mij welquote:Op maandag 2 april 2007 22:15 schreef prupke het volgende:
Dat komt voor mij niet extreem over in wat voor zin dan ook..
de bewerkingquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:17 schreef prupke het volgende:
[..]
wat is voor jou dan extreem aan deze foto?
ik denk dat ieder zijn eigen interpretatie eraan moet geven, het is niet ineens zo dat je al je PS skills uit de kast MOET trekken, een foto kan volgens mij ook gewoon extreem zijn zonder enige bewerking...quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:04 schreef KD-fotografie het volgende:
ik vind het wel iets hebben Re
Ik zat aan zoiets te denken maar of dat nou extreem is.
[afbeelding]
Precies mijn idee. Extreem kan je ook zonder enige bewerking lekker op de foto zetten. Er is zelfs een site die daarin uitblinkt! Ik ga zelf iets in de drugs hoek doen denk ik...quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:35 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat ieder zijn eigen interpretatie eraan moet geven, het is niet ineens zo dat je al je PS skills uit de kast MOET trekken, een foto kan volgens mij ook gewoon extreem zijn zonder enige bewerking...
en ja leuke foto, wel wat klein
Ik denk dat dit wel mooi isquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:04 schreef KD-fotografie het volgende:
ik vind het wel iets hebben Re
Ik zat aan zoiets te denken maar of dat nou extreem is.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga hier eens tvp-enBen zelf nog in het "bedenk-hier-een-concept"-stadium
Moeilijk, moeilijk, moeilijk
wat moet er gebeuren?quote:Op maandag 2 april 2007 20:12 schreef Yoni het volgende:
Ik heb een ideeAlleen nog uitvoeren
Eerst even oefenen met de techniek die ik wil gebruiken in PS. En dan een model zien te charteren.
Ah ok danquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:17 schreef prupke het volgende:
[..]
wat is voor jou dan extreem aan deze foto?
Jij niet?! Moet juist een feest zijn voor jou deze maand man!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |