Blu Ray is voor pussy's met een PS3 (lees Ash)quote:Op maandag 28 mei 2007 21:25 schreef PDOA het volgende:
Ik zie eigenlijk alleen maar HD-DVD's hier. Zijn er geen Blue Ray DVD's in de omloop?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:28 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Blu Ray is voor pussy's met een PS3 (lees Ash)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Maar ook HD op je Xbox kijken is fout hoor.
eigenlijk ben je gewoon een Twat.....quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:54 schreef Ash het volgende:
Okay, ik ben dus een pussy en fout bezig!![]()
Ik kijk namelijk Blu-Ray op m'n ps3 en HD-DVD op m'n Xbox 360.
'tis ook nooit goed he met jullie!!![]()
yep blu-ray ownt hd-dvd op het moment..... jammer genoeg...quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:29 schreef PDOA het volgende:
Nou, ik liep gisteren de FRS binnen en er stonden zowaar meer Blue Ray dan HD-DVD's. Zou Blue Ray dan toch aan zijn opmars zijn begonnen?
ik ben al titels aan het vervangen....quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:27 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe lang duurt het voor de dvd's eruit gaan?
Ben net mijn dvd collectie aan het pbouwen
Wil je je audioslave dvd verkopen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik ben al titels aan het vervangen....![]()
Pussyquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:43 schreef Dizer het volgende:
Ja maar ik ga een BlueRay DVD speker kopen van samsung als ie onder de 400 euro komt.
Die's mooiquote:
Ja. 1e BFI release heeft 2 verschillende soundtracks en een audiocommentaar, die 2e release heeft betere beeldkwaliteit en maar 1 soundtrack (maar wel een andere dan die op die andere DVD staan).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:47 schreef sjeppert het volgende:
2x dezelfde zelf alleen andere uitgaves??
Ben echt heel benieuwd, verwacht er toch best wat van ondertussenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef Dizer het volgende:
MirrorMas.
Heb ik ook gekocht. Staat op de lijst voor de Filmavond zaterdag a.s.
Ik ook... nietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |