ik vind van niet, precies goed, gewoon een goed einde van het feest voor hem. met style!quote:Op zondag 1 april 2007 00:43 schreef Sporti het volgende:
Jeroen heeft het duidelijk beetje overdreven![]()
Kruipt zometeen weer zijn hunnebedje in met zij neukertjequote:Op zondag 1 april 2007 00:42 schreef beequeen het volgende:
Volgens Braaaaaajen zijn HUN meer dronken dan ONS.
Wees er maar trots opquote:
echt waar? Die lul stond gewoon met een meid te geilen achter de draaitafelquote:Op zondag 1 april 2007 00:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is een lul. Hij verteld hier dat hij geregeld heeft dat LL eruit is gegooid.
[afbeelding]
Koningse capquote:
Jeeeeeeeeeee, da's lang geleden, en je gaat nu al weg?quote:Op zondag 1 april 2007 00:43 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft LL eruit laten zetten
Amanda "Fok die jongen"![]()
![]()
welterusten piepeltjes
Fok man geef hem de credits.... hij heeft veel info proberen doo te spelen...quote:
Zoals het een ware Fok!ker betaamt.quote:Op zondag 1 april 2007 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede reclame voor FOK!
is dat een hint voor Brian?quote:Op zondag 1 april 2007 00:44 schreef akveor het volgende:
Amanda zegt tegen Brian: Mijn panties zijn afgezakt. Ik lijk nu net het meisje van de Soca-boys...
Ben bang dat hij helemaal niet serieus word genomen met zijn overkill.quote:Op zondag 1 april 2007 00:44 schreef Napster het volgende:
Hij heeft toch info doorgegeven, geslaagd dus
Amanda ook ...quote:Op zondag 1 april 2007 00:44 schreef avonne het volgende:
[..]
echt waar? Die lul stond gewoon met een meid te geilen achter de draaitafel
ik vind het leukquote:Op zondag 1 april 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Hij is een soort van beetje doorgedraaid. Hij wilde de held uithangen, maar nu is hij een ANTI-HELD
Jouw mening...quote:Op zondag 1 april 2007 00:44 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Hij zet FOK met zijn akties wel in een kwaad daglicht zo.
Leuk voor hem dat ie in DGK is geweest maar hij is gewoon tever gegaan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |