Achter je pc'tje kijken naar een feest dat je kansloos vindt, da's toch ook triest?quote:Op zondag 1 april 2007 00:45 schreef Taurus het volgende:
Ach. Ik weet niet wat ik triester vind: Of er uit worden gezet door kansloos gedrag, of daar blijven tussen kansloze wezens..![]()
Kom op zeg.. mag hij ook effe lolquote:Op zondag 1 april 2007 00:53 schreef proh het volgende:
Eric neemt het er wel van
Hij weet natuurlijk ook niet hoevaak hij op de streams te zien is. Als je daar bent ga je er denk ik niet van ut dat er altijd wel een stream op jou gericht is, tuurlijk weet je dat de camera je altijd ziet, maar je weet niet welke camera op de streams komt.quote:Op zondag 1 april 2007 00:52 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Leuk dat hij een keer FOK! roept.... Maar bij elke zin die uit hem kwam zat het woord FOK! verwerkt....
en dat was nou precies zijn bedoeling, volgens mijquote:Op zondag 1 april 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf 12 uur en ik vond hem ook mega irritant.
Die 100 pleuro was hij sowieso kwijt..quote:Op zondag 1 april 2007 00:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat is die LL hier in vredesnaam mee opgeschoten dan?
Daar heeft Huub ook al mee gezoend.quote:Op zondag 1 april 2007 00:54 schreef Repeat het volgende:
godver dat wijf waar brian mee danst is lelijk
omfg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |