Maar ik weet niet goed hoe ik extreem moet interpreteren. Extreem bewerkt, ja, dat gaat misschien wel lukkenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:53 schreef freud het volgende:
[..]
Jij niet?! Moet juist een feest zijn voor jou deze maand man!
Extereem als in je onderwerp, of extreem geshopt, you name it. Ik denk dat ik juist niet veel ga fotosjoppen, maar meer het onderwerp extreem neem.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik weet niet goed hoe ik extreem moet interpreteren. Extreem bewerkt, ja, dat gaat misschien wel lukken.
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:14 schreef ..zapper het volgende:
Ik ga mijn horizon extreem verkloten en het onderwerp extreem centraal plaatsen denk ik.
Ik vind ze echt zo gaafquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb 'm al af. Vorige maand al gemaakt met deze wedstrijd in gedachten
[afbeelding]
of deze, maar die vind ik minder sterk:
[afbeelding]
enige shopwerk, is wat levels en op de eerste foto de ogen en oogschaduw. en geen skinsmoothening, gewoon een kilo make-up
Hmm. Nou. Ja. Shit. Je hebt de standaard weer gezet voor deze maand. Ik vind ze wel weer mooi hoor, Puckzzz. Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
enige shopwerk, is wat levels en op de eerste foto de ogen en oogschaduw. en geen skinsmoothening, gewoon een kilo make-up
Je bent enigzins angstaanjagend zo, weet je datquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
neehoor, ik ben best liefquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent enigzins angstaanjagend zo, weet je dat![]()
Nummer 1 is cool, maar imo teveel ruimte erboven, en haartjes zijn haar linkeroog zijn beetje storend. Wel netjes gedaan wederom. Dit ligt jou welquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die negatieve ruimte is met opzetquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:07 schreef freud het volgende:
[..]
Nummer 1 is cool, maar imo teveel ruimte erboven, en haartjes zijn haar linkeroog zijn beetje storend. Wel netjes gedaan wederom. Dit ligt jou wel.
Ik weet dat jij dat expres doet, is beetje jouw stijl. NEgatieve ruimte is ook prima, maar nu is er voor mijn gevoel geen relatie tussen het onderwerp en de ruimte.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die negatieve ruimte is met opzetvind het lekker werken eigenlijk
tsja je kunt een foto helemaal kapot gaan lopen analyseren natuurlijk. voor mij blijft het plaatje toch belangrijker, de eerste indruk enzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:38 schreef freud het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dat expres doet, is beetje jouw stijl. NEgatieve ruimte is ook prima, maar nu is er voor mijn gevoel geen relatie tussen het onderwerp en de ruimte.
Ik geef alleen aan hoe ik naar een foto zou kijken als ik hem zou moeten beoordelen. Over smaak valt te twisten! Ik heb jou als aardige kanshebber voor de top3 staan deze maand, gezien jou eerdere werk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tsja je kunt een foto helemaal kapot gaan lopen analyseren natuurlijk. voor mij blijft het plaatje toch belangrijker, de eerste indruk enzo
Maarmaar...ik heb een duurder abo genomen hoor, gegarandeerd tweede plaatsquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:14 schreef freud het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan hoe ik naar een foto zou kijken als ik hem zou moeten beoordelen. Over smaak valt te twisten! Ik heb jou als aardige kanshebber voor de top3 staan deze maand, gezien jou eerdere werk.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maarmaar...ik heb een duurder abo genomen hoor, gegarandeerd tweede plaats
whehehe, nah ik vond mijn foto niet inzend-waardig en had verder geen tijd. dus dan stuur ik niets inquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Nou snap ik waarom ik vorige maand een keertje won
Jij deed niet mee
Supergaaf!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ja, één foto, maar het enige wat van die ene foto over is, is de lijst en mijzelf in die lijst (en de achtergrond).quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:11 schreef freud het volgende:
tha_erik, is het wel 1 foto? Je foto lijkt wel een collage man! Wel stoer idee die onderste!
Wow! Ook supergaaf!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet ik het toch maar op extreem bewerken gooien:
Ah joh, da's nog 17 dagen, eitje....quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:46 schreef Xilantof het volgende:
Kleine dienstmededeling:
Inzenden kan tot 27 april 22.00 uur.
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah joh, da's nog 17 dagen, eitje....![]()
Ik bedoelde die derde uit je serie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, één foto, maar het enige wat van die ene foto over is, is de lijst en mijzelf in die lijst (en de achtergrond).
WHZquote:
Ligt eraan wat je aan photoshop hebt moeten doenquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:15 schreef Kamermans het volgende:
maar valt het nu nog wel onder extreem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |