ja er zat relief in, maar dat zat dus in een soort kuif aan de voorkant, een beetje een bobbel ook, maar dan op het hoofdquote:Op zondag 1 april 2007 19:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar haren zaten er niet op he
hier een zwart/bruin geverfde kop op de plaats van het haar met relief erin
neuh los broekje om aan te trekkenquote:Op zondag 1 april 2007 19:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik met vaste onderbroek
van plastic hadden ze zo'n onderbroek vorm gemaakt toch/
Jason en Markquote:
die had ik ookquote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef Hime het volgende:
Ik had een hekel aan poppen. Speelde liever met auto's
Mijn knappe Ken had een Ferrariquote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
die had ik ook
en een racebaan
en een treinbaan
Alan Rickman!quote:Op zondag 1 april 2007 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje zoals Alan Rickman in Dogma.
quote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
die had ik ook
en een racebaan
en een treinbaan
weer wakker schone slaaperquote:
Kan niet missen hequote:
vriendinnetje van me had echt heul veul accesoires van de Barbie spullenquote:Op zondag 1 april 2007 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn knappe Ken had een Ferrari![]()
. Daar kon hij tenminste in zonder dat ook zijn hoofd eraf viel.
eigenlijk niet hequote:
quote:Op zondag 1 april 2007 19:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
schik je eens in je rolpatroon en ga met poppen spelen !
Yup, niks zo lekker als een klein tukkie! Nou ja, twee kleine tukkies!quote:
ik mis iets... wat?quote:
LEGO en Playmobil, voetballen, boompje klimmen. Those were the daysquote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
die had ik ook
en een racebaan
en een treinbaan
nee niet goed!quote:Op zondag 1 april 2007 19:30 schreef Ynske het volgende:
[..]euhm.... tja.... moet ik je toch teleurstellen
ik speel wel met stoomtreinen in groot formaat, ook goed?
stoomtreinenquote:
quote:
quote:
had ik je 20 jaar eerder ontmoet, dan had air geen kans gehadquote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef Hime het volgende:
[..]
LEGO en Playmobil, voetballen, boompje klimmen. Those were the days
Sommige dingen deel ik graag met de rest van de wereldquote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie net dat Hime het uitgebreid heeft gemeld hier...
Vergeet hutten bouwen niet!quote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef Hime het volgende:
[..]
voor het nageslachtquote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
stoomtreinen![]()
groot formaat
en mijn liefde voor Frezer natuurlijk
uit de boom vallen met boomhut en alquote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef Hime het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen gezien jouw snelheid van actie van je andere 'projecten'...quote:Op zondag 1 april 2007 19:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
had ik je 20 jaar eerder ontmoet, dan had air geen kans gehad
Toen was ik 9, jij 7... te groot leeftijdsverschilquote:Op zondag 1 april 2007 19:32 schreef Hime het volgende:
[..]
Sommige dingen deel ik graag met de rest van de wereld![]()
![]()
![]()
daar had mijn zus er een aantal vanquote:Op zondag 1 april 2007 19:33 schreef Aarti het volgende:
ja my little pony had ik ook!!
dat is nu weer in
ook dat jahquote:
Rampweekquote:Op zondag 1 april 2007 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, net even terug gereden uit het mooie Groningen. Nu een week tentamens en geen vriendin.
oooo de generatiekloofquote:
neuj. maar zij had ze dus ik kreeg er geenquote:
ik vond het niet eens verkaptquote:
heb je nog meer fijne info?quote:Op zondag 1 april 2007 19:32 schreef Hime het volgende:
[..]
Sommige dingen deel ik graag met de rest van de wereld![]()
![]()
![]()
Nou, dan had hij 19 jaar de tijd gehad... dat zou toch wel genoeg moeten zijn?quote:Op zondag 1 april 2007 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen gezien jouw snelheid van actie van je andere 'projecten'...![]()
Cheer up, je zit nu niet meer in Groningen!quote:Op zondag 1 april 2007 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, net even terug gereden uit het mooie Groningen. Nu een week tentamens en geen vriendin.
Join the club.quote:Op zondag 1 april 2007 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 18:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het is belachelijk hoe weinig je voor 10 euro kan kopen, toen ik nog jong was, was dat een kapitaal![]()
juist, dat bedoel ik..quote:Op zondag 1 april 2007 19:35 schreef Hime het volgende:
[..]
Nou, dan had hij 19 jaar de tijd gehad... dat zou toch wel genoeg moeten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |