Als dit je verzameling ten goede komt laten we het dan houden op een biertje (mocht ik ooit in Meppel komen)quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:44 schreef joey_k het volgende:
@ Scooter1: Wat zou de prijs moeten worden van dat moois?
Geeft niets..... Het feit alleen dat je er moeite voor wil doen doet mij goed...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:43 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik ga nog even verder zoeken, maar ik vrees het ergste, heb tot nu alleen de verpakking gevonden. Sorry voor de valse hoop![]()
En? Al gezocht?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:37 schreef steez1 het volgende:
ik heb hier ook nog een nokia liggen, wel beschadigd(kras, e.d.) werkt nog prima.
alleen geen idee welk model , zal zo ff zoeken op google
Hartelijk dank voor je aanbod, maar... A) dit model zit al in de collectie en B) ligt je vraagprijs boven mijn bied-prijs...quote:Als je 45 Euro (incl. verzending )over hebt voor een goede en werkende Nokia 6170 kan ik hem op de post mikken.
Hmmzz... Excuses, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Daarom wederom een update:quote:Op maandag 5 november 2007 18:52 schreef OG-Loco het volgende:
Ik zag hem niet in je collectielijstje.
You've got mail a PMquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:16 schreef mvc het volgende:
Wat heb je over voor een 6280 Het toestel loopt vast bij het invoeren van de pincode. Ik kan wel in het menu komen e.d. maar zodra ik de cijfertoetsen aanraak dan loopt het hele toetsel vast.
Volgens NSC (Nokia Service Centre) een software fout. Omdat er geen garantie meer opzit ga ik hem niet meer laten maken.
Hoop dat je dit bericht leest, maar goed,quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:49 schreef Ebinissia het volgende:
hey daar, heb je interesse in een 1112. niet zo heel lang geleden in Australië gekocht maar hij is gelocked voor n Australische sim en heb er bij terugkeer naar NL niet veel aan. voor 10 euro + verzendkosten (moet wel opzoeken hoeveel dat is) stuur ik hem wel naar je op. 1 puntje: als je het niet erg vind moet je wachten tot begin januari want dan pas keer ik terug uit Australië.
PM me even als je hem wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |