O ja, dat zou ook nog kunnen inderdaadquote:Op maandag 23 april 2007 20:06 schreef KD-fotografie het volgende:
Chanty, heel mooi, is het misschien zo'n electrobol?
Echt? Issie extreem genoeg dan?? Ik heb deze ook nog in de aanbieding, extreme black eyequote:ElizabethR, ik vind deze mooier dan de vorige, erg aparte sfeer heeft deze foto.
En de koelkast gaat naar KD-fotografiequote:Op maandag 23 april 2007 20:06 schreef KD-fotografie het volgende:
Chanty, heel mooi, is het misschien zo'n electrobol?
ElizabethR, ik vind deze mooier dan de vorige, erg aparte sfeer heeft deze foto.
Ik heb hier een plugin voorquote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef FReNsJ het volgende:
ik kom niet echt met iets goed vind ik, deze is het beste idee dat ik nu gehad heb(en de uitvoering moet ook beter kunnen ja...)
[afbeelding]
overslaan maar![]()
awww...ja begrijpelijkquote:Op woensdag 25 april 2007 19:00 schreef An24 het volgende:
ik doe ff niet mee dit keer. Ik wilde iets met dooie mensen doen, maar uit respect voor overleden collega laat ik het er ff bij zitten![]()
Uiterste inzenddatum:27 april 2007 22.00 uurquote:Op donderdag 26 april 2007 08:25 schreef Puckzzz het volgende:
wanneer is de sluitingsdatum eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |