Ja, hij was voor een fotowedstrijd met als onderwerp "maak je favoriete foto na", dus dat je de gelijkenis ziet is alleen maar goedquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:18 schreef _Lau_ het volgende:
Ik wil niet lullig doen tha_erik, maar ik moest gelijk hier aan denken:
Erwin Olaf
edit: sorry na goed lezen weet je dat zelf ook geloof ik, vind het dus moeilijk om er iets van te zeggen. Heb deze foto ook gezien in zijn expositie, zag er erg goed uit in het groot

Geweldig! Ik ga ook maar eens aan het shoppen dnek ik.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:49 schreef Kamermans het volgende:
hier heb ik zelfde bewekring alleen heb de wolken normaal gelaten:

Nou, dat heb ik gedaan. Het is puur een geintje hoor. Ik ga dit niet inzenden natuurlijk. In ieder geval met dank aan Kamermans, Puckzzz en Tha_Erik.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geweldig! Ik ga ook maar eens aan het shoppen dnek ik.

Dat heb je dan goed gedaanquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, hij was voor een fotowedstrijd met als onderwerp "maak je favoriete foto na", dus dat je de gelijkenis ziet is alleen maar goed.

Leuk!quote:Op zondag 15 april 2007 21:33 schreef freud het volgende:
OK, even mijn work in progress laten zien...
"Extreme coffee"
[afbeelding]

Weheheh! Tof!quote:Op zondag 15 april 2007 21:33 schreef freud het volgende:
"Extreme coffee"
[afbeelding]

Speciaal voor HM2 natuurlijk, met zijn 'koffie kan niet sterk genoeg zijn'.quote:

Hij is tof gewordenquote:Op zondag 15 april 2007 21:33 schreef freud het volgende:
"Extreme coffee"
[afbeelding]

quote:Op zondag 15 april 2007 22:08 schreef freud het volgende:
[..]
Speciaal voor HM2 natuurlijk, met zijn 'koffie kan niet sterk genoeg zijn'.

Tof idee!quote:Op zondag 15 april 2007 21:33 schreef freud het volgende:
"Extreme coffee"
[afbeelding]

Mja, bij eerdere wedstrijden toch gemerkt dat subtiliteit niet echt werkt. Het moet er metersdik bovenop liggen. Daarom ook dat alles erbij ligt. En mja, wilde toch een beetje dat 'stilleven' effect krijgen. Heb even wat geprobeerd met een 'after snort' opstelling, maar werkt niet zo.quote:Op maandag 16 april 2007 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tof idee!
Maar toch vind ik 'm er te dik bovenop gelegd. Misschien alleen een lijntje koffie en het scheermesje ofzo. Dan blijft er nog wat te vragen over

quote:Op maandag 16 april 2007 10:11 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, bij eerdere wedstrijden toch gemerkt dat subtiliteit niet echt werkt. Het moet er metersdik bovenop liggen.

mja jammer is dat, dat mensen in 1 oogopslag willen zien wat er gezegd wordt. soms is het leuker om drie keer te moeten kijken...quote:Op maandag 16 april 2007 10:11 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, bij eerdere wedstrijden toch gemerkt dat subtiliteit niet echt werkt. Het moet er metersdik bovenop liggen. Daarom ook dat alles erbij ligt. En mja, wilde toch een beetje dat 'stilleven' effect krijgen. Heb even wat geprobeerd met een 'after snort' opstelling, maar werkt niet zo.

mja als je hier wedstrijden wilt winnen en van die eeuwige 3rde plaats af wilt zul je toch met wat anders moeten komenquote:Op maandag 16 april 2007 11:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja jammer is dat, dat mensen in 1 oogopslag willen zien wat er gezegd wordt. soms is het leuker om drie keer te moeten kijken...

que?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:23 schreef Re het volgende:
[..]
mja als je hier wedstrijden wilt winnen en van die eeuwige 3rde plaats af wilt zul je toch met wat anders moeten komen

Nee, met een mooie foto waar met neonletters de opdracht uit blijkt, _daar_ win je meequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |