Met FOK.nl zeggen of wat?quote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook. Hij verdient het niet om hier straks/morgen afgebrand te worden, want hij heeft zijn nek uitgestoken en enorm zijn best gedaan.
Neukt lekker hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 00:58 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Berst wel pauperig....de gasten mogen blijven slapen, maar wel op witte Japen![]()
dan is het voor het eerst dat ik blij ben ouderwets te zijnquote:Op zondag 1 april 2007 00:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ook ,begrijp niet eens dat ze dit een feest noemen (of ben ik nu echt ouderwets)
yeah! daaaaag Liekequote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
Mijn goedbedoelde raad aan Lieke: Dumpen die Huub!![]()
[afbeelding]
En zowist!quote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook. Hij verdient het niet om hier straks/morgen afgebrand te worden, want hij heeft zijn nek uitgestoken en enorm zijn best gedaan.
Wees nou eerlijk Scanman01, sex op een "Jaap", zou jij het kunnen?quote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Wat kan Huub zich nog ontzettend lang inhouden om verder te gaan trouwens. Onvoorstelbaar.
Niks is wat het lijktquote:Op zondag 1 april 2007 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En ik maar denken dat jij een nette dame was!
dan ben ik net zo ouderwets als jouquote:Op zondag 1 april 2007 00:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ook ,begrijp niet eens dat ze dit een feest noemen (of ben ik nu echt ouderwets)
Maar dat kan ze haar ambities om ooit een bekende nederlander te worden ook vaarwel zeggenquote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
Hij heeft nou ook niet echt het lekkerste meisje uitgekozen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Wat kan Huub zich nog ontzettend lang inhouden om verder te gaan trouwens. Onvoorstelbaar.
Psies!quote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou hij hier vannacht nog komen kijken? Ik neem niet aan dat hij er blijft slapen/mag blijven slapen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En zowist!
Tickertape parade voor LL!
Die neuken het lekkerstquote:Op zondag 1 april 2007 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En ik maar denken dat jij een nette dame was!
Helemaal mee eens. Hoe "eerlijk" hij van te voren ook is geweest over zijn gedrag tegenover vrouwen, Hij toont geen respect tegenover iemand die iets om hem geeft.quote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Me toequote:
Misschien heb je je gelijke getroffen... of meer zelfs.quote:Op zondag 1 april 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ben het al de hele avond 100% eensch met Disana...![]()
Geeft niets, ik ook hoorquote:Op zondag 1 april 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ben het al de hele avond 100% eensch met Disana...![]()
Mee eens!quote:Op zondag 1 april 2007 01:02 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Psies!
Ik vond hem op het laatst ook best irritant, maar er lag ook een enorme druk op die gast. Zodra bekend was dat hij naar het feest ging kreeg hij van iedereen te horen wat hij moest doen of zeggen.
Hij wilde alles waar maken, alles gezegd hebben, en sloeg daarin een beetje door.
Kan ik hem niet kwalijk nemen.
Hij is in DGK getoneelhaakt (pff.. wat een werkwoord).. en hoeft zich daar niet voor te schamen!
Wat een geduld idd.quote:Op zondag 1 april 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
in witte zooi van de Hennes. Allemaal in de slaapkamer van Huubquote:Op zondag 1 april 2007 00:56 schreef the_undertaker het volgende:
Wat is dit verworven tot een enorm pauperprogramma zeg
haha ja ik zAg dat ook, zal ook wel denken, lekkeerrrrrrquote:Op zondag 1 april 2007 01:01 schreef proh het volgende:
de security jat sushi, gooi 'm d'r uit!!!
Kom op zeg..... Was zijn doel zo vaak mogelijk FOK.nl te zeggen? Veel lui kotsen op die hockey bal die met amanda geilt, maar hij pakt het wel goed aan. Gewoon lekker mee feesten, en niet constant als openingszin: FOK.nlquote:Op zondag 1 april 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Met zoveel mogelijk zeggen, en doen. Met onze hete adem in zijn nek.
ik ook hoor ik vind dit wel geinig om van een afstandje te bekijken maar ik begrijp niks van die meiden die voor het oog van heel nederland effe stomdronken worden en zich het liefst nog effe willen laten pakken ookquote:
Exactly!quote:Op zondag 1 april 2007 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hoe "eerlijk" hij van te voren ook is geweest over zijn gedrag tegenover vrouwen, Hij toont geen respect tegenover iemand die iets om hem geeft.
Dan is het maar goed dat jij niet bent gegaan hequote:Op zondag 1 april 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt weer dat Lassie eng was. En terecht
Ja dat heb ik ook!!! Kunnen we misschien samen een kampioensfeestje vierenquote:Op zondag 1 april 2007 01:00 schreef Frasier het volgende:
Dit is echt helemaal mijn soort feest. Volgende keer meld ik me 100% aan
Jeroen haal a.u.b nu niet in je hoofd dat je hier als een held gezien wordtquote:Op zondag 1 april 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt weer dat Lassie eng was. En terecht
Die is misschien met Leo in de paardenstal?quote:Op zondag 1 april 2007 01:02 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb syl een tijdje niet meer gesignaleerd....
Slaat ie dan?quote:Op zondag 1 april 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar slaat die kutklok op?
Nancy.quote:Op zondag 1 april 2007 01:08 schreef HiDiHo het volgende:
Wie loopt er zo te schreeuwen ??
Zeker weten van wel.quote:Op zondag 1 april 2007 01:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jeroen haal a.u.b nu niet in je hoofd dat je hier als een held gezien wordt
uit eindelijk is LL er volgens mij uitgezet omdat ie over de schreef ging met info door vertellen, daar had Amanda niks mee van doenquote:Op zondag 1 april 2007 01:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik heb er een uitgegooid, een vervelende fok vent.
quote:Op zondag 1 april 2007 01:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jeroen haal a.u.b in je hoofd dat je hier als een held gezien wordt
Lekkere lurkerquote:Op zondag 1 april 2007 01:09 schreef demins het volgende:
LL: een kwartier voor tijd een rode kaart, maar voor de rest een puike wedstrijd gespeeld!! HULDE!!!
Alleen maar nuttige overtredingen!
Amanda en ook Brian hadden er zeker mee te maken. Amanda seinde Brian een paar keer in. Brian liep al eerder een paar keer naar de securityman.quote:Op zondag 1 april 2007 01:09 schreef proh het volgende:
[..]
uit eindelijk is LL er volgens mij uitgezet omdat ie over de schreef ging met info door vertellen, daar had Amanda niks mee van doen
Amanda vond hem een stalker en heeft geklaagd bij Brian eerder op de avond en later weer en daarna is niets meer van LL vernomen... het wachten is op hem... de HELD....quote:Op zondag 1 april 2007 01:09 schreef proh het volgende:
[..]
uit eindelijk is LL er volgens mij uitgezet omdat ie over de schreef ging met info door vertellen, daar had Amanda niks mee van doen
DUHquote:Op zondag 1 april 2007 01:09 schreef demins het volgende:
LL: een kwartier voor tijd een rode kaart, maar voor de rest een puike wedstrijd gespeeld!! HULDE!!!
Alleen maar nuttige overtredingen!
Tenminste niet zo'n kneus als die LL.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |