Ola,quote:
Ik zie hem altijd bij de Fame liggen. Maar dan voor 35 euro.quote:Op zondag 15 april 2007 22:09 schreef Ash het volgende:
[..]
Ola,
Ik heb hem gekocht bij de Media Markt in Rijswijk (29.99), het plaatje wat ik plaatste is van de FRS site. Maar ik heb hem zelf nog nooit bij de FRS zien liggen.![]()
Voor de rest heb ik hem gezien bij Ro-Disc in Rotterdam, maar daar was ie flink duurder dan bij de MM.![]()
Voor de audio liefhebbers onder ons, moet ik er wel bij vermelden dat de DTS soundtrack in Frans is! en niet zoals de R1 versie in Engels.![]()
Voor de rest een mooie uitgave!![]()
Yep,quote:Op zondag 15 april 2007 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie hem altijd bij de Fame liggen. Maar dan voor 35 euro.
Het is echt een mooie editie, maar vind het best pittig in de prijs eigenlijk...
Ik had 'm een half jaar geleden besteld bij Boudisque voor 19.99 euri.quote:Op zondag 15 april 2007 22:09 schreef Ash het volgende:
[..]
Ola,
Ik heb hem gekocht bij de Media Markt in Rijswijk (29.99), het plaatje wat ik plaatste is van de FRS site. Maar ik heb hem zelf nog nooit bij de FRS zien liggen.![]()
Mm Hot Shot wil ik ook hebben!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:25 schreef Professional het volgende:
Gister bij de Makro gehaald:
Hot Shot part deux:
[afbeelding]
The Enemy Below:
[afbeelding]
Samen voor 6 euro, geen geld.
Ik hou normaal niet zo van Sci-fi series (op een enkeling uitgezonderd), maar die serie is echt heel goed.quote:
Ik heb hem voor 35 Euro gekocht op een dvd forum, geen slechte prijs al zeg ik het zelf voor 5 films.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:47 schreef sjeppert het volgende:
die fly chamber box nog ergens goedkoop op de kop weten te tikken?
oei!quote:
komt ie nou mee.......... dan weet ik in ieder geval een leuk kado voor je verjaardagquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:59 schreef Ash het volgende:
[..]
oei!
Das echt een kutfilm, me vriendin heeft hem ook gekocht, viel praktisch in slaap!
Spider-Man 2.1 daarintegen![]()
8 minuten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:39 schreef slindenau het volgende:
Hoeveel minuten (seconden?) extra tijd is 2.1 nu tov Spider Man 2
?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
komt ie nou mee.......... dan weet ik in ieder geval een leuk kado voor je verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |