quote:Op zondag 1 april 2007 00:48 schreef RSie het volgende:
lassie heeft alleen maar uitgevoerd wat de rest van Fok wilde dat hij zou doen.
Hij heeft niks gedaan.quote:Op zondag 1 april 2007 00:44 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Hij zet FOK met zijn akties wel in een kwaad daglicht zo.
Leuk voor hem dat ie in DGK is geweest maar hij is gewoon tever gegaan![]()
![]()
Het stopte toch om ca. 0:30uur ?quote:Op zondag 1 april 2007 00:48 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
weet iemand hoe laat het feestje stopt?
Ze hebben te weinig streams om deze uit de hand gelopen pauperbende goed uit te zenden..quote:Op zondag 1 april 2007 00:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Beelden van Eric krijg je niet meer te zien..
Precies. Het was heel moedig van Jeroen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:47 schreef Yolande het volgende:
Ik vind LL wel grappig, de meeste van ons zouden niets durven zeggen of laten merken dat ze hier op het forum schrijven en helemaal niet hier durven vertellen dat ze naar zo'n avond gaan, omdat ze weten dat het nooit goed is en dat de ene helft vind dat hij/zij het goed doet en de andere helft alleen maar loopt te zeiken over hem/haar.![]()
Mensen hebben altijd wel wat te zeuren.quote:Op zondag 1 april 2007 00:48 schreef RSie het volgende:
Ze is gewillig en morgen weer weg dus wat maakt het uitquote:Op zondag 1 april 2007 00:47 schreef robert2006 het volgende:
wat heeft die huub toch een rare smaak van dames, deze is lelijk
Nou bar...quote:Op zondag 1 april 2007 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede reclame voor FOK!
Mee Eensch !!!!quote:Op zondag 1 april 2007 00:48 schreef RSie het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 00:47 schreef Yolande het volgende:
Ik vind LL wel grappig, de meeste van ons zouden niets durven zeggen of laten merken dat ze hier op het forum schrijven en helemaal niet hier durven vertellen dat ze naar zo'n avond gaan, omdat ze weten dat het nooit goed is en dat de ene helft vind dat hij/zij het goed doet en de andere helft alleen maar loopt te zeiken over hem/haar.![]()
eensquote:Op zondag 1 april 2007 00:48 schreef Lieve het volgende:
Echt de minst leuke Huub! De minst leuke!
Eensch!quote:Op zondag 1 april 2007 00:47 schreef Yolande het volgende:
Ik denk dat die beelden voor dit tijdstip zelfs te schokkend zijn.quote:Op zondag 1 april 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze hebben te weinig streams om deze uit de hand gelopen pauperbende goed uit te zenden..![]()
Ik weet het wel: het tweedequote:Op zondag 1 april 2007 00:45 schreef Taurus het volgende:
Ach. Ik weet niet wat ik triester vind: Of er uit worden gezet door kansloos gedrag, of daar blijven tussen kansloze wezens..![]()
Verlegen????quote:Op zondag 1 april 2007 00:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik denk dat die beelden voor dit tijdstip zelfs te schokkend zijn.
Het is een fijn feest.quote:Op zondag 1 april 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze hebben te weinig streams om deze uit de hand gelopen pauperbende goed uit te zenden..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |