Die KQ heeft blijkbaar veel invloed, want Deathwatch heb ik gekocht naar aanleiding van een positieve reactie van diezelfde KQ.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:09 schreef Ash het volgende:
En deze na het lezen van een korte recensie van KQ op het Cinema Extreme forum:
Die is gewoon te halen bij een Van Leest, FRS en MediaMarkt.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:06 schreef pascalheister het volgende:
waar heb je DWHN gehaald durbin?
What would we do without himquote:Op zondag 20 mei 2007 01:41 schreef Durbin het volgende:
Die KQ heeft blijkbaar veel invloed, want Deathwatch heb ik gekocht naar aanleiding van een positieve reactie van diezelfde KQ.
Ik zelf had hem voor 14.99 bij de FRS en dan nog 10% FreeID eraf. Misschien is hij bij de MM goedkoper?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:29 schreef pascalheister het volgende:
dus niet ergens voor een zacht prijsje?
Ik heb hem bij MM Zwolle gehaald voor ¤ 15,99.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:54 schreef Ash het volgende:
[..]
Ik zelf had hem voor 14.99 bij de FRS en dan nog 10% FreeID eraf. Misschien is hij bij de MM goedkoper?
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef RuneRose het volgende:
The Adventures of Robin Hood (De digipack die Slidenau op de dag van de release voor een paar euro meer kocht)
Die is anders wel super leuk!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:31 schreef slindenau het volgende:
Nu word ik echt boos hoor, straks ga je nog beweren dat ik "Robin Hood - Men in Tights" ook heb.
Waarom niet de steelcase van Ezy? Die is er ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:29 schreef slindenau het volgende:
Eindelijk compleet.
Na de steelcase van Serenity (EzyDVD) heb ik nu ook Firefly
[afbeelding]
30 Dollar exc. bij Amazon.com, 4 slimcases in een boxset.
Waarom niet? OOPquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom niet de steelcase van Ezy? Die is er ook.
En er is niks mis met Robin Hood - Men in TightsDie is echt grappig
quote:
Hier ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |