Gelukkig ma je veel photoshoppenquote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
klopt, dat idee had ik ook later
maar toen was het model al weg
Dat bloed kun je er gewoon opshoppen natuurlijkquote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
klopt, dat idee had ik ook later
maar toen was het model al weg
leuk idee voor deze photoshop noob..quote:Op zondag 22 april 2007 22:55 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat bloed kun je er gewoon opshoppen natuurlijk.
Wel heavy effect ja. Soep anders een oogbol in je zonquote:Op zondag 22 april 2007 22:43 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, ik kom met mijn idee geen steek verder aangezien er niemand wil poseren
Dus ik hou het maar bij deze. Ja saai ja, alweer een landschapje.
Die vind ik zelf, persoonlijk dus, aardig extreem qua weer. Ik heb er niet veel aan gesoept, alleen wat selectieve kleuren aangepast.
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 april 2007 12:57 schreef freud het volgende:
[..]
Wel heavy effect ja. Soep anders een oogbol in je zon.
quote:Op maandag 23 april 2007 13:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Montages waren niet toegestaan
Toch?
quote:# April - extreem - photoshop-regel-vrij, de basis moet wel uit 1 foto bestaan.
Wow, ik vind 'm prachtig!quote:Op maandag 23 april 2007 14:12 schreef Chanty het volgende:
Extreem abstract
[afbeelding]
Ik denk dat dit mijn inzending wordt, heb ook niet echt veel tijd meer om iets anders uit te voeren helaas.
dank jequote:
een extreme powerball excercise?quote:Op maandag 23 april 2007 14:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
dank jehij is wel tof, vraag me alleen af of t nou echt in het onderwerp past. Benieuwd of iemand kan raden wat dit is
quote:Op maandag 23 april 2007 14:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
een extreme powerball excercise?
ook niet maar je haalt wel een jeugdsentiment bij me naar bovenquote:Op maandag 23 april 2007 14:56 schreef ElizabethR het volgende:
Wow chanty! Prachtig!! Is het een kaleidoscoop ofzo? Geweldig die kleurtjes
Niet als dat 'piepkleine dingetje' het hele idee van de foto bepaalt, lijkt me.quote:Op maandag 23 april 2007 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
de basis...dus je mag best een piepklein dingetje uit een andere foto erin verwerken volgens mij...
Volgens mij mag dat nou net niet, geloof ik hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 12:57 schreef freud het volgende:
[..]
Wel heavy effect ja. Soep anders een oogbol in je zon.
Whehehe, het is gewoon een potje met water, drie veertjes en een zooi steentjes op de bodem.quote:Op maandag 23 april 2007 15:30 schreef freud het volgende:
Geen idee wat het is! Wordt dit toch een onofficiele 'Mooi, maar wtf is het' maand opdracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |