristus het volgende:
Want het gaat nog niet genoeg over schaapjes?
Nah, lijkt me iets voor mensen die niet bevooroordeeld zijn. Je moet dat gekakel van de OUD-mods kunnen verdragen bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 april 2007 20:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom probeer jij het niet nog een keer? Het was vreselijk grappig, vorige keer.
Onbevooroordeeld is my middle name.quote:Op maandag 2 april 2007 20:06 schreef Aoristus het volgende:
Nah, lijkt me iets voor mensen die niet bevooroordeeld zijn. Je moet dat gekakel van de OUD-mods kunnen verdragen bijvoorbeeld
Probeer het eens bij Yvonnequote:Op maandag 2 april 2007 20:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Onbevooroordeeld is my middle name.
Niet de triomfantelijke terugkeer van EchtGaaf?quote:Op maandag 2 april 2007 20:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hou maar op jongens. Het wordt toch Reya.
Ja! EchtGrefo, de enige user die op de man mag spelen!quote:Op maandag 2 april 2007 20:29 schreef Litpho het volgende:
Niet de triomfantelijke terugkeer van EchtGaaf?
quote:Op maandag 2 april 2007 20:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat zou ook een mooi alternatief zijn.
Dan kan hij meteen een einde maken aan alle Sodom en Gonorroe
Een herderquote:Op maandag 2 april 2007 19:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lijkt me een uitstekende kandidaat.
Kan ik me eik alleen een herder bij voorstellen
Wat stel je je daarbij voor?quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:25 schreef Zyggie het volgende:
Ik pleit voor een libertarisch mod-systeem.
Ultieme chaos eindigend in verzuilde discussies geleid door verlichte, capabele mods.quote:
Waarmee maar weer blijkt dat je niets van het libertarisme begrepen hebt, waarschijnlijk omdat je het niet wil begrijpen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:28 schreef Zyggie het volgende:
Ultieme chaos eindigend in verzuilde discussies geleid door verlichte, capabele mods.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:18 schreef du_ke het volgende:
Een herder. Het is zo'n fout, klein, langharig beest
.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit lijkt me een uitstekende moderator. En niet links!![]()
Als je er bijna nooit bent, gaat het vanzelf.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef Drugshond het volgende:
Lange periode trouwens 3 jr..... een hele prestatie op zich om zo'n moeilijk forumpje te beheren.
Je ziet niet alle discussies, ook een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:52 schreef PJORourke het volgende:
Als je er bijna nooit bent, gaat het vanzelf.
Het onzinnige mIRC geroddel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je ziet niet alle discussies, ook een wereld van verschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |