Jij doet precies hetzelfde, mensen uitschelden voor schoften lekker anoniem van achter je pctje.quote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef itsme het volgende:
[..]
WAT NOU. Toen ik een paar jaren geleden op TV was heb ik dat de fokkers gemeld. (dus ik heb recht van spreken)![]()
![]()
Hij had iig het lef. Dus nogmaals lekker makkelijk achter je pctje![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 15:25 schreef Ole het volgende:
Amanda over LL http://www.youtube.com/watch?v=TePDvrcDVBE
Dat wilde ik haar juist duidelijk maken!quote:Op zondag 1 april 2007 17:03 schreef Prospera het volgende:
Het was leuk vannacht Lassie![]()
Het enige dat je misschien niet had moeten zeggen was dat Amanda dom was, dan wordt ze nl. boos.
Vanmiddag had ze het weer over je tegen Motha Nettie, kan je zien hoe beledigd ze zich voelt. Ze noemde je siegisch verward (zoals alle Huubfans zijn).
Tja, de waarheid is hard voor sommige mensenquote:Op zondag 1 april 2007 17:10 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Dat wilde ik haar juist duidelijk maken!
Maar ze werd niet echt boos toen direct toch? Of wel?
Ze stonden soms letterlijk in de rijquote:Op zondag 1 april 2007 17:50 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ieder zo zn mening he
--
Trouwens, veel van die meisjes hebben/hadden? gewoon een relatie he
En dan wel met huub gaan zoenen
Ja ziek hequote:Op zondag 1 april 2007 17:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze stonden soms letterlijk in de rij![]()
Alles kan kan kapot...
Misschien word je dan wel net zo popi als peterquote:Op zondag 1 april 2007 18:10 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jaap vroeg me trouwens nog of ik hem wilde schrijvenwie weet doe ik dat nog ook...en dan geen spelinformatie doorgeven he :p
Volg jij het wel, of wou je alleen maar op tv komen?quote:Op zondag 1 april 2007 18:14 schreef Likkende_Lassie het volgende:
schrijft die met jaap ?
Hallo.JIj moet beter lezen.quote:Op zondag 1 april 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij doet precies hetzelfde, mensen uitschelden voor schoften lekker anoniem van achter je pctje.
Maarja blijkbaar ben je te kortzichtig om dat in te zien.
je (Edit: Likkende Lassie) was toch al wel weer om ca. 02:00uur achter je pc'tje te vinden, een hele wereld reis te voet was het dus gelukkig nietquote:Op zondag 1 april 2007 18:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Hallo.JIj moet beter lezen.De schoften zijn de mensen die LL gisteren de deur uit hebben gezet zonder vervoer.
Ik ga mensen hier op fok iig niet persoonlijk aanvallen.
(al is dat soms erg moeilijk)![]()
Toen lag ik lekker te slapen schat.quote:Op zondag 1 april 2007 19:01 schreef proh het volgende:
[..]
je was toch al wel weer om ca. 02:00uur achter je pc'tje te vinden, een hele wereld reis te voet was het dus gelukkig niet
Ach, ik zeg maar zo: "het is niet goed, of het deugt niet".quote:Op zondag 1 april 2007 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Vind eigenlijk dat je fok maar voor schut hebt gezet.
Ook niet echt erg boeiende informatie, wat je hebt doorgegeven.
Kijk eens even of je ze kunt beantwoorden!quote:Ben wèl benieuwd of/wat je hebt moeten ondertekenen, en wat er gebeurde nadat je letterlijk bij je nekvel werd gegrepen en afgevoerd.(wat trouwens weer typisch zo'n sportschoosjakie-manier is, ze hadden je ook gewoon kunnen vertellen dat je niet langer welkom was ipv aan je te gaan zitten).
En hoe gaat dat met die 100 euro, moet je die contant op het kantoortje komen betalen of zo?
En hoe ben je weer thuis gekomen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |