Liefde is weids. Je partner, kinderen, huisdieren, de buurvrouw, een bevolkingsgroep enz.quote:Op zondag 1 april 2007 03:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
... en van Natasia, en van Eric, en van Sylvia, en van Nena, en van Ilona, en van Hedda, en van Joris ...
Huub's definitie van houden van is een toch wel wat andere dan de wat meer algemeen aanvaarde betekenis.
Iedereen.quote:Op zondag 1 april 2007 03:27 schreef akveor het volgende:
Wie liggen er nu eigenlijk op bed? Brian, Huub? Wie nog meer?
Ze is er gestoord genoeg voor, om meteen opgesloten te worden in de gouden kliniek.quote:Op zondag 1 april 2007 03:27 schreef Frasier het volgende:
Die Twente-hoer die er van overtuigd was dat ze daar mocht blijven wonen
Toch hebben ze zomaar een keuze gemaakt, dus blijkbaar is dat de norm tegenwoordig. Of moet je echt een bekende nederlander zijn om meisjes zo snel wat verder te krijgen? Maar zoiets mag ik zeker weer niet zeggen.quote:Op zondag 1 april 2007 03:25 schreef just_syl het volgende:
Chique party vond ik het niet meer een goedkope discotheek met wat breezersletjes.
maar de 100 Euro gaan wel naar een goed doel![]()
tnx... ik moet er ook weer om lachen...quote:Op zondag 1 april 2007 03:27 schreef Frasier het volgende:
Blijf het jammer vinden dat we alleen de grote slaapkamer te zien krijgen.quote:
Echt niet. Natasia zegt net welterusten tegen Eric.quote:
Hoer??? Omdat ze met Huub ging tongen? Ja, reden genoeg om haar als hoer te betitelen ja. Daar zijn ze op FOK toch fucking snel mee.quote:Op zondag 1 april 2007 03:27 schreef Frasier het volgende:
Dus gaat zij ook slapen en slaapt nu dus iedereenquote:Op zondag 1 april 2007 03:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Echt niet. Natasia zegt net welterusten tegen Eric.
Ik ben bang dat de meerderheid hem ook zo ziet.quote:Op zondag 1 april 2007 03:30 schreef Frasier het volgende:
LL die nu het idee heeft dat ie nu een held is
Je mag het wel zeggen, maar dan laat je jezelf wel heel erg kennen! Maar dat geeft niet hoor!quote:Op zondag 1 april 2007 03:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch hebben ze zomaar een keuze gemaakt, dus blijkbaar is dat de norm tegenwoordig. Of moet je echt een bekende nederlander zijn om meisjes zo snel wat verder te krijgen? Maar zoiets mag ik zeker weer niet zeggen.
Dit is kennelijk het Talpa/DVK publiek..quote:Op zondag 1 april 2007 03:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch hebben ze zomaar een keuze gemaakt, dus blijkbaar is dat de norm tegenwoordig. Of moet je echt een bekende nederlander zijn om meisjes zo snel wat verder te krijgen? Maar zoiets mag ik zeker weer niet zeggen.
Ze was misschien geen prostituee maar wel degelijk best smerig.quote:Op zondag 1 april 2007 03:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoer??? Omdat ze met Huub ging tongen? Ja, reden genoeg om haar als hoer te betitelen ja. Daar zijn ze op FOK toch fucking snel mee.
Ik denk dat op fok alleen al, nog jaren 'materiaal' voor hem beschikbaar isquote:Op zondag 1 april 2007 03:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook vaker horen zeggen, een half jaar nadat hij uit DGK is, is iedereen hem weer vergeten. Dus nu even genieten.
Niet alleen aan Huub hoor, ook aan alle andere bewoners. Misschien is het haar gevoel van humor?quote:Op zondag 1 april 2007 03:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hoe dan ook en dat zo zijnde, is er al wat meer duidelijk geworden wat betreft de uitlatingen van die domme boerenmuts Leoni, die diverse keren aan Huub vertelde dat zij volgende week de Villa zou komen bewonen?
Als dat gebeurt stop ik overigens acuut met kijken, want nog een dom varken erbij wordt mij dan toch wat te gortig.
Bij deze een oproep om gewoon realistisch te blijven. Zoals vanavond te zien was had iedereen uitgenodigd kunnen wordenquote:Op zondag 1 april 2007 03:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de meerderheid hem ook zo ziet.
Gewoon een tienermeisje wat een natte poes krijgt van Huub....quote:Op zondag 1 april 2007 03:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze was misschien geen prostituee maar wel degelijk best smerig.
Gelukkig ben jij er dan om me daar op te wijzen. Komt ook sterk over enzoquote:Op zondag 1 april 2007 03:31 schreef demins het volgende:
[..]
Je mag het wel zeggen, maar dan laat je jezelf wel heel erg kennen! Maar dat geeft niet hoor!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |